Cand trebuie schimbate consumabilele la tigara electronica

discutie_intre_tigariPentru cei care tocmai si-au cumparat o tigara electronica, as dori sa le dau niste sfaturi, care mie mi-ar fi prins bine la momentul potrivit. Din nefericire a trebuit sa descopar singur cand trebuie schimbate consumabilele la tigara electronica.
Nu voi vorbi de bateria tigarii electronice, pentru ca aceasta tine mai mult (are si garantie, teoretic macar 6 luni).

Consumabilele principale sunt: cartusul pentru tigara electronica si atomizorul (cel care produce aburii).

Cand trebuie sa schimbam/incarcam cartusul?
1. Incarcam cartusul cand simtim ca aburii nu mai contin nicotina de care avem nevoie. La un momentdat vom simti ca aburii nu ne mai satura, indiferent cat de mult tragem. Este clar ca s-a terminat lichidul din cartus si trebuie sa-l reincarcam daca avem e-lichid sau sa-l schimbam in cazul in care folosim cartuse de rezerva.
2. Schimbam cartusul cand vata din interior a capatat o culoare galben-murdar si un miros neplacut, de metal incalzit. Acel cartus nu mai trebuie reincarcat pentru ca ne va deteriora gustul e-lichidului.
Recomand ca un cartus clasic (cu vata) sa nu fie reincarcat mai mult de 4-6 ori.

Cand trebuie sa schimbam atomizorul la tigara electronica?
1. Se arde efectiv si nu mai produce aburi. Este simplu sa-ti dai seama. S-a ars, il schimbi.
2. De multe ori atomizorul functioneaza, insa nu mai produce aceeasi cantitate de aburi ca la inceput. In acel moment este mai greu sa-ti dai seama (daca esti incepator) si de exemplu dupa doua saptamani de aburit intens, atomizorul nu mai functioneaza in parametri. Simtomele lui ar fi urmatoarele: nu te mai satura tigara electronica si tinzi sa pui mai des e-lichid in cartuse; realizezi ca se produce o cantitate de aburi redusa; tragi mai usor din tigara iar aburul nu mai are densitate.
Eu recomand sa existe intotdeauna un atomizor de rezerva si cand avem semne de intrebare vis-a-vis de cel pe care il folosim, il incercam si pe cel de rezerva.
Dupa parerea mea, pentru un fost fumator de un pachet pe zi, un atomizor lucreaza in parametrii maxim 3 saptamani. Pe urma cantitatea de aburi si calitatea acestora scade.

Luati in calculul de cost pe o luna si un atomizor… parerea mea. Oricum daca veti folosi elichide, costul fumatului electronic la nivelul unei luni va fi de 3 ori mai mic decat fumatul clasic.

7 comentarii

  1. Salut, vreau sa trec si eu pe aburit (in prezent bag cam 2 pachete de slim mediu pe zi).
    Am tot citit pe aici despre subiectul asta, dar ce as dori eu: o e-tigara care sa nu-mi ocupe timpul cu incarcarea continua cu lichid, mai precis as vrea s-o incarc o data pe zi (sa zicem dimineata) si sa ma tina pana noaptea la culcare. La fel, problema cu atomizoarele: sa ma tina 10-15 zile continuu, dupa care sa-l inlocuiesc cu altul nou (fara curatari si alte cele…). Referitor la acumulatori sau alimentarea prin calculator, zic ca e ok: o incarcare pe zi cu baterie de rezerva…merge.(sunt si telefoane care trebuie incarcate zilnic).
    Deci ideea e ca daca treci pe abureala, sa nu simti aceste diferente fata de clasic, care e foarte simplu: cumperi doua pachete de tigari si o bricheta, si n-au treaba toata ziua. Exista asa ceva pe piata sau posibilitatea de a elimina aceste diferente? Multumesc.

    • Sal, cred ca n-ai inteles… operatiunea de incarcare cu lichid dureaza 2 secunde… fix cat ti-ai aprinde o alta tigara. 🙂 Daca vei considera ca te poti obisnui cu incarcatul cu lichid, la fel cum aprinzi o noua tigara… e ok tigara electronica Ego. Daca nu, ink nu s-a inventat tigara perfecta pentru tine. 🙂

  2. am si eu o nelamurire.abia am cumparat tigarea electronica,am tras de trei ori din ea,dupa care nu mai scotea asa zisul fum.parca trageam dintr-o tigare „la rece”.am bagat bateria la incarcat,am zis ca poate e descarcata,dar ledul verde de la incarcator si lampa care se aprinde cand tragi s-au stins dupa maxim15 min.eu stiam ca ele trebuie sa stea aprinse pe tot parcursul incarcarii,imi arata de parca s-a incarcat,dar tigarea tot nu merge.ce se intampla?e tigare e-health.am verificat si atomizorul sa vad daca e infundat,dar nu e

  3. Salve!
    Am achizitionat si eu zilele acestea o tigara e-health cu rezerve+ lichid–teoretic ar trbui sa poata fi reumplute rezervele dar parca nu se umpleau, am desfacut un cartus si are in el un rezervor micde plastic cu capac din burete ceva si staniol.E normal sa se perforeze la proma folosire capacul din staniol?Si ce cartuse de rezerva sunt mai bune?(acestea sunt 15ron -10cartuse).Se poate posta o diagrama cu incarcarea cartuselor?
    tigara +rezerve,lichid etc am achizitionat-o de pe fumezisanatos-ro.
    P.S: sun fumator de 2pachete/zi de Lucky roshu…si de ieri(10aug ) dupamasa cand am primit coletu pana astazi am redus drastic nr tigarilor(in jur de 6-7 in sensul ca pana acum aveam un pachet consumat)

    • Este cea mai proasta tigara electronica din lumea, cea achizitionata de tine. Daca citeai inainte pe forum stiai deja acest lucru. E bine ca inca esti entuziast, insa nu o sa te mai tina mult. Cand iti vei da seama ca nu faci nimic cu tigara e-healt, ia-ti un Ego XXL sau Tank… acelea sunt pentru tine, pentru ceea ce fumezi. All the best, cum zice englezul. 😉

  4. Da…bine zis: „Daca….”…asta e…poate tot raul spre bine…deocamdata isi face treaba…si cine stie poate si cu ceva vointa in 2-3-4-5 saptamani reusesc sa le las de tot….
    Numa bine 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

