Care este diferenta dintre un e-lichid produs in America si unul produs in China?

Marea diferenta intre e-lichidul produs in America si e-lichidul produs in China este gustul. Din moment ce gustul este subiectiv sfatul nostru este sa il incercati mai intai pe unul dintre cele doua feluri de lichide, iar daca cel pe care l-ati incercat nu va place sa il incercati pe celalalt. Dar ca sa va dam o diferenta putem sa va spunem ca din comentariile clintilor nostrii e-lichidul din China este usor mai dulce fata de cel produs in America. De asemenea, cineva a remarcat ca e-lichidul produs in America are o usoare aroma de alune.

In ceea ce priveste ingredientele acestea sunt in esenta aceleasi. Principala diferenta o constituie aroma. Pentru a vizualiza lista de ingrediente, uitati-va din ce ingrediente sunt facute atat e-lichidul produs in America cat si E-lichidul produs in China.

De asemenea e-lichidele produse in America vin in sticlute din sticla pe cand cele produse in China sunt in sticlute din plastic.

46 comentarii

  1. ok am inteles faza cu E-lichid, dar problema mea este urmatoarea m-am tot uitat pe net pt e-lichid care sa fie in sticluta de sticla si nu am gasit, toti vindeau la sticla de plastic, am aroma la sticla de plastic camel 20ml high nicotine, dar nu ma prea incanta faptul k ii cam dulce, si as vrea sa incerc si aroma americana dar nu gasesc de unde sa cumpar, ma poti ajuta cu un link, sigur o sa imi recomanzi ca prim site tigaraelectronica-nr1.ro dar nu am vazut nici acolo pe site sticluta de sticla, sau sunt eu orb si alea sunt de sticla din imagine LOL.

    • Salut Alex, nu am vazut pana akm in Romania sticlutze din sticla. Toate sunt din plastic. Totusi… de ce vrei din sticla??? Nici nu cred ca exista… pentru ca ar trebui sa pui numai cu pipeta… sticla nu poate fi stransa. Incearca o alta aroma… asta e solutia.

      • scuze ca am raspuns asa tarziu……dar din cate am citit pe diverse forumuri am inteles ca aromele americane vin la sticlute de sticla sau flacoane de plastic……cum sunt cele de la intelicig, dar cele la flacoane ca intelicigu au un numar redus de arome……si numa prea intriga acele arome……cele la sticluta de sticla au mai multe tipuri de arome decat cele la flacoane…..poatema insel dar asa am inteles eu. A si eu am incercat diferite arome de la sticla de plastic da nu mo prea cazut bine, fumam k nebunu la tzig electrica, de cate ori fumam imi era mult mai sete decat daca as fuma o tigare normala de la gustul dulce al aromei, iar aroma simpla de tutun sincer nu prea are gust, urmeaza cand mi se termina „rezerva” de lichid sa incerc intelicig k pana akum am incercat diverse arome de la deversi producatori, nu stiu sa iti zic exact c producatori doar c am acuma flavourart parca folosesc acuma.

        • Sorry… eu zic sa incerci Dekang original. Si flavour art si intellicig si ecopure sunt bullshit la gust. Dekang are foarte multe arome…

          • Multumesc mult.

          • salut, scuze ca intru aiurea in conversatia voastra… de unde stiu care lichid este original si care nu !?, am vazut ‘ N ‘ distibuitori pe net , sunt un proaspat detinator de un EGO si nu vreau sa fiu dezamagit din cauza lichidului. Abureli sanatoase.

          • La lichid e si o chestiune de gust. Ideea este sa gasesti un lichid de calitate si nu unul facut „in cada”, de „baieti”. Iti recomand Dekang, desi mai toti spun ca vand dekang, nu este asa. Sau Ecopure… Ori mergi pe recomandari ori mergi pe risc si testezi tu din mai multe locuri. 🙂

  2. Si inca ceva, stiu k ii putin off-topic, dar nu am stiut unde sa pun, care ii diferenta intre atomizator si cartomizator pt tigarea joye ego, am gasit un loc in orasul meu unde vinde aceasta tigare cu pachet complet 2 baterii 900mha, 5 cartuse incarcator instructiuni etc…chiar am fost si am verificat personal exact continutul pachetului si pare ok pe la 180 lei, dar sa revin la intrebarea mea…..el vinde atomizatoarele la pretul care il gasesti oriunde si cartomizatoarele la 5 lei, nici macar jumate din pretul unui atomizator, si sustine k cartomizatoarele sunt mai bune….dc?…….vreau niste raspunsuri concrete k imi pare cam dubios

    • Mda, nush ce sa-ti spun referitor la tigara electronica respectiva. Diferenta intre atomizor si cartomizor ar fi ca atomizorul il folosesti macar doua saptamani. Cartomizorul este atomizor+cartus si trebuie aruncat odata cu cartusul. De aici si pretul mic.

      • ok……..multumesc mult, mi-ai fost de foarte mare ajutor

  3. Apropo de e-lichidele Dekang, am comandat de curand DSE901 si e-lichid cu aroma Kent medium. Pe sticluta apare ” SEC” si „Med”. Vreau sa spun ca este exact pe gustul meu, dar nu stiu de unde vine „SEC” ?

    • SEC = kent la lichidele Dekang. USA MIx=Marlboro. Se mai folosesc aceste denumiri pentru ca nu au voie sa puna nume de brand cu copyright. Deci ce ai tu e Kent. Initial lichidele purtau aceste denumiri, ulterior au fost schimbate… pesemne cineva s-a suparat. 🙂

  4. Salut la toata lumea. De curnad (cam o luna) fumez si eu electronic, sau aburesc dupa cum ziceti voi. Am cumparat niste lichide odata cu tigarile (de fapt o data cu pipa electronica a sotului meu) acum cateva zile si pe sticlute scrie altceva decat ce stiam eu ca am comandat. Ma puteti ajuta cu denumirile? Pentru ca sunt doua care imi plac mai mult si nu stiu ce sa mai comand data viitoare.
    Multumesc pentru orice raspuns.

    • Daca ne si spui ce scrie pe sticlute… incercam. 🙂

      • cele cu arome (vanilie ciocolata si cirese) nu sunt o problema pentru ca asta scrie si pe sticlute. Nici cu tabac nu am o mare problema insa am si D’Doff, USA Mix si Deluxe care nu mai stiu ce inseamna. Primul este posibil sa fie Davidoff insa celalte doua nu am idee ce reprezinta.
        Multumesc pentru raspuns.

  5. multumesc

  6. Se comanda numai pe internet lichidul? sau pot gasi si in anumite magazine, farmacii? Multumesc.

    • Se mai gasesc si prin farmacii. Insa sunt proaste, tot ce stiu eu. Merci pe un magazin de tigari electronice recomandat.

  7. Am Inteles. Mie mi-a fost recomandat un magazin din Bucuresti, de pe Octavian Goga; am sunat pentru ca am vazut ca au si dekang si ma gandeam sa-l incerc. Pana acum am avut Flavour Art. Cei de la magazinul respectiv au spus ca nu stiu de nici un dekang, desi pe site asa scrie. Ce pot face? Poate cineva sa-mi recomande de unde pot cumpara, din Bucuresti? Multumesc.

    • Cristi… in magazine offline nu vei gasi produsele de pe net, oricat te-ai stradui. Cei care au magazine offline aduc produse mai ieftine, pentru a-si scoate si cheltuielile cu magazinul. 😉

  8. Product Description:

    1 bottle of Dekang Chocolate flavored ELiquid Nicotine
    Save yourself some cash on cartridges, and refill them using our Nicotine ELiquid bottles. Will last you much longer, with an even better taste.
    Product Specifications
    Various flavors and nicotine strengths available. Coffee flavored, Energy Cow flavored, Vanilla flavored, Cherry Flavored, Menthol Flavored Nicotine Strengths: High, Medium, Low, Zero. (16mg,11mg,6mg,0 nicotine)

    Directions – Simply take the cartridge out of your E-Cigarette. Open up your bottle of ELiquid Nicotine, and slowly drip three to five drops into the cartridge. Be careful not to use too much. You just want to moisten it. (3-5 is highly recommended when it is dry) Too much could jeopardize the atomizer.

    Main Ingredients : Nicotine , Propylene Glycol , Water , Flavors

    Ingredients Grade : USP

    Solven : PG , PEG ,VG

    Available Bottle Size : 5ml, 10ml, 15ml, 20ml, 30ml ,50ml, 0.5kg ,1kg etc

    WARNING: Boge Dekang Original Smoke Juice may contains nicotine, a poisonous and addictive substance. Boge Dekang Original Smoke Juice products and accessories are only intended for committed smokers of legal smoking age and not by non-smokers, children, women who are pregnant or may become pregnant or any person with an elevated risk of, or preexisting condition of, any medical condition which includes, but is not limited to, heart disease, diabetes, high blood pressure or asthma. If you experience any side effects or possible side effects, stop using the product immediately and consult a physician. Product may be poisonous if orally ingested. Boge Dekang Original Smoke Juice is not a smoking cessation product and has not been tested or guaranteed as such. For their protection, please keep out of reach of children and pets.
    Uite, cam asta e tot despre e-liquid, deci VG sau PG , tot una.

    • De acord cu tine, insa oamenii prefera VG de cand au aparut „intoxicatii” in presa si mass media despre PG. Au fost niste minciuni ordinare… dar in fine, fiecare e important sa se simta in siguranta.

      • Ce inseamna VG?

        • Am gasit raspunsul ceva mai jos. Glicerina Vegetala.

  9. o intrebare: exista vreun lichid care sa nu fie dulce? am incercat sa cumpar din mai multe locuri, dar toate sunt dulci, mai mult sau mai putin, chiar si cele cu arome de tigara.

    • Daca nu vrei nici un gust, incearca Ecopure Regular. Mie personal nu-mi place, pentru ca n-are gust. 🙂 In rest toate lichidele de tigara electronica au gusturi mai dulci. Fumul creat de tigara clasica era amarui… de aici si diferenta.

    • Toate lichidele cu VG (aka glicerina vegetala) sunt dulci, tocmai din cauza glicerinei pe care o contin in proportie de 60%+. Poti incerca un e-liquid pe baza de PG – 1,2-propilenglicol.

      • sal Lucian, apreciez comentariile tale… insa PG sau VG, tot dulci sunt lichidele de tigara electronica. Asta, in primul rand, pentru ca dispare gustul amarui de ars, al tigarii clasice. Mai toate aromele au extract de vanilie… nu baza… PG sau VG da dulceatza. Vezi Regular de la Ecopure… nu e dulce si e tot VG. 😉 Eu unul m-am obisnuit cu lichidele normale Dekang.

        • Numele producatorului (Dekang, Ecopure…etc), este inscris pe flacon? La mine doar pe capac scrie YNDK. Folosesc flacoane de 10 ml care au eticheta mica, mica, mica….

          • Mda… de regula Dekang foloseste aceste flacoane… insa YNDK nu sunt puse de ei, ci de producatorul de sticlute. Deci nu sunt convins de calitatea lichidului tau… totusi ai mari sanse sa fie ok. Poate e PG, ca acesta scoate mai putin vapori, insa are un gust mai pronuntat.

  10. Uff, am ajuns sa beau cafea fara zahar , ciocolata calda nu mai pot bea., ceai tot fara zahar. Probabil ca organismul meu (ficatul) nu suporta. am deja 3 sappt. dar nu e ok, nush de ce. am incecat mai mult lichide, ecopure inca nu. o sa incerc si asa. ms.

    • Se intampla rar… dar se poate… incearca ecopure regular… n-are nici un gust… doar nicotina. Mie imi usuca gatul… dar la tine ar putea fi ok.

    • Cred ca cel mai bine ar fi sa-ti verifici glicemia. In special daca folosesti un lichid cu concentratie mare, problema ta se poate datora chiar nicotinei ce stimuleaza eliberarea de glucoza din ficat si in acelasi timp inhiba secretia de insulina. Nicotina si, Doamne fereste, diabetul nu fac casa buna. Eu am inceput cu un e-liquid de 18 mg nico/ mL si resimteam uneori dureri de cap, senzatie de gat uscat, „noduri” in gat plus o scadere accentuata a poftei de mancare, asta in conditiile in care vapez ~60 mL pe luna. Am trecut pe e-liquid de 12 mg/mL si simptomele s-au ameliorat – de aburit aburesc la fel de mult. Intentionez sa reduc in continuare concentratia sa vad cum merge.

  11. Ma tenteaza sa trec la DIY (do it yourself – mai exact sa-mi mixez singur lichidele), din mai multe motive. Primul ar fi cel financiar, din calculele mele comandand un lichid de concentratie mare si diluandu-l ulterior cu glicerina + aromele aferente reduc costurile la jumatate. Al doilea motiv ar fi ca vreau sa am un control mai bun asupra aromei si a concentratiei de nicotina decat am cu lichidul premade. Pana acum am folosit 3 tipuri de arome Dekang, SEC (Kent), Mint si Cherry; pot spune ca SEC mi-a placut de la inceput, cu Mint si Cherry insa a trebuit sa ma obisnuiesc treptat – Mint aduce a aroma de pasta de dinti, iar Cherry seamana cu o guma de mestecat/ sampanie pentru copii, avand in plus un TH foarte slab. La trecerea de la SEC 18mg/ml la SEC 12 mg/mL am sesizat din pacate si o scadere a aromei, ca si cand acesta din urma ar fi fost obtinut direct prin dilutie. Evident, fiecare cu gusturile lui, unii s-ar putea sa-mi impartaseasca parerea, altii nu. Nici nu intentionam sa fac un review al lichidelor Dekang. Cert e ca DIY iti ofera mai multe optiuni, daca esti dispus sa te chinui un pic sa mixezi lichide pana ajungi la ceva ce iti place – si pe bani mai putini.
    Dar, ca sa nu mai divaghez – sunt curios daca dintre utilizatori acestui forum a mai incercat cineva DIY – fie cu arome special concepute pentru e-liquid, fie cu alte arome alimentare. Daca da, de unde va procurati nicotina/ glicerina/ aromele. Eu am gasit o firma din Croatia ce comercializeaza produse de genul, pe eliquid-shop.com se gaseste oferta. Ce parere aveti despre ei? A mai comandat cineva e-lichide din strainatate pana acum?

  12. buna seara…
    sunt socat…azi am incercat pentru prima oara un lichid pe baza de glicerina.
    e oribil…:(
    Pana acum am folosit un lichid pe baza de PG aroma kent…provenienta necunoscuta care mi-a placut foarte mult.
    azi am cumparat un lichid Rumy pe baza de glicerina provenienta dekang, aroma tot kent…mentionez ca mai aveam o sticluta mica din acelasi produs dar aroma virginia din momentul in care am cumparat tigara dar nu il incercasem
    Ce am constatat: 1.vaporizarea e superioara lichidului pe baza PG 2.cele doua lichide au o aroma de baza comuna, oribila, la care se adauga la fiecare in parte o vaga aroma distinctiva.
    3.lichidul cu glicerina este mult mai vascos

    Am observat ca voi folositi lichide pe baza de glicerina…ce vreau sa va intreb…a incercat cineva lichidul pe care il am eu acum?
    gustul mi se pare atat de dezgustator incat nu pot crede ca exista cineva caruia sa ii placa…mi-e teama ca nu cumva toate lichidele cu glicerina sa aiba gustul asta oribil.

    multumesc

    • Valentin… normal ca nu au gust oribil. Toti pufaim lichide cu glicerina vegetala. Cele PG au aroma ceva mai puternica, insa gustul este asemanator. In alta ordine de idei… ai zis ca ai luat lichid Rumy… ??? Nu e acelasi lucru cu Dekang… hotaraste-te. Ori ai luat un lichid f prost, ceea ce cred eu… ori ti s-a stricat in caldura. Nu trebuie sa stea la caldura.

  13. Am sa reproduc ce scrie pe el:
    Rumy eco Glycerine
    www.*****
    interzisa folosirea de cetre minori
    apoi ingredientele si atentionarea cum ca ar contine nicotina

    sub

    dekang
    lot: 00012rsv
    expira la:04.04.2012
    producator:dekang biotechnology
    produs in china

    Intre aroma de kent de la celalalt lichid si aroma acestuia nu exista nici cea mai mica asemanare

  14. :))
    pai daca nu ne luam dupa ce scrie pe ele…dupa ce sa ne luam?
    daca e sa o luam asa…oricine poate face o eticheta pe care o poate lipi pe orice sticluta de plastic…cum nu sunt sigilate as putea pune in ele si ulei de motor.

    • Asa este, iti dau dreptate 100%. Eu unul merg pe incredere si pe testare. Am testat multe lichide pana am ajuns la niste concluzii personale pe care le-am scris pe aici.

  15. daca acest lichid rumy eco glycerine nu e de la dekang atunci de unde e si de ce scrie ca e de la ei, si eu am asa si mi e cam frica

    • Acel lichid sigur nu e de la dekang. Incearca si tu si vezi daca iti este ok… calitatea slaba nu inseamna neaparat ca-ti si face rau.

  16. nu am gasit nimic despre acest lichid rumy, de unde am caumparat au zis ca au pus ei numele asta ca sa difere de alte lichide, ce parrere aveti?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

