Campania mediatica anti tigari electronice

Incepe sa ma dispere campania mediatica impotriva tigarilor electronice. Va imaginati cat de tare ii deranjeaza pe producatorii de tutun existenta acestui gadget, existenta tigarii electronice? Va imaginati ca acesta se adauga la „lupta” impotriva fumatului pe care toate tarile o duc, fapt care poate duce la o scadere drastica a consumului de tigari clasice?

Va dati seama ce se intampla in cifrele lor de afaceri… dar in conturile de incasari de accize ale statului???
Astea sunt de fapt raspunsurile la campaniile mediatice care se fac impotriva tigarilor electronice. Cel putin asta este parerea mea care am citit cam tot ce s-a scris pe net despre acest subiect.

S-o luam altfel… multi zic ca sunt cancerigene… aceia chiar habar n-au, sunt doar platiti sa spuna asta. Au gasit o substanta in tigarile electronice care se foloseste la productia antigelului??? De unde… este doar o asemanare de nume, la tigari se foloseste propilen glycol, o substanta folosita la medicamente, pe cand la antigel este un alt timp de glycol… imi scapa numele acum. Este precum diferenta intre alcool metilic si etilic, unul te omoara, altul… ma rog te inveseleste. :)) Substantele din lichidul de tigara sunt aici.

M-a sunat azi un prieten sa-mi zica: in Anglia s-au interzis de o saptamana (vanzarea). Am cautat pe net si am gasit intr-adevar ceva despre tigarile clasice… Nush, daca voi gasiti ceva de tigari electronice, sa-mi ziceti si mie. Eu am publicat un articol prin care Anglia declara tigara electronica sanatoasa. Chiar ii laudam.

Ca sa nu termin sec, ar mai fi de zis urmatoarele. Eu fumez electronic de 4-5 luni, am cunostinte care „aburesc” de 1 an si jumatate. Suntem perfect sanatosi, ba chiar ne simtit mult mai bine. Nici un efect negativ. In plus tigarile normale ni se par cahhh acum.

Aburi de calitate! Fiecare are dreptul la propria opinie! Astept comentarii.

6 comentarii

  1. Asa este!!!Ai totala dreptate!Normal ca se pierd miliarde de dolari sau euro..Am fost pacalit odata atunci cand m-am apucat de fumat..Acum sunt cam batran si harsit..am peste 25 de ani de fumat si nu mai vreau fum decat de la… gratar.Va doresc aburi multi!!Un prieten cunoscator,Daniel-Constanta

  2. In antigel se foloseste monoetilenglicol

  3. daca tigara electronica e asa de „al dreq”,asta cum e?=))

    dupa ce ma uit bine la poza asta si ce scrie acolo……imi iau pufaitoarea si ma gandesc cu scarba la cei 10 ani de winston….

  4. Eu am inceput de o saptamana sa fumez tigara electronica si nu mai suport tigarile clasice.

  5. si eu spun tot cah tigarilor clasice dar nu stiu de de ce prietinii care nu au renuntat la ele m-a sfatuiesc sa renunt la cea electronica?????


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

