Motiune de cenzura la tigarile electronice

Asa cum am mai vorbit si in alte posturi recente, se fac eforturi sustinute de discreditare si eliminare din piata a tigarilor electronice. De curand au aparut informatii cum ca in Anglia exista un proiect de lege pentru scoaterea in afara legii, a tigarilor electronice incepand cu luna iunie 2010. Normal ca exista petitie pe care toti consumatorii de tigari electronice o vor semna online. Daca dati pe Google o veti gasi, insa nu stiu daca are vreo importanta ca va fi semnata de noi, romanii.

Concluzia este ca ne asteptam sa apara si la noi astfel de magarii si manipulari mass media. Doar discutam de fortze financiare cum ar fi British American Tabacco, nu???

Tot ce pot sa va sfatuiesc, nu credeti tot ce apare in presa sau TV. Multe sunt minciuni sfruntate.

PS. Culmea ca scrisesem un articol unde Anglia era sustinatoare a ET. Vezi aici.

4 comentarii

  1. Eu nu mai fumez (brusc) de 2 luni decat tigara electronica dupa 35 de ani de tutun. Nu mai tusesc, mi s-au albit un pic dintii, tenul si-a recapatat culorile de altadata , nu mai miros a home-less, dimineata nu mai am gustul acela mizerabil de tutun statut si ceea ce este cel mai important copii nu se mai indeparteaza de mine cele circa 2 ore (adunat) in care fumam acasa. In plus am economisit destul (DIN PRETUL DIRECT AL TIGARILOR) incat sa nu-mi mai fac probleme cu sentimentul de vinovatie ca sunt o creatura iremediabil vicioasa. Si in al treilea rand nu a trebuit sa inghit distonocalm sau sa tip la cei din jur tam-nesam sau sa simt starea aceea umilitoare de sevraj. Asadar cine nu poate renunta printr-un act ferm de vointa s-o ia pe ocolite cu e-tigara si totul va fi mult mai bland. In fond conteaza ca renuntam la fumat, cum si in cat timp este mai putin important. Si inca ceva: nu am avut nici un simptom suspect, pana acum, care sa-mi sugereze ca e-tigara ar avea vreun efect daunator sanatatii.
    P.S. Cred ca ‘pufai’ echivalentul a circa 8-10 tigari clasice si am de gand sa scad nivelul de nicotina din lichidul pe care il folosesc acum.

  2. Agree si eu! Am trei luni si jumate de cand m-am lasat brusc(trei pachete la zi inainte) si ma simt super OK! Si nici eu nu am nevoie de distonocalm sau alte buline! Aburi de calitate!

  3. Decat sa falsifice adevarul mai bine enlezii aia ar pune mana pe sapun si s-ar spala mai des. Nespalatii dracu ca inainte se spala-u o data pe an si poate nici atunci. Acum ne da noua lectii celor din est ce sa facem si ce sa nu .


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

