Cum sa pastrezi mai mult cartusele sau mustiucurile

Cartuse, mustiucuri sau cum li s-o mai spune in lumea fumatului electronic… despre ele vreau sa va spun cateceva.

In primul rand va sfatuiesc sa nu folositi cartuse de dse901 la tigara electronica 510. De ce? E simplu, densitatea „vatei” din interior difera, chiar si dimensiunea in lungime. Asfel veti ajunge repede la un gust neplacut daca veti folosi cartusele de 901 la 510. De ce? Pentru ca atomizorul de 510 este mai puternic si arde repede vata din interior. Rezulta un gust neplacut de metal ars… sau cum spun unii, de ciorapi murdari. 🙂 Lol, chiar a patit-o cineva si m-am gandit mult pana sa ajung la o explicatie.

In al doilea rand, daca esti la inceput, e bine sa stii ca nu trebuie sa astepti pana se goleste cartusul pentru a-i pune cateva picaturi de e-lichid. Explicatia este simpla… vata din interior va sta mai tot timpul imbibata in e-lichid si se va deteriora mai greu. Puteti astfel folosi un mustiuc si doua zile.

Aburi de calitate!

16 comentarii

  1. Salut!
    Cred ca si eu am fost tzepuit cu prima tigreta electronica cumparata. Mai mult ma deranjeaza ca am achizitionat-o in urma sfaturilor cunoscatorilor de pe un anumit forum unde subiectul este dezbatut pe toate partile si unde chiar iti lasa impresia ca baietii stiu ce-i aia o tigara electronica.
    Pana la urma m-am convins ca doar ridicau in slavi un 2-3 modele care nu sunt nici pe departe asa bune cum sunt promovate.
    Am achizitionat si dupa 3 saptamani excelente au aparut problemele. Atomizor ars – bineinteles nu este acoperit de garantie, baterii a caror durata de functionare scadea pe zi ce trecea – normal nu? Si la telefonul mobil se intampla acest fenomen.
    Pana la urma am renuntat la „pomul laudat” si mi-am luat o tigara sensibil mai scumpa dar brand recunoscut si vandut in mai multe tari.
    Investitie justificata 100%. Satisfactie pe masura!
    Inca mai folosesc primul atomizor dupa 4 luni si inca nu da semne de oboseala iar acumulatorii parca ieri i-am scos din tipla.
    Concluzia? E bine sa va informati inainte dar incercati sa ganditi cu capul vostru si nu cu cel al acelora ce-si promoveaza marfa.

    • Salutare Andrei, iti multumim pentru opinie. Am remarcat de fapt ca tu faci reclama pentru produsele Cigstar care sunt mai scumpe si cu nimic mai bune… ba chiar mai slabe, din ceea ce am auzit eu. Ma rog, asta este opinia mea. Referitor la ce ai spus despre atomizoare… este normal sa tina undeva intre 3 saptamani si 6 saptamani, in functie de cat de mult sunt folosite. Doar sunt consumabile si costa 30 de lei. Nu cred ca este o paguba pentru nimeni sa dea 30 de lei pe luna si sa schimbe atomizorul. In ceea ce priveste atomizorul tau de 4 luni functional, eu nu te cred… da-mi voie sa nu te cred. La nici o tigara electronica nu tine atat de mult atomizorul. Scrie asta si pe toate forumurile internationale. Legat de calitatea bateriilor, este adevarat ca exista baterii de calitate mai buna si baterii de calitate mai proasta. Pentru utilizator este totusi importanta si diferenta de pret.
      In alta ordine de idei, esti binevenit pe acest forum, cu experiente personale… insa am rugamintea sa nu mai faci reclama mascata altor produse. Dupa cum vezi eu oricum iti scot linkurile.
      Aburi de calitate!

      • eu as vrea sa stiu daca se reduc costurile acestui viciu si daca este rentabila tigara electronica

        • Am tot scris pe aici… in prima luna faci o mica economie iar din a doua vei avea costuri de 2,5-3 ori mai mici. Normal ca e rentabila tigara electronica… „helloou” :))

    • si ce ti-ai cumparat, pana la urma? multumesc pentru eventualul raspuns. eu am un dse 801 dar numai un atomizor din 3 initiale merge

      • Scuze noemi, iti raspund eu. Daca citeai comentariul meu de mai sus nu mai intrebai ce si-a cumparat. A postat un comentariu pentru a face reclama tigarilor Cigstar. I-am scos eu linkurile catre site. Eu nu te sfatuiesc sa iei asemenea produse, insa le gasesti pe Google. Iti recomand un dse 510.

        • nu as avea nici o problema sa mai dau nishte parale da’ sa nu iau vreo „mascare”, ca mie, una imi cam place sa aburesc, chiar si cu pixuletzu’ asta nenorocit. senzatzia mea de pana acu’ este ca suntem o masa de chiudatzi care dam cu kpul de toti peretzii shi o alta masa, mai redusa numeric ce vrea sa ne jecmaneasca.

          • Nu pot decat sa-ti dau dreptate… partial. Nu suntem chiar ciudati. :)) Suntem oameni normali care incercam sa ne satisfacem un viciu intr-un mod ceva mai sanatos.

    • buna! am o intrebare pentru cunoscatori si care vor sa ma ajute. am cumparat si eu o tigare elecronica acum 8 9 luni, nu ma plang de ea inca functioneaza si acum (mai scoate fum) dar nu stiu ce cartuse trebuie sa-i pun si nu stiu nici ce tigare e. sunt cumva universale cartusele? va multumesc.
      roseti_ionut Y!M

  2. salut am achizitionat o tigare DSE901–-cand se goleste cartusul cate picaturi de lichid sa pun???–am imbibat vata cu 5-6 picaturi dar fumul-aburul rezultat e f putin,cu baterie incarcata tot asa???

    • Sal, inteleg ce ai patit. Ai consumat si picaturile aflate in atomizor. Am tot scris pe acest forum, incarcati mai des cartusul, la fiecare 10 pufuri e bine. Altfel veti descarca total cartusul si pe urma veti vaporiza si picaturile din atomizor. Rezultatul… pana ajung doua picaturi in atomizor… n-o sa aveti aburi masivi… doar tentative. Totusi, daca vi se intampla, puneti 2 picaturi direct in atomizor… nu mai multe. In cartus pui cate picaturi absoarbe. Daca e nou intra mai greu, ar fi bine sa mai intepi cu un ac, pentru a scoate din aerul aflat sub buretel.

  3. am o tigare dse 901 de 6 zile dar nu mai sunt multumit. scoate fum bine si simt ce trag in piept doar dupa ce pun picaturi pe atomizor sau cartus.dupa 3 fumuri gata, nu mai simt nimic si scoate foarte putin fum sau chiar deloc.cand pun cartus nou aceeasi chestie totul e in regula timp de 2-3 fumuri. am fumat 20 de ani doar assos asa ca simt nevoia de a fuma tare si mai mult. lichidul este chinezesc de marlboro high. deci ce sa fac ca sa nu stau sa pun picaturi la fiecare 3 fumuri? am pus material de 2 cartuse in unul ca sa stea lichidul mai mult in material,pentru ca, cu o singura bucata de material statea lichidul dedesubt spre partea din care tragi a cartusului in loc sa se scurga spre atomizor pe masura ce acesta usuca partea de contact. ce material se poate baga in cartus ca sa tina lichidul cat mai aproape de atomizor?deci sfaturi clare pentru a aburi mai bine aveti?

    • Salut Dan, problema ta este destul de des intalnita. In mod normal ar trebui sa tragi macar 10 fumuri ok. Incearca sa cureti atomizorul, gasesti pe forum cum sa faci asta. Este posibil sa fie partial infundat si sa nu mai intre mult lichid in el. De asemenea incearca sa-l schimbi cu unul nou, poate ai nimerit unul prea performant si papa lichidul mai repede. Mai ai o varianta, eu am renuntat demult la ea… cu foitza de ceai Lipton, gasesti tot pe aici cum trebuie s-o impaturesti.
      Cu toate acestea, te avertizez ca daca pui prea mult lichid, sau daca faci o scurgere mai puternica de lichid, este posibil sa-ti strici bateriile. La 901, daca ajunge lichid in baterie, este PA.

  4. Cum a dat criza in toata lumea, m-am gandit sa reduc numeroasele sume de bani arse aiurea si sa le inlocuiesc cu aburi. Problema este ca deja la ce am citit m-am cam speriat cu durabilitatea. Cum pisici imi pastrez tigarea electronica mai mult timp?

    PS: este DS901


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

