Cum sa ne alegem tigara electronica

Cred ca am tot scris pe acest subiect insa am vazut ca tot mai multa luma care doreste sa treaca la fumatul electronic, nu stie ce model sa aleaga. De aceea voi incerca sa fiu cat mai clar astfel incat toti cei care nu au experimentat „fumul” electronic sa inteleaga ce li se potriveste.

Sunt mai multe tipuri de fumatori, voi incerca sa-i impart in trei categorii: fumatorii ocazionale, fumatorii normali si fumatorii impatimiti.

1. Fumatorii ocazionali sunt cei care din cand in cand, la cafea sau alte activitati mai trag cate o tigara. Ei nu simt nevoia sa fumeze dar le place gestul. Tot aici ii pozitionez si pe cei care nu depasesc 10 tigari pe zi.
Acestor fumatori li se potrivesc cam toate modelele mini, DSE401, DSE4081 si DSE108. Acestea sunt modele foarte ok pentru ei si le pot folosi cu succes.

2. Fumatorii normali sunt cei care fumeaza in jur de un pachet de tigari pe zi. Daca aceste tigari sunt si lights, cu siguranta ei vor fi satisfacuti de modelul de tigara electronica DSE901. (eu personal m-am lasat de fumat cu acest model)

3. Fumatorii impatimiti sunt cei care fumeaza tigari tari si de multe ori depasesc un pachet si jumatate pe zi. Lor le recomand modelul DSE510 (joye510). Atomizorul acestui model ofera un gust mai aspru, un gust satisfacator pentru ei.

Desigur ca este foarte important si e-lichidul folosit. Voi scrie un articol si despre alegerea tariei lichidului.

56 comentarii

  1. eu am dse 901 si e e super… nici o problema pana acum… singura problema care o vad cu acest model e faptul ca nu se gasesc cartuse NEINCARCATE in bucuresti. m am saturat sa spal sub jetul de apa cartusul original sau cele cumparate preincarcat.

  2. Buna ziua, am o intrebare: incerc sa ma decid, de pe site-ul http://www.tigaraelectronica-nr1.ro (pe care am vazut undeva ca-l recomandati) intre dse510 si dse905. Nu ma pricep prea mult, insa cu tigarile electronice luate din alta parte am avut oarece probleme si as vrea sa aleg ceva potrivit, mai ales ca trebuie sa cumpar doua kituri (si pt. sotul meu).

    Profil fumatori: 2-3 pachete pe zi, Kent8 (persoana 1) si 2-3 pachete pe zi LM rosu (persoana 2). Problemele pe care le-am avut cu celelalte tigari electronice cumparate:

    – trebuie sa tragem foarte tare ca sa simtim ca intra ceva pe gat. Partial, presupun ca e de la lichidul concentratie low, dar problema persista si cu lichid de alta concentratie (am luat un refill ca sa vedem cum sta treaba).
    – se descarca foarte repede, la cateva ore dupa folosire trebuie reincarcate. E normal asa? exista si modele cu baterie mai puternica? Ori am facut noi ceva aiurea (le folosim prea intens), ori asa trebuie sa fie si nu ne dam seama… nu stiu.

    In ciuda acestor probleme, in cazul nostru am reusit sa reducem la 5-7 tigari normale pe zi, si in rest sa ne pacalim nevoia cu tigarile astea electronice, concluzia fiind ca da, categoric vrem asa ceva, dar nu stim ce ni se potriveste si prefer sa incerc si o marca putin mai scumpa, poate e mai buna. Imi puteti da un sfat? care e diferenta intre cele doua modele de mai sus? care ar fi mai aproape de senzatia aia aspra ca iti intra fum pe gat? asta depinde exclusiv de concentratia lichidului sau SI de modelul de tigara?

    PS este excelent acest forum/blog !

    • Buna, multumesc in primul rand pentru apreciere. In al doilea rand tin sa te avertizez ca daca nu incarcati des cu lichid, cam orice model de tigara nu va va satisface. Incarcati dupa 10-15 fumuri si veti exploata la maxim orice model. Uneori eu incarc si dupa 5 fumuri. (daca sunt mai lungi)
      Anyway… sa continuam. Pentru persoana 1 (Kent8-2,3 pac/zi) recomand un dse905 cu lichid Kent High… bateria o sa ajunga suficient de mult. (are 900 de mAh, fata de doar 180) Gustul va fi similar cu cel dat de dse901, doar ca bateria tine mult mai mult. Pentru persoana 2 (LM rosu – 2,3 pac/zi) recomand Kit dse510 + 1 buc megabaterie 510. Astfel cred ca se va descurca cu bateriile. Ulterior poate sa-si mai ia o megabaterie… daca tot nu face fata. Lichidul ales ar trebui sa fie ori Tabac High ori Marlboro High. Pentru a simti ce trebuie in piept, va trebui sa ai atomizor bun, baterie ok incarcata precum si un lichid potrivit. Oricare dintre acestea poate sa duca la insatisfactie… indiferent de modelul ales. PS. O sa va obisnuiti cu aceste aspecte. Eu am implinit luna trecuta un an. Aburi de calitate!!!

  3. da, cam dupa 5-10 fumuri incarcam si noi, chiar mai putine, dar uneori nu merge nici asa. Am schimbat cartusele, am crezut ca e de la asta.

    „high” se refera la concentratia de nicotina, da? ca sa stiu ce comand.

    Multumesc de sfaturi, am sa incerc un dse905 intai.

    • Da, la concentratia de nicotina. Incercati dse905. Eu cred ca persoana care fuma kent8, va fi foarte multumita. Cu un lichid high, pentru ca fuma mult.
      Cu placere, acesta este motivul pentru care am creat blogul, nici eu nu am stiut ce si cum… la inceput. A trebuit sa pierd foarte mult timp pe net, sa ma documentez.

  4. buna
    foarte fain forumul! imi prinde bine!
    vreau sa va intreb despre tigara electronica „e-health”..eu din aia am…si n-am incarcat pana acum cartusele (cele pe care le primesc de rezerva in cutiute de cate 10) decat rar, sau am pus cate o picatura de e-liquid pe atomizor cam o data pe zi..dar abur e rezonabil de mult, gustul e ok..un filtru ma tine cam o zi..dupa care pun o picatura pe atomizor si o mai duce asa inca o zi…e drept ca nu fumez mult acum…dar cand am luat-o fumam intr-una si tot asa procedam.
    ma multumesc eu cu prea putin? 🙂 adica, daca ar fi sa umplu cartusele dupa 10-15 fumuri as obtine altfel de abur? sau tigara asta e altfel decat DSE901 si cealalta..chiar nu ma pricep…trebuie sa recunosc ca nu m-am documentat groaznic de mult inainte sa o cumpar, dar pana acum sunt multumita. de asemenea, trebuie sa recunosc ca in perioadele de stres am mai fumat si tigari normale, insa am ajuns de la 1 pachet la 5 tigari, ceea ce pentru mine e WOW!..
    in fine..sa incerc treaba cu incarcatul mai des? sau sa continui asa?
    multumesc mult!

    • Buna, tigara electronica pe care o ai e „varza”, norocul tau este ca nu esti fumator/fumatoare. Cred ca te ajuta mult vointa… ceea ce nu e rau. Daca tu esti satisfacuta de acel model, esti pe drumul cel bun, sa te lasi de tot de fumat/aburit. Noua „aburitoritorilor”… ne place sa fumam in continuare, doar ca o facem mult mai sanatos. Din punctul meu de vedere diferenta intre ce ai tu si modelele despre care am vorbit pe acest forum este URIASA. 🙂 Nu stiu ce sfat sa-ti dau referitor la incarcare, pentru ca nu prea conteaza la ceea ce utilizezi tu. Sorry daca te-am dezamagit.

      • nu m-ai dezamagit deloc…nimeni nu s-a nascut invatat asa ca prinde bine cate o treaba din asta. poate de la anu’ incerc si eu ceva mai ok..sau poate ma las cu totul, ca doar ai spus si tu ca ma ajuta vointa 🙂
        multumesc inca o data!
        bye

  5. buuun…deci daca esti la cafea in oras sau in club sau la restaurant trebuie sa ai la tine tot arsenalul pt a incarca tigara dupa cateva fumuri???

  6. sal, sunt fumator de kent 4 cam un pachet jumate pe zi,ce tigare, si ce rezerve ami recomandati? multumesc

    • Daca aveti buget mai mare mergeti pe kit complet Ego… daca nu va sunt ok si 510 si 901 tinand cont ca fumati tigari slabe. Daca mergeti pe 510 si 901 va trebui sa incarcati mai des bateriile insa ca tarie va vor satisface. Ca lichid de inceput alegeti unul mediu ca nivel de nicotina.

  7. Salutari! sunt pe cale de a trece la tigari electronice. Cred ca mi-am gasit modelul potrivit (e-go) insa m-ar interesa daca se gasesc in Romania tabachere pentru acest model (am inteles ca e-tigarile sunt cam fragile si in afara de „looks” este importanta si protectia). In caz afirmativ as aprecia un link sau o sursa de unde le-as putea aproviziona.
    Multumesc anticipat, si respect pentru efortul depus in informarea celor interesati!

    • Sal. Ai un banner in dreapta cu ce recomandam noi. Se gasesc si tabachere pentru Ego. Arata ca un mic penar… nu mai arata ca o tabachera. Sau ca un port ochelari cu fermoar. Sunt ceva mai scumpe decat tabacherele normale. (In jur de 40-45)

  8. de unde imi recomanzi sa-mi iau unkit

  9. as vrea sa merg la un magazin nu on line

    • Nu gasesti… ce e in magazine sau farmacii nu e ok. Sunt tigari electronice de slaba calitate. Iti recomand magazinul din bannerul din dreapta.

  10. sal te rog eu si sotia fumam cam 3 pachete de kent8 pe zi ce ne recomanzi?

  11. Buna ziua. Rog un sfat ptr achizitie. Eu si sotia fumam fiecare aproape un pachet de Winston Blue pe zi. Ce tigara electronica credeti ca ar fi ok ptr noi si ce aroma si concentratie de nicotina la rezerve. Merci, stima

    • Pentru ambii, puteti merge ori pe DSE901 ori pe tigara electronica DSE510. Luati-va kiturile complete, pentru a avea si consumabilele pentru o luna de zile. DSE510 da un gust mai aspru iar DSE901 un gust mai aproapiat de aroma lichidului, mai fin. Una este manuala una este automata. Puteti lua pt Dvs. 510 si pt sotie 901, ca sa nu le incurcati. :)) Lichid cu nivel mediu de nicotina.

  12. salutare! vreau sa trec si eu pe „abureala” si as avea nevoie de un sfat. fumez acum peste un pachet de Pall Mall rosu pe zi. cam ce model de tigara electronica mi s-ar potrivi din punct de vedere al tariei tigarilor? multumesc

  13. Buna,

    sunt Michi si de curand a trebuit sa schimb tigarile (Marlboro ultralights nu se mai fabrica…) si am trecut pe Marlboro filter plus extra ( 0.2mg nicotina) si deja ajung cam la un pachet jumatate pe zi…as vrea tigara electronica, am citit cam despre toate modelele de pe http://www.tigaraelectronica-nr1.ro. inclin inspre kit complet DSE 901, kit complet Ego si kit complet Ego Tank XXL (cred ca diferenta intre cele doua Ego este cea cu butonul, care mi se pare si cam inconfortabil). chiar am nevoie sa imi spuneti care mi s-ar potrivi mai bine! 🙂

    • Eu zic in prima luna sa mergi pe un kit complet Ego XXL. Pe urma, poti incerca si tehnologia Tank, schimband doar atomizorul. Oricum la o luna trebuie sa-ti faci comanda de atomizoare, lichid si cartuse. Ai putea merge si pe Ego normal, nu XXL… insa e diferenta de vreo 2 cm si te tine bateria mai mult…. tu decizi. Pentru ca depasesti un pachet, nu-ti recomand tigara electronica dse901. Am uitat, a aparut si tigara electronica TGO 901, e ca Ego Tank, insa iti da un gust mai fin… mai pt fumatori de tigari lights. Tu decizi… eventual consulta-te si cu ei, ofera si consiliere.

      • hmmm…cred ca o sa merg pe Ego XXL, dar ma voi consulta si cu ei! multam’ mult! si felicitari pt ce faceti aici – cele mai multe informatii utile, usor de gasit si sfaturi foarte bune! multumesc mult! 🙂

  14. si sa nu uit: lichidul sa fie low sau medium? 🙂

  15. Fumez cam 2 pachete LM rosu . Tocmai ce am comandat un DSE 901, cu 3 seturi de cartuse de rezerva + lichid usa mix high. Rog un cunoscator sa ma indrume pentru a putea inlocui comanda cu ceva potrivit ( am inteles ca e posibil ca cu 901 sa nu fie tocmai OK) .
    Multumesc anticipat

    • Salut Adrian, intr-adevar nu ai facut o alegere buna, insa o poti schimba. La ce si cat fumezi tu, ti se potriveste tigara electronica Ego XXL sau Ego Tank XXL. Eu as zice sa incepi cu Ego XXL, pentru a invata care e treaba cu incarcatul la tigara electronica si pe urma daca vrei poti trece pe atomizoare de Tank… sa incerci. Ai un articol aici despre potrivirile la componente. Iti recomand acest pachet pentru inceput: http://www.tigaraelectronica-nr1.ro/kit-complet-ego-xxl.html . Si sa alegi un lichid Marlboro High (USA MIX High)

  16. Razvan
    Salutare.Tocmai am gasit un magazin in Baia Mare in mall cu tigari electronice si ma gandeam sa ma duc sa vad ce au pe acolo.Am primt un fluturas cu o oferta:…..
    As dorii sa ma informezi si pe mine putin despre produsul acesta si sa-mi zici dak sunt si multe vrajeli pe care le baga,doar sa-si vanda marfa,sau dak totul e ok.

    Eu fumez 10, 15 tigari pe zi Kent 8 sau Winston Albastru, in zilele stresante 1 pachet.

    • Salut Razvan, nu cumpara din Mall-uri, in general sunt tzepe… si tigarile si lichidele. Iti spun ca mi-au scris multi oameni… si am inteles ca e o singura firma care are chioscuri prin Mall-uri. La cat fumezi tu poti merge pe clasicul dse901 sau 510.

  17. Am gasit ceva pe net
    SPECIFICATII:
    Model : DSE 901
    Lungime : 118 mm
    Greutate : 15 g
    Nr. de inhalari dintr-un cartus : 100-150 inhalari
    1 cartus este echivalent cu ~ 8 tigari normale
    Capacitate baterie : 180 mAh
    Voltaj baterie : 3.2V-4.2V
    O baterie incarcata asigura : 190-200 inhalari
    Timp de incarcare baterii : 2-2,5 ore

    Da mi se pare destul de slabutza fatza de cealalta.
    Si bateria incarcata tine destul de putin….nush ce sa zic.Mai da-mi un sfat.Zimi niste dezavantaje despre ce ti-am zis eu mai sus,adik despre tigara aia. 🙂

    • Razvan, eu am tinut cont ca nu fumezi mult. Gustul la dse901 este cel mai bun. Intr-adevar bateria este mai mica, dar daca fumezi asa putin iti este ok. Poti merge si pe Ego… cartusele sunt cam la fel, e vrajeala faza aia cu numarul de tigari clasice… e doar in teorie, daca tragi un puf de jum de secunda. 🙂 Tigara electronica de care mi-ai zis tu, ca model e ok… dar sa fie originala, aia e tzeapa. Lichidul de asemenea trebuie sa fie bun… in magazine gasesti numai gunoaie. 🙂

  18. Poi si pe ce pot sa-mi dau semam ca e tzeapa? Se ofera si garantii la astfel de tigari?Eu ziceam de modelul ala ca nah…sa nu trebuiasca sa o incarc toata ziua, si nah….dar si ce ziceai u mi se pare ok.

    • Da Razvan, toti dau garantii insa sunt mici, pentru ca toate componentele sunt consumabile… unele tin mai mult si altele mai putin. Desi toti spun ca dau garantii, majoritatea se eschiveaza atunci cand le spui de o componenta defecta in termenul de garantie. De asta unii sunt recomandati si altii nu.

  19. Deci sfatul tau este sa-mi iau in dse901 clasic sau 501 si o sa fiu multumit.Cam la ce pret le gasesc sau unde? Sa fie si ok.
    🙂

    • Sfatul meu este acesta in caz ca nu vei pufai mai mult ca de obicei. De asemenea daca iti doresti o forma asemanatoare cu tigara clasica. Eu zic ca pentru inceput aceste modele sunt f ok pt tine. Tigara electronica oricum este formata din consumabile, deci peste cateva luni poti trece pe alt model, in caz ca vrei. Recomandarea mea este sa iei de la tigaraelectronica-nr1.ro . Noi de acolo luam si de cand s-a infiintat, in urma cu 2 ani, e cel mai serios magazin online de tigari electronice.

  20. Ok.Se multumeste frumos.Mi-ai fost de un mare ajutor.Eram total pe spate ce inseamna tigara elec. 😉

    • :)) la fel ca majoritatea celor ce doresc sa inceapa. Nu-i nimic, poate o sa devii si tu fan si o sa explici prietenilor, in cele din urma.

  21. Mi-am luat un dse901 si sunt multumit de ea pana in prezent 🙂

  22. Buna ziua, din cauza faptului ca s-a adancit criza financiara si in buzunarul meu, am decis sa schimb fumatul clasic ( 1 pachet de Dunhill rosu lung ) pe zi, cu o tigara electronica. Daca nu deranjez prea mult as dori niste pareri asupra modelelor care mi s-ar potrivi ( ma intereseaza autonomia bateriei, si accesibilitatea achizitionarii consumabilelor ). Multumesc frumos. O zi placuta.

    • Sal Claudiu, eu iti recomand sa mergi pe modelul TGO 901 sau EGO Tank. Sunt potrivite stilului tau de fumat si necesitatii de autonomie a bateriei. Consumabilele sunt si ele accesibile… din pacate doar pe net deocamdata. 😉

      • Multumesc foarte mult de informatii, tocmai am achizionat de pe net o tigara e-health si nu sunt multumit. Voi investi un pic mai mult, se pare 🙂

        • Am tot scris ca aceste tigari electronice nu sunt bune de nimic. Imi pare rau ca nu ai citit inainte de a cumpara.

          • Am citit un pic cam tarziu, este drept, problema la tigarile e-health, pentru urmatorii oameni care vor sa investeasca putin este ca nu fac abur suficient, plus ca le curge lichidul din recipient ( filtru ). Eu o am de doua ore si deja am consumat un filtru ( recipient cu lichid )

          • Claudiu, diferentele sunt majore, insa nu le vei sesiza decat dupa ce incerci o tigara electronica de calitate.

  23. Salutare aburitorilor 🙂 Vreau sa zic ca deja am tigara electronica de o sap dse901 si nu i-am schimbat sipca numai dupa o sap si m-a tinut f bine.Sunt f multumit de ea,numai ca mi-am luat o aroma cu nicotina high si ma cam sacaie pe gat,dar nu am luat numai 10 mg,data viitoare iau mediu, Oricum mi-au prins f bine sfaturile voastre 😉

  24. ajutati-ma va rog nu ma pot hotari.fumez un pachet de winston blue pe zi ce tigara electronica imi recomandati?

    • Pentru ca esti fata si pentru voi e importanta si forma, iti recomand tigara electronica dse901, kit complet.

  25. Buna tuturor, ma numesc Alexandra, sunt fumatoare de kent 8 lung sau kent lung (asa am inceput). In tipul saptamanii pt ca sunt la servici, nu trec de 1 pachet de tigari pe zi dar in weekend trece lejer pana la 1 pachet si jumatate pe zi. As vrea sa trec la tigarile electronice, imi place modelul 901-t, dar nu sunt sigura sa fie cel potrivit pentru mine.In primul rand durabilitatea bateriei si rezistenta componentelor in timp. Cochetez si cu Ego xxl. Oare care ar fi mai potrivit pentru mine.

    • Buna Alexandra. Nu vei face fata cu 901 T (are doar 180 mAh bateria). Poti merge pe Elipse Vipercig (360 mAh), daca e importanta forma pentru tine… Altfel iti recomand o tigara electronica Ego W Vipercig (650 mAh). Poti merge si pe Ego XXL, doar ca trebuie sa incarci cartusul la fiecare 8-10 puf-uri.

  26. buna ziua! vreau sa ma las de fumat! va rog sa imi spuneti ce tip de tigara electronica mi se potriveste. eu fumez cam 10 tigari pe zi, kent 8. mentionez ca, nu a trecut o zi din viata mea in care sa nu fumez in ultimii 10 ani si mi-e tare teama ca nu reusesc. multumesc!!

    • Nu e greu. Cu tigara electronica nu vei simti nevoia de fum. Iti recomand sa mergi pe iVIP de la Vipercig si un lichid de Tabac mediu ca nivel de nicotina, pentru inceput.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

