Atomizorul meu de DSE901 e remarcabil

Pentru cei care inca nu stiu care sunt consumabilele la tigara electronica am un review despre atomizorul meu de la dse901.
Primul atomizor m-a tinut 10 zile, eu l-am folosit vreo 16 pentru ca eram incepator si nu mi-am dat seama ca trage sa moara. Cel de-al doilea l-am cumparat de la o sursa netestata si m-a tinut vreo saptamana… ceea ce n-a fost tocmai placut. Cred ca era tzeapa. Acum folosesc un atomizor original de dse901 de cca 3 saptamani si functioneaza in parametri. Pe niciunul dintre ele nu le-am bagat la curatat in apa oxigenata sau propilen glycol… cum spun unii.

Pesemne ca sunt doua lucruri importante pentru durata de functionare a atomizorului:
1. Sursa de unde il cumperi si producatorul acestuia
2. Modalitatea de exploatare. Cand esti la inceput, in primele zile de fumat electronic, nu prea stii cand sa-l lasi sa „respire” si probabil ca-l vei distruge mai repede. Din ce am mai citit pe net, remarc asemenea comentarii. Toata lumea, la inceput a tinut mai putin atomizorul.

Fumeaza sanatos! 🙂

Produse recomandate de mine pe: tigara electronica nr 1

2 comentarii

  1. Cam care este durata de viata (statistic) a atomizorului? Adica destul ca am grija saptamanala a cartuselor, mai trebuie sa imi cumpar si atomizor d-asta la fiecare 2 saptamani?!
    Daca se uzeaza sa repede de ce nu se vinde „en gros” ca si cartusele, cate 5, sa stim o treaba.
    Astept informatii, mercic anticipat.

    • Durata de viata a atomizoarelor este cuprinsa intre 2-6 saptamani in functie de exploatare. Daca fumezi un pachet de tigari normale pe zi, te tine cca 3 saptamani. Este suficient sa ai unul de rezerva in casa, insa sunt multi care au mai multe… asa cum tu ai sugerat. Se lucreaza acum la prelungirea vietii acestuia, sa nu uitam ca acest gadget este totusi intr-o faza incipienta. Oricum costurile atomizorului (30 lei) la trei saptamani nu este mare lucru.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

