DSE901, Joye510, DSE510

Se tot vorbeste despre tigarile electronice de joasa spetza, existente inca in vanzare pe multe site-uri din Romania. Cum multi dintre noi am luat tzepe, nestiind ce sa cumparam, ne este greu sa credem ca exista totusi tigari electronice care ne vor ajuta sa ne lasam de fumat fara efort.

Veste buna este ca exista! Va dau doua modele sigure: DSE901 si DSE510 sau Joye 510.
Am facut aici, pe blog o cronica despre cronica despre cele doua modele. O veti gasi dupa titlu.

Nu veti fi dezamagiti de cantitatea de aburi pe care aceste doua modele o produc. Totusi depinde de gust, 901 ofera un gust ceva mai rafinat, pe cand 510-le ofera un gust mai dur… pe care eu il recomand fumatorilor de tigari tari.

Cam asta ar fi, mai cititi si alte articole si luati o hotarare. Oricare ar fi aceasta este in favoarea sanatatii voastre… si de ce nu, a banilor. 😛

Aburi de calitate!

31 comentarii

  1. Mi-am cumparat o tigara electronica de la chinezi,de pe e-cig.com, nu avea instructiuni de folosire asa ca am inceput s-o fumes imediat fara sa pun bateria la formatat:rezultatul,o baterie s-a stricat si una se descarca f repede.ce sa zic,astea de la e-cig sunt f slabe intr-adevar,mi-am comandat déjà de la sedansa din belgia,cica e mai buna,va tin la curent.

    • buna Corina,
      nu stiu ce tigara ti-ai luat de pe e-cig.com si nici din Belgia. Iti pot spune ca toate se fac in CHina, chiar daca le iei din USA. Important este modelul si de asemenea sa ai de unde sa cumperi repede consumabile. De aceea ti-as fi recomandat sa cumperi din Romania. Astfel daca ai probleme cu o baterie, in timpul garantiei, o poti schimba usor. Eu am recomandat multora site-ul tigaraelectronica-nr1.ro si toti au fost multumiti.
      Anyway, aburi de calitate!

  2. 510 sunt foarte multumit de ea iar ca lichid folosesc un lichid de lahavour art cu aroma de cafea

  3. detin o tigare DSE901 si as vrea un atomizor LR DSE901 cu o baterie peste 450 mAh ca sa functioneze in parametri atomizorul. as vrea sa-i pun un mustiuc picurare ca sa umblu cat mai rar cu lichidul, dar nu stiu cat de periculos este la a strica atomizorul. apoi as vrea un Passthrough USB DSE901 dar nu stiu daca exista si automat sau doar cu buton. de la e-lichid ma cam ustura gatul si buzele care se usuca si imi este sete continuu, as vrea sa incerc ecopure ,merita? vreau sa fac toate acestea pentru a fuma cat mai tare si mai mult fara a sta sa incarc des culichid sau bateria.

    • Salut Dan. Din pacate nu am vesti foarte bune pt tine. Orice model de tigara electronica ai avea, tot trebuie sa pui des lichid. La 901 nu exista baterie asa de mare. Megabateria de 901 are 280 mAh. Poti merge pe modelul dse905, are atomizor LR DSE901 si baterie de 900 mAh. Totusi ramane problema cu incarcatul. Passtrough exista automat, cele manuale sunt mai rare la 901. Eu iti recomand sa incerci totusi un Ego cu baterie de 750 mAh… este suficient. In ceea ce priveste lichidul, uscatul gurii este datorat nivelului de nicotina. Nicotina usuca… vezi poate mai reduci putin nivelul. Lichidul Ecopure nu are gust, aroma..

      • Aha, deci gura uscata este de la nicotina,eu credeam ca de la glicerina. Deci Ecopure este bun sau nu? Baterie RIVA 901 de 750 Mah nu este pentru DSE 901? Nu pot obtine un fumat mai bun cu aceasta baterie si atomizor LR DSE901 ? Passtrough exista automat adica fara buton? Cum adica sunt rare cele manuale adica cu buton, caci eu numai din acestea am gasit peste tot !

        • Ecopure eu nu recomand… repet… nu are gust, aroma… pt mine nu e nici o placere sa fumez fara sa simt ceva, un gust. Bateria de Riva nu este facuta de Sailebao, deci nu e pt DSE901 (nu stiu sincer daca merge la atomizor…). Poti folosi un dse905 care are atomizor LR de 901. Baterie de 900 mAh. Sau poti folosi un Ego. Passtrough automat gasesti pe site-ul recomandat de noi. Aburi de calitate!

  4. Dacă aveți probleme cu încărcatul folosiți pachetul DSE 901 pcc cu pachet care-ți încarca bateriile de la tigara electronica și nu mai ai nici un stres.Aburi de calitate.

    • Fodo, eu nu suport acel PCC, unde nu-ti incap ambele baterii si unde nu-ti intra atomizorul decat daca ii scoti cartusul. Parerea mea ca e o prostie. Stiu ca a aprut mai recent unul in care iti incap ambele baterii asa cum trebuie, insa e mai scump si inca nu a fost importat.

  5. Buna , tocmai am primit si eu pachetul DSE901 … am avut ceva probleme la inceput pana mi-am dat seama cum se incarca , alea alea . Am gasit un tutorial pe youtube si m-am apucat de vaporizat . Senzatia e intr-adevar ca la o tigara normala , eu mi-am luat Kent Extra-High si e ok . Fumam Winston Light si sincer va spun ca se aseamana , insa tigara electronica e putin mai dulce . Totusi am o intrebare la care as vrea daca se poate un raspuns . Dupa ce trag din ea , apare pe langa cartus si in locul pe unde vin vaporii nicotina . Oare am pus prea multa nicotina ? Am pus vreo 5 picuri doar .

    • Pesemne da… poate ai pus prea mult. Desi ar fi trebuit sa-ti vina in gura cand tragi. Nu prea inteleg eu pe unde iti iese tie.

  6. Sambata am primit-o , duminica nu mai functiona . Totul a fost frumos pana duminica cand dintr-o data nu mai dadea aburi si palpaia ledul verde . Am pus-o la incarcat , sa incarcat insa nu mai functioneaza . Led-ul se aprinde , insa nu mai scoate aburi . Se poate sa se fi stricat atomizatorul in doar 2 zile ? Am incercat cateva sfaturi pe care le-ati postat aici pe blog privind curatarea acestuia , insa tot nimic . Acum am sa incerc sa-l curat cu alcool sa vad daca merge asa … revin cu un raspuns .

    • Ai incercat sa pui lichid direct in atomizor? Se poate arde daca a mers in gol… adica fara lichid. Cand tragi din ea… se aude ceva in atomizor? Se incalzeste? Incearca si cea de-a doua baterie… vezi prin eliminare cauza.

  7. am curatat-o cu alcool si acuma merge foarte bine … avea ceva impuritati in atomizator . am pus 2 picaturi in atomizator si vreo 5 in cartus . merge de rupe 😛 …. mi-a fost dor de vapori si sunt fericit ca pot sa ma bucur de ei din nou 😀

  8. Salut. Sunt pufaitor de e-tigari de mai bine de un an de zile . Am DSE 901 . Problema mea este ca din octombrie – noiembrie 2010 incoace nu mai am „noroc” la atomizoare. 2-3 zile minim , 10 zile maxim, atat m-au tinut ultimele atomizoare cumparate. Care sa fie explicatia? Mentionez ca nu mi-am schimbat stilul de fumat, am un atomizor cumparat de prin martie 2010 care mai scoate abur desi nu l-am curatat foarte des.. In schimb noua generatie de atomizoare (cele inscriptionate Mini Cig) sunt de toata jena. Ma gandesc chiar sa schimb „firma” . Sa incerc un JOY 510 ? Aveti alte solutii pentru e-tigarete care sa aiba atomizoare mai fiabile decat DSE-ul 901?
    @Daniel – cum ti-ai curatat atomizorul cu alcool ? L-ai lasat sa inoate vreo ora in spirt sau l-ai curatat cu un betigas cu vata plin de spirt ?
    Multumesc anticipat.

    • Salutare, 10 zile e relativ ok… cam asa ma tin si pe mine. Rar dau de cate unul care tine mai putin. Vezi ca noua generatie se „amorseaza” putin mai greu cu lichid. Mi s-a intamplat si mie, insa cu rabdare l-am facut sa mearga ok.

    • L-am curatat cu spirt , am pus spirt intr-o cana si l-am bagat acolo . Lasam sa intre spirtul in el dupa care il scoteam ca sa se curete . Repetam operatiunea de vreo 10-15 ori . Dar intr-un final , a trebuit sa imi iau altul pentru ca nu a mai functionat. Cel pe care l-am primit cu tigara , era simplu si nu scria nimic pe el . Mi-am comandat altul , sunt multumit de el . Eu am facut prostia la celalalt ca puneam picaturi si in atomizator . NU MAI PUNETI PICATURI IN ATOMIZATOR CA IL STRICATI !!! puneti doar in cartus .Dde fiecare data cand simtiti ca deja nu mai este la fel de tare , mai puneti cateva picaturi si tot asa . Eu nu mai am probleme .

      • Parerea mea e ca foarte important e si tipul de fumatori si asteptarile pe care le avem de la tigara electronica. Eu pun lichid in atomizor, destul de des si iata ca nu-l stric. Normal ca daca nu-i intelegi modul de functionare si nu te-ai obisnuit cu el… mai bine te abtii. Oricum cand e nou si dupa ce il cureti, trebuie pus lichid direct in atomizor. Atunci e obligatoriu.

  9. eu am probleme cu bateria nu cu amortizorul,am schimbat vre-o 20.Se strica mereu,se aprinde ledul si nu mai incalzeste si daca il bag la incarcat ledul arata verde.L-am desfacut si firele sunt la locul lor,se pare ca se arde o siguranta ceva acolo …nu e o afacere daca dau 70lei pe saptamana sa imi iau alu,mai bine dau 10 lei pe un pachet de tigari si am terminat cu aburii…

    • Hmm… nu mi-ai spus ce model de tigara electronica ai. Nu e normal… daca e model tip Ego, inseamna ca incarcatorul e defect si le arde. Daca e model automat (gen dse901) inseamna ca-ti ajunge lichid in baterie… nu ai grija de ea… o tii formata in buzunar… etc. NU E NORMAL! Vezi de unde provine problema.

  10. Salut!Am cumparat un kit DSE901 de la vipercig.Sunt foarte multumit de aceasta tigara avand in vedere ca fumam 10-15 tigari pe zi.Totusi am o problema cu una dintre baterii din kit.Cu una din baterii trag din tigara normal,se trage usor…iar cand o conectez pe cealalta la acelasi atomizor se trage din ea mult mai greu.Poate ai mai intalnit problema asta…Trebuie sa trag destul de tare ca sa declanseze bateria si sa mentin ledul aprins constant

    • Mda… inteleg problema… pesemne ca acel „senzor” ce declanseaza bateria functioneaza mai greu. Incearca sa sufli in ea ca intr-un nai… vezi daca isi revine… sper ca nu ti-a curs lichid in ea… ca o deterioreaza. Daca tot nu reusesti, sunt sigur ca baietii ti-o vor schimba la garantie.

  11. Lichid nu a curs,ma asigur mereu ca sunt curate contactele si o am doar de 2 zile.Ce este putin ciudat…am tras doar din baterie fara sa fie conectata la atomizor si se declanseaza cu aceeasi usurinta ca si cealalta dar conectata merge greu

    • Volumul de aer e mult mai mic cand pui atomizorul… incearca si cu celalalt atomizor.. vezi ca daca vrei sa ai TH mai puternic… mai astupi putin gaurica de pe atomizor… cu degetul. De regula se face asta cand e atomizorul pe duca.

  12. Da,o sa incerc si cu celalalt atomizor.Cat despre schimbat bateria avand in vedere ca sunt din Ploiesti ma gandesc ca trebuie sa platesc curieratul tur-retur si cred ca se apropie de pretul unei baterii noi.Cred ca ma descurc cu asta atata timp cat nu strica mai repede atomizorul daca trag mai tare.Ce parere ai?Si atunci cand incarc cartusul dupa aproximativ 10 pufuri e ok sa pun si in atomizor o picatura de lichid?In rest sunt foarte multumit de aburi,aroma si TH.Folosesc liqua traditional tobacco si apple de care sunt placut impresionat.Mersi pentru raspunsuri.

    • Da, e ok sa pui si in atomizor… chiar 2 picaturi… In cazul in care ai prea mult lichid in atomizor… ori il sufli si pui 2-3 picaturi din nou, ori tragi f incet pana se mai evapora din el, altfel o sa-ti vina lichid in gura… si nici nu ai aburi calumea cand e prea mult lichid in el. Cu bateria vezi cum te descurci, din cate stiu eu cei pe care-i recomandam, nu taxeaza returul…. doar cand trimiti… iar la o baterie e vreo 15 lei… cost de plic.

  13. Am pus o intrebare, doua, pe un forum unde tot tu dadeai raspunsuri. Dupa ce am postat mesajul am observat ca nu mai era activitate acolo din aprilie, 2012. Incerc si aici, poate primesc raspuns. Vreau sa imi cumpar tigara electronica. Fumez Winston Fresh Menthol, un pachet si jumatate (poate mai mult) pe zi. Ce tigara s-ar potrivi in cazul meu? As prefera sa nu ,,alimentez,, prea des cu picaturi si tigara sa aiba un aspect apropiat de realitate, nu neaparat sa fie subtire. Multumesc anticipat pentru informatii! (Sper sa le primesc!)

    • Buna Mihaela… ti-am mai raspuns la aceasta intrebare… iti recomand ego w vipercig. Fumezi prea mult pentru a vapa tigari electronice cu forma de clasica. Ca lichid, mergi pe Mint… sau o combinatie de tabac cu mint… nivel low sau mediu de nicotina. Sper ca reusesti sa citesti acest raspuns, ca-mi amintesc clar ca ti-am mai raspuns.

  14. Multumesc. Ce rapid ai fost!

  15. Salut! Am si eu o intrebare: am DSE 901. cand trag din ea, nu se mai intampla absolut nimic, nu se aprinde etc. Daca astup gaurica si trag mai tare, merge. Nu chiar mereu, dar merge. Care e problema? Atomizatorul? Multumesc mult

    • Poate fi si atomizorul dar si bateria. Bateria de 901 are un senzor care o declanseaza cand tragi… de fapt o pelicula fina care in momentul in care tragi, face un contact si aprinde bateria. Poti incerca sa tragi usor prin baterie direct, fara atomizor pe ea. Daca se aprinde ar trebui sa fie ok acel contact. Daca nu se aprinde e sigur bateria. Daca nu cureti des bateria si ajunge lichid in ea se strica foarte usor, nefiind capsulata. De asemenea daca pui prea mult lichid in cartus, risti sa ajunga in baterie si pa. Eu cred ca s-a cam stricat acel contact si in momentul cand astupi atomizorul, de fapt tragi mai tare si de aia se aprinde. Ti-am zis, incearca fara atomizor, trage direct din baterie.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

