Cum e cand ramai fara tigari?


Cu tigara electronica este mai greu sa se intample acest lucru, totusi daca se intampla este nasol… pentru ca nu gasesti la toate chioscurile ceea ce-ti trebuie.
Sunt pe cale sa mi se duca atomizorul si nu am niciunul de rezerva prin casa. Marfa imi vine saptamana viitoare asa ca nu m-am stresat foarte tare. Acum insa, cantitatea de vapori produsi de atomizorul meu de DSE901 este destul de „subtire”. Incep sa ma simt ca atunci cand mai aveam doua tigari in pachet si o noapte lunga in fatza.
Nu este un sentiment placut si cred ca fumatorii ma inteleg. Intotdeauna aveam pitite prin casa tigari de rezerva. 🙂

Asa ca vreau sa subliniez urmatoarele aspecte, sa nu ajungeti in aceasta situatie:
– intotdeauna sa aveti un atomizor de rezerva,
– intodeauna sa aveti e-lichid in sticlutza.
– daca ramaneti fara mustiuce noi nu este problema, le puteti reincarca pe cele vechi. Daca s-a deterioarat „vata” din interior o schimbati cu foitza de lipton „piramida”. Da rezultate bune.
– daca atomizorul este schimbat de curand si totusi nu aveti aburi suficienti, schimbati bateria cu una incarcata. Dupa un timp bateriile nu mai ofera amperajul necesar si chiar daca nu palpaie ca sunt descarcate, totusi ele trebuiesc puse la incarcat.
Aburiti sanatosi… si atentie sa nu ramaneti fara tigari. 😛

1 comentariu

  1. Daca te indragostesti de tigara electronica si esti un”tipicar”, cu tigara electronica, ca si cum ai avea un telefon, de care te ingrijesti sa fie incarcat, ca sa poti vorbi, asa este si cu Tigara Electronica. La inceputul aburelii mele mi s-a intamplat sa raman fara lichid 5 zile, dar nu am dat fuga sa fumez traditionale. M-AM STAPANIT SI am avut grija ca pe viitor sa nu mi se mai intample, asa ceva.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

