Am descoperit si tigara electronica 510

Noua mea achizitie pe langa tigara electronica DSE901 este un 510. Probabil ca multi se intreaba care este diferenta intre ele. Acum va pot spune pentru ca le am pe ambele.
DSE901 este foarte buna pentru inceput sau pentru cei care nu fumau foarte tare (tigari tari) sau foarte des. Spun asta pentru ca este ceva mai simplu neavand buton de control pe baterie. Tragi din ea si-ti da ce trebuie. Bateria tine mai mult iar cantitatea de aburi este arhi suficienta.

Pentru fosti fumatori inraiti, cred ca este mai bun DSE510 (i se spune si Joye 510). Poti apasa butonul care declanseaza bateria cu o fractiune de secunda inainte de a trage si aburul generat este ceva mai intens. De asemenea opresti bateria dupa doua, trei secunde si nu trebuie sa te opresti instant din inhalat.
Iti trebuie cca 10-15 minute sa te obisnuiesti cu butonul, insa descoperi cu adevarat cum sa te joci cu ea dupa o zi…

Bateria tine ceva mai putin ca la DSE901 pentru ca atomizorul este mai mare si consuma mai mult curent… aburi mai multi, consum mai mare…

Oricum ambele modele sunt foarte tari… acum depinde de gusturi. Daca-ti permiti e bine sa le ai pe ambele. 🙂

1 comentariu

  1. buna eu am o tigara electronica dse 901 si sunt multumit . doar ca atomizorul se infunda destul de repede. dar am gasit o solutie sa-l reinviu, dupa ce l-am curatzat merge ca nou sa vadem pana cand


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

