Am fumat o tigara clasica dupa tigara electronica

Hello prieteni cititori! Am avut o experienta cel putin ciudata pe care vreau sa v-o impartasesc. Asta ca sa stiti ce se intampla dupa 3 – 4 luni de fumat electronic.
Eram vineri seara intr-un club. De obicei iau dupa mine doua kituri de tigari electronice, un dse901 si un dse510 (deci 4 baterii) ca sa fiu sigur ca nu raman fara.
Totusi dupa cateva pahare de whisky, dupa cateva ore de aburit, s-a intamplat minunea. 🙂 Am ramas fara baterii… cel putin asta a fost scuza pe care mi-am spus-o in minte. Luasem la mine e-lichid low, din pacate… si dupa whisky nu mai simteam mai nimic. Erau cateva pachete de tigari clasice pe masa… si imi faceau cu ochiul. Mi-am zis ca trebuie sa mai incerc si eu o tigara dupa luni de zile de cand nu mai pusesem in gura.

Asa ca mi-am aprins tacticos o tigara si surpriza. (ma asteptam sa fiu euforic, ca drogatul cand isi ia portia… dupa mult timp) De unde, nici vorba de asa ceva. Taria tigarii era comparabila cu tigara electronica si in plus imi ramanea un gust de ciorapi murdari… poate ca exagerez putin, insa ramaneam cu un gust neplacut, cel dat de tigarile clasice. Prietenii zambeau la mine, convinsi fiind ca ma voi reapuca de fumat dupa aceasta experienta.
S-au inselat, dupa aceasta experienta mi-am dat seama ca tigara clasica nu este cu nimic mai buna decat cea electronica, ba mai mult, este mult mai rea la gust… desigur iti dai seama de acest lucru dupa cateva saptamani de fumat electronic.

Asa ca raman in continuare fanul numarul 1 al tigarii electronice. Aburi de calitate!

21 comentarii

  1. De acord. Dupa 20 de ani de fumat tigari normale acum ma deranjeaza si fumul celor de langa mine. Si-mi vine in minte cum se simteau altii cand eu fumam. Si fumam peste 2 pachete pe zi.

    In alta ordine de idei… in alt articol s-a scos un link (pentru reclama mascascata a fost motivatia). Aici de ce ramas? Sau n-am fost eu atent si forumul asta este al comerciantului in cauza?

    • Salut Daniel,
      In primul rand iti multumesc pentru impresii. Scuze ca nu au fost aprobate mai demult insa am fost plecat din tara. In privinta linkurilor da-mi voie sa aprob si sa dezaprob ce consider de cuvinta. Sunt multi care posteaza comentarii doar pentru a avea linkuri in paginile forumului meu.

    • Dupa doua spatamani? Dupa trei zile de fumat electronic am vrut sa trag dintr-o tigara normala pt ca ramasesem fara baterie si am simtit un gust execrabil, nici nu va pot descrie in cuvinte oribilitatea de gust. Si sunt fumatoare de 16 ani fara intreruperi si nici n-am avut intentia vreodata sa ma las. Mi-am cumparat tigara electronica pt a scapa de mirosul urat din par si haine. Acum, dupa o luna de fumat electronic, un acumulator imi ajunge trei zile (la inceput doar o zi).

  2. Incep prin a spune ca mi sa defectat tigara electronica desi abea am inceput sa o folosesc in locul celor obisnuite aprox 1 pachet la zi. Este doar o problema de fabricare a acumulatorului si avand garantie am trimis-o la schimbat dar nu asta vreau sa accentuez ci faptul ca in 3 zile de utilizare a acesteia cu rezerve normale de livrare (nicotina LOW) am reusit chiar si cu putin stres (nicotina insuficienta) sa simt diferenta prin care nu m-am atins de tigari normale (respiratie mai usoara, nu ma mai trezesc sa tusesc pana se desfunda hornul,:)) nu mai miroase respiratia asa urat si incep sa simt mirosuri si gusturi ce pana acum erau subiect tabu). Mai am 2 zile pana revine tigara si am inlocuit-o cu plasturi pentru ca tigarile normale imi provoaca deja repulsie la gust si miros.
    Chiar nu-mi dau seama cum de nu am putut renunta timp de 19 ani la ele si nu caut scuze dar poate ca nu exista un inlocuitor (TIGARA ELECTRONICA) si dupa ce m-am apucat raul era deja facut!
    Mi-am comandat deja inca una de rezerva + e-lichide si ma voi putea bucura ca nu are restrictii gen FUMATUL INTERZIS si pana la urma este chiar trendy pentru cine se asorteaza. Poate am palavragit prea mult dar va garantez ca merita sa va satisfaceti un tabiet, mult mai sanatos decat cu tigari normale !

    • Bravo Petre. Tu ai fost ghinionist cu tigara electronica ce avea probleme, cu toate astea nu te-ai lasat. Jos palarie. Bine ai venit in club!

  3. Salutare , de ceva timp sunt si eu „aburitor„ :)) sa speram ca vointa nu cedeaza si nu o voi lua iar pe normale…. multa bafta la toti !

  4. salutare, eu pot sa spun ca sunt noua in „domeniul acesta” astazi mi-am achizitionat si eu aceasta tigara minune si pot sa spun ca sunt foarte multumita din toate punctele de vedere. Am in inceput cu nicotina high si sper ca treptat treptat sa ajung la low. As avea si eu niste intrebari, daca poate cineva sa ma ajute… 1. Cum imi dau seama ca tigara nu mai are baterie? 2. Se intampla sa mai imi curga lichid, am vazut de 2 ori in tabachera, oare nu il pun eu cum trebuie?? Multumesc mult

    • Buna Andra, te-as ruga sa citesti toate sfaturile pentru incepatori. Bateria licare cand se descarca si nu-ti mai da curent deloc. Lichid se mai scurge din cartus, cand il bagi… este ceva normal. Foloseste servetel si mai sterge surplusul de lichid. Neaparat citeste sfaturile. Aburi de calitate.

  5. Am fumat si eu timp de 16 ani tigari traditionale, pana intr-o vreme cand mi-am tot pus intrebarea, daca nu exista altceva care sa ma ajute sa ma las de acest „sport-viciu”. Acum 1 luna si jumatate sotul meu a venit de la servici dimineata, cand eu deja eram ca un „leu intr-o cusca” pt ca mi se terminasera tigarile de cu seara… Nu vreau sa va spun, ca toata noaptea nu am avut somn, parca ceva in creierul meu de nu ma lasa sa dorm…
    Dimineata senin venidu-mi sotul de la servici, credeam ca a fumat 1 sau 2 pachete de tigari, dar el saracu nu fumase tigara traditionala ci trasese un fum dintr-o tigara electronica. Asa am aflat si eu ca exista ceva, care sa te ajute sa mai raresti tigarile sau macar sa fumezi sanatos, nu „nu o iei pe aratura”….
    Cand imi povestea, chiar imi sublinia, ca nu stie daca o sa ma impac cu acest dispozitiv, ca este diferit ca gust, lui asa i s-a parut… Nici nu am mai stat pe ganduri si am inceput sa caut pe net, nu-mi mai trebuia nimic, decat sa fiu lasata in pace sa „lecturez in liniste site-urile „. Initial mi-a spus sa iau o singura tigara, sa nu dau banii degeaba, eu fiind foarte inraita in ceea ce priveste tigarile. Nu am ascultat, desigur si am luat un kit cu 2 tigari, daca tot ne „bagam, macar sa fim amandoi”
    Cand am primit kit-ul mai era o singura tigara in pachet, tigara la care s-a repezit sotul meu, eu am cedat in favoarea lui, desi el era mai linistit cu tigarile fata de mine.
    In acele momente desi nu incercasem tigara electronica, am spus ” ASTEA SUNT TIGARILE, ALTELE NU MAI EXISTA… DACA IMI PLAC BINE, DACA NU, TOT ASTEA SUNT”. Dupa primele 27 ore de tigara electronica, au inceput sa apara si rezultatele, nu mai suportam mirosul de tigara traditionala. Primele 10 zile am avut un lichid low, iar dupa aceste 10 zile mi-am luat un lichid mediu… In 2 luni consecutive mi-am achizitionat 2 kit-uri de tigari DSE 901 de care sunt foarte multumita. Nu am incercat si nici nu am de gand sa incerc tigara traditionala, cand eu deja vreau sa trec la un lichid slab cat mai curand… Nu ma tenteaza, tigara normala, dar asta tine de vointa, de a spune NU unui viciu atat de urat raspandit in lumea intreaga… Dupa 1 luna jumate, parca sunt alta persoana, am alte simtiri si simturi si nici batuta nu ma mai intorc la tigara aia „infecta” care se arde si care nu face decat rau si mie dar mai ales celor de langa mine care fumeaza pasiv – adica copilul meu… Ne bucuram de viata altfel si el si noi, nu mai avem grija, s-au terminat tigarile si trebuie cumparate altele…Succes celor care se apuca sa „abureasca electronica”, este un adevarat succes!!!

  6. Salutare la toti aburitorii! Sunt posesorul renumitei tigari DSE 901 (o am de 2 saptamini) si sunt fff multumit de ea, n-am probleme nici cu atomizorul, nici cu bateriile (care ma tin cam o zi poate si mai mult depinde cit de mult o folosesc), nici cu cantitatea de abur emisa (folosesc lichid de marlboro med), intr-un cuvint SUPER. N-am mai fumat nici o mizerie de tigara ca doar asa pot sa-i zic dupa 8 ani de fumat (1 pachet/zi) si ma simt excelent, nu m-am mai simtit asa de bine de la 18 ani cind m-am apucat de fumat. Se poate lasa de fumat in mod sanatos si ieftin, chiar se poate e testat nu doar de mine , cunosc cel putin 30 de persoane.
    RESPECT administratorului sitului pt informatii si ajutorul acordat presoanelor cu aceasta problema, si inventatorilor de tigara electronica. Sunt bucuros sa ma aflu in rindul aburitorilor. Iar cei ce vor sa ne abureasca pe noi ca tigara electronica e cancerigena , un sfat bun: luati-va tigara electronica si aburitiva sanatos. Stima

    Aburi de calitate!!!

  7. Salutare. Am si eu 3 ore de cand sunt printre aburi 😛 . Spuneti-mi va rog ce sa fac ?! mi s-a intamplat deja de 2-3 ori sa imi curga lichid in gura din orificiul prin care trag. De ce ? Va rog daca stiti spuneti`mi pentru ca in manualul de utilizare nu am gasit nimic care sa ma ajute. Multumesc !

    • In primul rand spune-mi ce model de tigara electronica ai. Oricum iti mai curge lichid cand este in surplus in atomizor… deci ai pus putin cam mult. De asemenea trebuie sa inhalezi cu o intensitate mai mica decat la tigara clasica, astfel incat sa dai timp lichidului sa fie vaporizat.

  8. Pot sa „contribui” si eu cu o relatare similara postului de aici. La EXACT 24h dupa ce am inceput sa aburesc, am incercat, intentionat (nu obligat de imprejurari = lipsa electronicei), sa fumez o tigara clasica… si nu orice tigara, ci exact una din tigarile pe care le fumasem aprox. 12 ani (din cei 18 de fumator inrait): una din tigarile care imi ramasesera in ultimul pachet cumparat. Rezultatul: Mi s-a parut IUTE, mi s-a parut ca usuca ingrozitor gatul si gura… si nu am putut sa trec de jumatate, am aruncat-o.
    La 72h de la inceputul existentei mele ca aburitor, am incercat acelasi lucru, cu aceleasi tigari: de data asta nu am mai putut trece de al 3-lea fum! 🙂

    Astazi? Sunt 6 zile de cand nu am mai cumparat tigari cancerigene, nu am mai fumat nici o analoaga in afara de cele 2 incercari intentionate… si nu imi pot imagina cum am putut fuma 18 ani 1 pachet de tigari/zi, uneori, pt lungi perioade, chiar 2 pachete/zi! La fel cum spunea altcineva pe aici, ma „consolez” la gandul ca atunci nu existau tigarile electronice… si sper ca vantul sa fie favorabil pt noi, legislatia si reglementarile sa ne ajute pe viitor, testele viitoare sa confirme ca aburitul nu este nociv si sa nu ne mai intoarcem niciodata la acele porcarii de tigari clasice! 🙂

    Va multumesc inca o data celor de aici (a cata oara oare?! 🙂 ) si… ABURI DE CALITATE!

    ps: iar celor nehotarati, care nu au facut inca pasul si doar ne citesc, le spun atat: SE POATE! 🙂

    • Multumim Bogdan si ma bucur cu adevarat ca ai mers pe acelasi drum cu mine, avand experiente pozitive similare. Acesta a fost motivul care m-a facut sa creez acest blog. Am devenit repede fan tigara electronica. 🙂 Vad ca esti pe cale sa mi te alaturi.

      • Sunt deja fan! Iar colegilor (altii decat cei pe care i-am „convertit”) nu le vine sa creada! :))

      • Colegii mei se uita f surprinsi la mine… doar de, ma stiu de ani de zile cu tigara in gura! 🙂 Sunt multi care imi spun ca au incercat si eu, dar ca nu au reusit sa se multumeasca cu tigara electronica, fumau si abureau in acelasi timp, analoage si electronice… pana au tras concluzia ca nu se merita si s-au intors la analoage. Raspunsul meu? „Probabil ca ati incercat cu un fake prost” 🙂 Pt ca alta explicatie eu nu vad, din moment ce eu am fost un fumator inrait fata de multi dintre ei, iar pe mine m-a „saturat” tigara electronica si nu mi-a mai trebuit ars si fum. Ei raspund ca nu se poate, ca „erau bune, din mall, 50 ron pachetul” 🙂 Se uita surprinsi la mine cand le spun de la cat ar trebui sa inceapa un kit de tigara electronica non fake.

  9. eu nu mai folosesc tank-uri cu solutie pt ca orificiul in care intra atomizorul se largeste in 2 zile si toata solutia intra in atomizor sau imi vine in gura!!! folosesc vaporizator + cartuse cu vatelina si nu am probleme cu ele

  10. Great site you’ve got here.. It’s hard to find good quality writing
    like yours nowadays. I honestly appreciate people like you!
    Take care!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

