La multi ani aburitori! Cronica pipa electronica

Na ca a venit si noul an aducand cu el o scumpire a tigarilor clasice. Mi-e mila pentru sarmanii fumatori, totusi nu de banii lor ci de sanatatea mai subreda cu fiecare zi. 😛

Va invitam in clubul nostru de aburitori… un abur mult mai sanatos decat fumul de tigara clasica.

Si dupa aceste urari sa va mai povestesc cateceva din experienta mea de sarbatori. Am vrut sa incerc ceva nou, asa ca am incercat pipa electronica, dse601.

Am constat urmatoarele:
1. Aburul produs nu este mai consistent decat la modelele dse901 si dse510… insa a nu se intelege ca este rau. E foarte ok si poti sa pufai ca din pipa normala. Adica nu recomand sa tragi in piept primul fum, ci pe al doilea sau al treilea. E destul de fain si iti aduce un plus de imagine… ofcourse. 🙂
2. Te plictisesti de gustul din cartus pentru ca acesta nu se mai termina. Eu vroiam cu tot dinadinsul sa scap de gustul de marlboro cu care era incarcat cartusul original, pentru a putea sa-mi fac eu o combinatie mai misto. M-am chinuit cateva zile… nu se termina. Deci tine cartusul pana te plictisesti de el… vorba vine.
3. Bateria… uiti ca mai trebuie incarcata… La un moment dat nu se mai aprindea nimic… atunci mi-am dat seama ca nu am incarcat-o… de cateva zile. :))

Concluzia: Pentru cine isi permite s-o cumpere, merita banii. Totusi recomand sa nu o cumperi in loc de tigara electronica (901 sau 510). Cumpar-o numai dupa ce ti-ai luat si o tigara electronica mai normala. E destul de incomod s-o cari dupa tine (neavand o tabachera)… e misto de folosit in casa sau la chefuri. Faci furori cu ea… toata lumea este atrasa si vrea sa incerce.

Sper ca v-am convins. Merita luata daca iti permiti si daca ai deja o tigara electronica normala.

6 comentarii

  1. Se gasesc astfel de pipe si la Iulius Mall Timisoara?

    • Habar n-am insa nu mai recomand pipa electronica decat celor care sunt fumatori de pipa si fac asta din cand in cand.

      • Motivul pentru care m-ar interesa sa cumpar o pipa electronica este cantitatea mare de aburi, longevitatea bateriei, numarul mai mare de pufuri si plusul de eleganta. In prezent posed o tigara electronica marca cigarti care desi vaporizeaza destul de mult fata de alte tigari electronice pe care le-am vazut in video-uri are un numar de 300 de pufuri intr-un cartomizor si o baterie care rezista aproximativ 24 de ore. Pipa pe de alta parte m-ar tine mai mult, iar consumabilele probabil m-ar costa mai putin (un set de 5 cartomizoare nereincarcabile cigarti costa 50 RON). De ce o recomanzi doar fumatorilor de pipa?

        • Pentru ca nu are un TH puternic… e buna de pufait… insa nu simti prea tare in piept. Atomizorul odata stricat trebuie sa schimbi toata pipa. Eu n-am folosit-o o saptamana, am lasat-o cu cartusul in ea si s-a stricat de la lichid. Eu ti-as recomanda o tigara electronica Ego W Tank… consumabilele sunt mai ieftine decat la ce ai tu… dar in fine, decizia iti apartine.

          • Da am vazut reviewul pe care i l-ai facut dispozitivului desi are un design mai futuristic (not really for my taste, ar fi mai elegant daca ar arata ca un e-cigar/trabuc) m-ar interesa la prima vedere, mi se pare din cate ai spus ca se poate pufai destul de mult timp si am vazut in video review-uri ca abureste glorios. In plus asta ar trebui sa se gaseasca la Iulius Mall Timisoara la magazinul Ego-T, teoretic cel putin, asa ca multumesc pentru recomandare! Ego w tank va fi alegerea.

          • Oka… ai grija ca s-au plans cativa cititori de acel magazin.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

