Tigara electronica DSE901

Descrierea produsului Tigara electronica DSE901

Cea mai fiabila tigara electronica din lume. Produsul nostru este cel original, de la inventatorul modelului.
Cantitatea mare de vapori si longevitatea bateriei, il plaseaza ca cel mai recomandat produs pentru cei care vor sa experimenteze fumatul electronic.

Autonomie
– acumulatori de 180mA care permit aprox. 200 de inhalari – echivalentul a 16-17 tigari traditionale.
Cartusele echivaleaza cu 6-7 tigari (100 de inhalari).

Pachetul contine:

1 tigara electronica (atomizator + baterie) – 118.8 x 9.3mm, 15g
1 baterie de rezerva lithium – (180 mA)
1 incarcator AC 110-240v 50/60Hz
4 cartuse de nicotina de diferite concentratii (HIGH, MED, LOW, NO)
Instructiuni de utilizare in engleza si romana.

 1 Cutie eleganta de cadou.

Culori disponibile: alb, albastru, rosu, negru si argintiu.

Certificate de conformitate: CE, RoHS, FCC & MSD.

12 comentarii

  1. care are tigari dse901 stiti cumva se poate inlatura plasticul maro/negru din varful cartusului fara sa se deterioreze tigara?
    si care are tigara din asta la cat timp a schimbat consumabilele dar nu vreau raspunsuri copiate vreau pareri personale .

  2. As vrea sa stiu cat trebuie sa las la formatat beteria de la dse901.

    • Dupa prima descarcare, trebuie lasata 8 ore la formatat. Atentie, cititi manualul de utilizare pe care furnizorul ar fi trebuit sa vi-l dea. Acolo veti afla ce nu trebuie sa faceti ca sa nu stricati bateria de 901. Daca ajunge lichid in ea, se va strica f repede.

  3. Multumesc pentru raspuns.Din pacate manualele furnizate cu produsele de acest tip au toate acelasi continut, adica o pagina cu foarte putine informatii.

    • Va invit sa cititi forumul, in special sectiunea pentru incepatori. Veti gasi aici tot ce aveti nevoie sa stiti despre tigara electronica.

  4. te referi la atomizor? pe mine primul m-a tinut 3 sapt. acu am doua ca e bine sa ai unul de rezerva. nu stiu cespre ce plastic e vorba.

    • Sorin, bine ai venit printre noi. Cand pui o intrebare, rugaminte, fii putin mai clar, ca sa nu stau sa citesc toate comentariile pentru ati raspunde. Orice nelamurire legata de tigara electronica… 😉 Bafta!

  5. mi-am luat atomizor low resistence pt dse9o1 este foarte bun sper sa si tina. reda aroma excelent doar ca e cam gurmand mananca f mult lichid. mai are cineva? vreau sa stiu la altii cum se comporta. multumesc si aburi de calitate

    • Salut, am folosit si eu atomizor LR pentru DSE901. Este cel de la tigara electronica dse905. Intr-adevar da ceva mai mult abur, bea mai mult lichid… normal, insa eu am renuntat la el, pentru ca prindea repede gust de ars. Tigara electronica dse905, cred ca-i da ceva mai putin curent decat dse901… aceasta fortandu-l un pic. Pe mine ma dispera ca trebuia sa pun lichid la 3-4 pufuri, ca sa nu am gust de ars. Am trecut din nou pe cele normale.

  6. Am si eu o intrebare..merge sa pun orice aroma doresc eu?Sa cumpar dse901,dse901C sau dse 808 ?Multumesc

    • Indiferent de modelul de tigara electronica ales, lichidul poate fi oricare… acesta se alege in functie de gusturi si concentratia de nicotina. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

