Cand schimbam atomizorul?

M-au intrebat multi aburitori cand trebuie schimbat atomizorul. Am sa va spun cand il schimb eu. Atunci cand aburul nu ma mai satura. Adica nu astept pana nu mai merge deloc. In fine, pe mine nu ma intereseaza economia facuta cu prelungirea vietii unui atomizor. Asa ca voi spune pentru cei pe care ii intereseaza acest aspect, ce trebuie sa faca.

Cum iti dai seama ca nu mai este in regula atomizorul? Atunci cand desi ai pus o baterie incarcata, ai pus un cartus nou si totusi nu obtii aburi. Chiar si atunci este posibil ca atomizorul sa fie inca bun, insa poate fi infundat sau prea plin cu lichid. Urmeaza, te rog, urmatorii pasi:
1. Desurubeaza atomizorul si scoate cartusul din el.
2. Sufla cat poti de tare pe partea unde se insurubeaza la baterie. (eventual pune un servetel in partea cealalta sa nu sara lichid peste tot). Sufla pana nu mai iese nimic.
3. Scutura-l ca pe termometru de cateva ori. Acum atomizorul este gol.
4. Pune fix doua picaturi de lichid direct in atomizor. (pe partea unde intra cartusul)
5. Infileteaza bateria si pune cartusul la loc. Trage din tigara.

Daca nici dupa aceste operatiunii nu da semne de viata ia altul. 🙂
Tigara electronica pe care o ai nu s-a stricat… doar ca trebuie sa schimbi atomizorul.

Aburi de calitate!

50 comentarii

  1. Am incercat operatiunea de curatare a atomizorului si totusi raman bucatele din buretele din cartus inauntru in atomizor. Cum fac sa iasa si ele?

    • Pesemne ai rasucit de cartus… lucru interzis si in manualul de utilizare. De asta s-a prins material de atomizor. Acestea infunda atomizorul. Poti incerca sa pui atomizorul sub un jet de apa, dupa ce il speli bine il sufli, sa iasa toata apa, pui lichid in el si dai drumu la treaba. Si vezi, nu mai rasuci de cartus!

  2. va salut , am si eu un dse 901 achizitionat ieri si cred ca are o problema in momentul cand tragi din el in loc sa se aprinda rosu in capat se aprinde verde .ma puteti ajuta cu o parere sau o iede. mentionez ca a functionat cam d20 aburii.va multumesc

    • Cred ca trebuie sa pui bateria la incarcat. Cazuri in care licare in verde: 1. s-a descarcat bateria, 2. ai tras un fum prea lung si se declanseaza protectia bateriei, 3. ti-a curs lichid in baterie si s-a stricat, 4. bateria nu se „pupa” cu acel atomizor (caz rar). Acum vezi si tu la care punct te incadrezi.

      • ieu am otigara e riva 510 e ok

        • Nu e f ok… este o copie dupa dse510. Dar ma rog, daca ai luat-o vezi cum te descurci cu ea si cat te vor tine componentele.

  3. va salut aburitorilor, de 2 saptamani de cand am achizitionat tigara electronica ego xl nu m.am mai atins de tigari, nu credeam k pot sa nu mai pun tigara in gura, fumam din 2000.
    Puteti sa.mi spuneti care sunt diferentele dintre atomizoarele normale si cele low? care au durata de viata mai mare, care scot mai multi aburi……….?
    va multumesc si aburi placuti si multi

    • Salut… e relativ. Teoretic cele LR scot mai mult abur si au durata de viata mai mica. Insa, din experienta, iti spun ca e o chestiune mai mult de noroc. Poti nimeri unul normal care sa dea mai mult abur ca un LR. La fel si cu durata de viata…. totul e relativ. 🙂

  4. am un ego xl, dupa vreo 2-3 saptamani nu prea mai lucra atomizorul la parametri normali, l-am clatit sub jet de apa fierbinte, acum am impresia ca si-a cam revenit, scoate mai mult abur.
    acum nu stiu daca chiar e ceva indicat..!? ce parere aveti ?

    • Atat timp cat iti merge mai bine, inseamna ca s-a mai curatat de reziduuri. Orice metoda de curatare a atomizorului e buna, atat timp cat inca mai functioneaza. Poti incerca si metoda cu apa fiarta. Eu unul le arunc atunci cand dau semne de oboseala.

  5. buna ziua. am o tigara DSE901 de 2 saptamani, cartuse incarcate, atomizorul aparent functional (scoate aburi ca la inceput) insa nu pot scapa de gustul de ars…am curatat atomizorul dar degeaba…ce se intampla? multumesc.

    • Cristina, am tot scris pe aici… e si un post cu gust de ars la atomizor. Din pacate nu prea mai poti scapa de acel gust pana nu pui un alt atomizor. Fiind la inceput, nu ai incarcat des cu lichid… si s-a ars din melana (material imbibat cu lichid) care se afla in atomizor. E mult prea complicat sa schimbi acea melana… deci ori schimbi atomizorul… ori trebuie sa incarci la 2-3 pufuri… poti incerca si cu fierberea 2 min a atomizorului… ai o sansa sa scapi de acel gust… insa micuta. 🙂

      • ok, am citit tot si am constatat ca sunt multe lucruri despre aceasta tigara pe care nu le stiam si nici nu prea aveam de unde sa le aflu, decat de pe forum, pentru ca, din pacate, tigara electronica (cel putin cea achizitionata de mine), vine cu un manual de utilizare format din 2 foi scoase la imprimanta, care contin chestii generale. multumesc inca o data pentru raspunsuri.

        • Pentru asta exista forumul… oricum sa stii ca majoritatea oamenilor, nu citesc nici macar 2 foi. 🙂 Aburi de calitate!

  6. buna. folosesc un atomizor (DSE901) de circa 3 saptamani. de ieri am observat ca aburul are un gust usor intepator. atomizorul nu pare a avea impuritati. sa inteleg ca este „pe duca”? multumesc

    • Da, posibil sa se fi ars melana din el si sa dea acel gust de ars… intepator. Ar trebui schimbat sau sa pui ff des lichid in el.

  7. mi-am cumparat o tigara electronica ego tank.sunt foarte multumit de ea cand merge.spun asta deoarece intr-o luna am schimbat 3 atomizatoare, toate avand gust de ars cand trageam din ea.de unde sa cumpar atomizatoare care sa ma tina macar 1 luna sa scap de mirosul de ars!!!va rog ajutati-ma cu un sfat

    • Cam doua e normal sa schimbi. Durata medie de viata este de 2 saptamani. Daca pufai mult, le poti strica si mai repede. Am tot scris ca gustul de ars vine atunci cand nu e lichid suficient in atomizor. Mai citeste pe aici, posturile. Ai grija sa fie mereu lichid in atomizor… cand iti da gust de ars mai trage cartusul afara, astfel incat sa intre aer si sa se scurga lichid. In atomizorul Tank trebuie sa fie cca 5-6 picaturi mereu ca sa fie ok. Daca nu le pui la inceput… e greu sa se scurga din cartus cantitatea asta. De asemenea daca tu pufai mult… din cartus se scurge mai incet… si astfel atomizorul merge in gol si da gust de ars. Deci vezi cum faci sa ai lichid in atomizor. 😉

      • pai am citit posturile de pe acest forum.nu am inteles cum sa picur exact 2 picaturi in atomizator(pe partea unde intra cartusul) avand in vedere ca gurita sticlutei cu lichid nu ajunge pana in orificiul in care trebuie bagat lichidul.eu nu pufai foarte des.ce atomizatoare imi recomandati pentru ego tank?

        • Este f simplu Alin, trebuie sa picuri pur si simplu in atomizor… nu conteaza nici un orificiu. Lichidul va ajunge unde trebuie. Atomizorul de la tigara electronica Tank, trebuie sa aiba in el 5-6 picaturi de lichid… altfel va da gust de ars. 😉 Iti recomand sa iei atomizoare Tank ca de asemenea orice alte consumabile, de la magazine care vand produse originale. AI o recomandare chiar si aici pe forum.

          • Nu pot intelege cum la majoritatea „aburitorilor” atomizorul tine 2-3 saptamani iar la mn merg de 5 luni doua atomizoare (suntem doi aburitori).Abia acum au incepu sa aiba putin gust de „ars” e cazul sa le schimb:)

          • Depinde foarte mult de stilul de pufait. Pesemne tu nu le soliciti mai deloc. 🙂 Eu le schimb chiar si la 8-10 zile.

  8. sal.maine devin si eu aburitor si nu stiu cum o sa fac cu incarcarea la cit timp o sa incarc sunt zero barat .dar am citit aici si incet incet ma dau pe brazda asta e cind incepi ceva nou.am cumparat un ego xxl cu acumulator de 1100 2 atomizoare si 4 cartomizoare [astea ce fac] adica cartomizoarele se potrivesc la tigara ego xxl

    • Nu cred ca in pachet ai avut 4 cartomizoare, poate 4 cartuse. Cartomizorul este un atomizor incarcat cu lichid… sau altfel spus un cartus care are si atomizor integrat. Exista si pt Ego, insa nu cred ca ai cumparat tu asa ceva. Mai citeste, daca e cazul, eu cred ca manualul de utiliare ar trebui sa-ti fie ok. Asa cum am tot scris e bine sa incarci cartusul des… la fiecare 8-10 pufuri… dar o sa te prinzi tu. 🙂

      • la kit am 6 cartuse dar am luat separat 2 atomizoare de rezerva si 4 cartomizoare care este diferenta intre atomizor si cartomizor?

        • Cred ca ti-am raspuns. Cartomizorul e un atomizor in care intra direct lichid… cartomizorul include si atomizorul si cartusul. De regula se incarca cu siringa si intra mai mult lichid decat in cartus.

  9. daca se incarca cartusul la 10 pufuri ce fac stau cu incarcatul din 4 min in 4 min 10 pufuri inseamna o tigara normala nu?

    • Se incarca des, imediat ce simti gust de ars sau cantitatea de vapori scade. Pufurile difera de la om la om, deci numarul e irelevant. Ideea este sa nu pufai continuu ca sa incarci din 4 in 4 minute. :))

      • am primit tigara cind trag din ea nu se inroseste in cap .are ceva sau nu

        • ce tigara ai primit? Scuze dar sunt multi carora le raspund, si nu pot vedea cu usurinta ce am discutat cu tine.

          • am primit ego xxl trebuie sa apas pe buton cind vreau sa trag nu?. abur iese dar nu se inroseste in cap e normal?

          • Asa… nu are cum sa se inroseasca in cap… numai modelele cu forma de tigara clasica fac acest lucru, avand efectul de jar. Sigur ca trebuie sa tii apasat pe buton cand tragi, ar fi bine sa citesti manualul sa nu faci vreo prostie.

  10. eu fumam kent 8 si am luat nicotina high 24.e naspa ma ustura pe gat si nu are gust de kent 8 ametesc cind trag

    • Ai luat lichid prea tare pt tine, aveai nevoie de mediu. Poti sa-ti mai iei un lichid low si sa-l combini. Daca vrei sa-l pufai pe asta, trebuie sa tragi doar cate putin si cand te-ai saturat, gata. Altfel sunt senzatiile pe care le-ai descris.

  11. am luat lichid cu arome .nu are nici o aroma naspa cind trag nu simti nimic de aroma lor de tot .mai bine fumez tigare normala decat sa-i fac pe astia cu p–a mare

    • Sincer, nu prea am inteles ce ai vrut sa spui… Parerea mea, mai bine nu fumezi tigara normala… mai bine cauti sa vezi ce nu-ti functioneaza ok…

  12. Va salut am cumparat pe net acum ceva vreme un pachet E-Tigarette care contine 2 tigari electronice cateva filtre de schimb si incarcatorul.Filtrele au tinut foarte putin si cand s-au terminat am cumparat lichid PG USA Mix am pus o picatura in filtru si nu prea scoate abur.Am curatat putin atomizorul si cam aceeasi poveste..scoate cateva fumuri si cam atat.Intrebarea mea este daca pot cumpara un alt atomizor de o calitate mai buna si sa folosesc bateria pe care o am?Sau e posibil sa nu fie solutia pentru acest model de tigare?Orice sfat imi va prinde bine.Va multumesc anticipat.PS. m-am uitat pe cutia tigarii si nu scrie nici un indicativ e alba cu filtru galben care se inlocuieste.

    • tigara electronica pe care o ai e proasta. sorry, nu se potrivesc bateriile pe atomizor de 901.

    • Am inteles…imi poate recomanda cineva un model bun? Multumesc pentru raspunsuri.

      • Poti merge pe dse901 daca vrei tot forma de tigara clasica sau pe TGO 901 daca vrei baterie mai puternica si sistem Tank

  13. buna ziua, sunt noua pe acest forum si am o problema cu tigara mea dse901, am achizitionat-o acum o saptamana si deja am schimbat 2 atomizoare… cel de al doilea atomizor scoate abur foarte foarte putin, am incercat sa il tot suflu, iese lichid de acolo tot timpul… ma gandesc la varianta sa il suflu cu un compresor de aer, oare ar fi ok sa pun alcool sau apa in el inainte sa il suflu? se curata mai bine? nu pot sa imi dau seama de ce in doar cateva zile sa se fi infundat asa… recunosc ca am exagerat cu lichidul incepatoare fiind inca :(…

    • Poti incerca metoda cu fierberea. Fierbe-l putin, 30 de secunde… eu n-am incercat. Pe urma sufla tot din el, pune 3 picaturi de lichid direct in el si vezi cum se comporta. 😉 Sper ca sufli pe partea cu bateria…

    • Problema atomizoarelor este arhicunoscuta…am schimbat pana acum 5 atomizoare dar fara succes..si sa nu spuna cineva ca nu stiu cum sa le intretin deoarece este interesul meu sa functioneze mai mult….problema mea e daca stiti cumva careva, ceva ce se poate adapta la un ego…ceva de genul clearomizor….

  14. buna. dimineata am primit tigara electronica des901. am pufait din ea toate ziua mai mult de distractie si sunt foarte multumita.nu am simtit deloc nevoia unei tigari normale. specific ca fumez un pachet de dunhill lung albastru la 2 zile. am luat lichid malboro hight si mi se pare destul de tare. ma usturat putin gatul la inceput dar pana seara am invatat ce cantitate trebuie sa inspir ca sa fie totul bine :). as vrea sa stiu daca totusi e prea mare cantitatea de nicotina din lichidul ales de mine.

    • Vapeaza doar cand simti nevoia de fumat. In acest fel vei baga atata nicotina cat doreste organismul. Nu stiu cat de tari sunt tigarile pe care le fumai… cred ca aveai nevoie de un lichid mediu.

  15. depinde de care ai,eu am ce4,il repar singur,am nichelina cumparata de pe net si snur silica la fel,il desfac le schimb si e foarte ok

    • Am un atomizor 510T LR. Aburi am, din plin, Th am, mai mult decat trebuie chiar, gust….de ars, am si am un lichid exceptional la care nu-i mai simt gustul ca odinioara. Se cere alt atty, nou? Care e consecinta inundarii atomizorului? Se poate sa trag eu mai prelung si acest atomizor sa nu mi se potriveasca stilului de vapat?

      • Este foarte posibil sa se fi ars melana din interior. Si atomizoarele au un material care se imbiba cu lichid. Daca ai lichid in cartus.. si tot gust de ars, nu cred ca mai scapi de el. Poti incerca sa-l suflii, speli, usuci, pui 3 picaturi direct in el si vezi cum merge. Daca tot asa, ia-ti altul… sau treci pe alt model… clearomizor.

        • O sa il schimb, merci. De clearomizoare sunt satula si de vreo luna am descoperit atomizoarele si cartomizoarele atat in sistem tank cat si la dripp. Initial am folosit acest atty cu un cartus cu buretel si nu era potrivit pt el, cred ca atunci l-am ars….mai am multe de invatat…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

