Tigara electronica va avea un club

In ultimele luni toti prietenii mei fumatori, s-au transformat in aburitori… adica au trecut la tigara electronica. Suspiciosi la inceput, deveniti fani ulterior, au reusit sa lase definitiv clasicele tigari. A fost suficient sa ma aiba in preajma si sa incerce „aburul” de la mine. Am pus intre ghilimele pentru ca nu este chiar un abur… este mai mult o ceatza ca cea pe care o stiti din discoteci. Am auzit ca aburul este daunator la plamani… deci nu este vorba de abur.

Cu toate acestea, apelativul de „aburitor” imi place si mi se pare funny. Deja in grupul nostru se discuta despre lichide, arome, modificari… toata lumea este interesata de acest gadget. Asa ca m-am gandit sa extindem ideea si sa cream un grup al aburitorilor… un club al aburitorilor. Putem sa ne intalnim o data la doua saptamani sau cand consideram necesar, sa mai povestim experiente personale, la o bere si o tigara sanatoasa. Why not? 🙂

Pe hi5 l-am creat deja, in curand o sa fie disponibil si pe facebook.
Cei care doriti, aveti chiar aici, in partea stanga, jos, un loc unde va puteti inscrie. Trebuie doar sa-mi lasati adresa de mail si numele.

„Vino in comunitatea aburitorilor! Te vom anunta tot ce se petrece pe aici”… acolo dai SIGN me Up!

8 comentarii

  1. as dori sa intru in clubul aburitorilor de pe hi5

  2. cand e gata si cel de pe Facebook?

  3. Pe face cum va gasesc? 😀

  4. Bună!promovez de 7ani tigara el!sî as vrea mai multe informati despre lichidele de la intel!dak se poate!multumesc!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

