Probleme la incarcatorul tigarii electronice?

Le spun tuturor… nu tineti tigara electronica in buzunar, in pozitie verticala, cu bateria infiletata. Le mai si explic de ce… in timp se poate scurge lichid prin atomizor in baterie. Daca e baterie automata, cu senzor, atunci se va strica si ori nu se incarca ori face tot felul de figuri ciudate.
Ma gandeam ca la bateriile cu buton nu are ce sa se intample… totusi, iata ce a patit o cunostinta. Ma suna si-mi spune ca nu-i mai merge incarcatorul… ledul sta verde si dupa ce infileteaza bateria. Ma uit la incarcator si imi atrage atentia o picatura de lichid aflata chiar in orificiul de infiletare… ma uit si in bateria de 510 si la fel… era si ea plina de lichid.
Nu s-a stricat nimic, din fericire. Le-am sters cu un servetel si gata, s-a rezolvat problema… insa daca mai continua cred ca putea sa ia si foc… a avut noroc parerea mea.

Luati-va tabachera… ca 20 de Ron nu e o avere iar cand va deplasati, puneti componentele tigarii electronice in aceasta.

33 comentarii

  1. Buna,

    Doresc sa devin si eu aburitor, in acest sens am gasit pe situl esmoke kitul DSE 901 Office Pack.
    As dori din experienta dvs sa/ mi spuneti daca este o oferta serioasa si produse care ar satisface un fumator inrait.
    multumesc

    • Kit-urile office pack nu contin decat o baterie. Foarte repede vei avea nevoie de cea de-a doua iar daca esti fumator inrait chiar de a 3-a… sau de o megabaterie.
      Nu-ti recomand acel kit… nu este suficient pentru tine. Iti recomand sa suni la http://www.tigaraelectronica-nr1.ro si te vor sfatui ei exact de ce ai nevoie, in functie de volumul de tigari pe care-l fumezi.

  2. buna ziua
    astazi am achizitionat si eu dse901 si ma intereseaza daca este potrivita pentru mine
    eu fumam un pachet , unu jumate pe zi de winston albastru
    lichidul de ce concetratie sa iau? e buna tigara asta electronica pentru mine ?
    am comandato de pe situl http://www.tigarielectronice.cenzurat/
    sunt de incredere oameni astia?astept raspuns dv cat de repde posibil….va multumesc
    stima

    • Nu prea este potrivita ca durata a bateriei. Altfel este ok. Eventual iti mai cumperi o baterie suplimentara. Iti trebuie un lichid mediu ca nicotina. Despre magazin ce sa zic…. nu recomand eu, unele piese bune, altele nu…

      • multumesc mult pentru raspuns,
        mi-am comandat lichid hight, are ceva ? o sa ma afecteze sau ceva de genul ?am citit pe forum ca ar fi bine sa incepi cu cel mai tare si in timp sa ajungi la zero
        e ok metoda aia ?

        • Pe de o parte e ok, pe de alta nu. E posibil ca tu sa bagi mai multa nicotina in tine decat ai nevoie sau decat bagai de obicei. Trebuie sa fii foarte atent si sa nu fumezi non stop, ca altfel vei avea dureri de cap si de stomac… exces de nicotina. Aburi de calitate!

  3. oky o sa vad, tzigarile astea de unde ne dam seama ca e originala sau copie?un site de unde as putea lua consumabilele la un pret rezonabil stiti?maine o primesc si abia astept sa vad ce simpti cu ea, prima ocazie las com

    • Hmm… e greu sa-ti dai seama. Trebuie sa fi avut si una fake pentru ati da seama. De unde ai cumparat-o si ce model este? Noi recomandam in dreapta un site… poti sa iei de acolo consumabile ok. Alegerea este a ta! Aburi de calitate!

    • DSE901 au inscriptionat un cod pe atomizor, (partea care se infileteaza, in interior) si pe baterie, la fel.
      Se poate observa cu ochiul liber ca e ceva inscriptionat, dar daca vrei sa vezi exact ce, trebuie lupa.
      Pe ambele trebuie sa poarte initialele firmei SLB + codul respectiv.
      Asa se pot detecta fake-urile.

  4. mi-am luat un dse901 si am luat de pe (tigaraelectronica.cenzurat) , este binisor cu ea….consumabilele am sa comand cat de repd dp acel site,nush dc mi se pare mie cand sunt intrun loc inchis de exeplu o cafenea nu se simpte asa tare taria sau mai tre sa pun peste lichid? sa simpt mai tare
    de exemplu, astazi am terminat 2 cartuse si ceva:D, cu cat trebe sa ma aprovizionez pe 2 luni 🙂 si ce, ce ma bucur si is foarte HAPPY astazi nu am fumat nici o tigara clasica:)) da si trag din asta ca locomotiva:)

    • Sal Luci,
      Trebuie sa incarci des cu lichid cartusul. Un cartus il poti tine 4 zile daca-l incarci des. Foloseste lichidul dupa fiecare 10 pufuri si ai sa vezi diferenta. Aburi de calitate!

  5. ok cred ca va stresez deja 🙂 dar tre sa aflu si eu :))
    cati picuri se pun in cartus? 2-3 ? si cu cat tre sa ma aprovizionez pe 2 luni cu lichid si cartuse sa stiu ca nu mai am treaba?

    • Lucian, nu ne stresezi, de asta am facut acest forum. Toti am fost la inceput. In cartus e bine sa pui lichid cat intra, cat absoarbe materialul. Fa asta de fiecare data cand simti ca nu-ti mai face destul abur. E bine sa-l incarci cat de des. Daca e cartusul nou, neincarcat, pune sticluta aproape de „vata”… ca sa intre mai mult lichid. Altfel iti intra putin din cauza aerului existent in cartus. O sticluta de 30 de ml e aproximativ echivalentul a 30 de pachete de tigari. Un cartus il poti incarca cca 4 zile. Acum iti poti face singur calculul. 🙂

  6. ok am inteles, multumesc mult 🙂
    ii adevarat ca dak fumezi tzigari dintrastea mai mult de 4 luni ii mai cancerigene ? am pus cu cnv pariu ca nu ii si vreau sa stiu si eu 🙂
    sunt foarte multumit de tzigara
    nu am fumat o tzigara clasica de cand fumez din astea:)
    foarte mandru b-)
    in 4 ani de zile fumam cate un pachet jumate 2 pe zi si acuma ii prima data cand nu fumez tzigara clasica atatea zile 🙂 ii foarte bine

    • Nici vorba de cancer. Nu are substante provocatoare de cancer. Ai eliminat si monoxid de carbon si gudronul. Restul sunt povesti rautacioase. Nu a facut nimeni cancer de la tigara electronica. Aburi de calitate in continuare! 🙂

      • buna:) vreau sa las si eu un comentariu pentru Lucian.uite,eu sunt intr-o meserie unde ai nevoie de plamani sanatosi si gat in cea mai buna stare,si ca urmare merg destul de des pe la medici.inainte sa imi cumpar tigara electronica am povestit cu medicul pneumolog vreo 2 ore.cancerul de fapt e o boala care o dezvolta si fumatorii si nefumatorii,deci nu e neaparat o chestie doar a fumatorilor.bineinteles,sansele cresc in momentul in care bagi nicotina+monoxid+gudron(astea lucreaza mana-n mana,in rest nicotina e chiar destul de inofensiva).dar cea mai mare problema e bronsita obstructiva,care e chiar numai de la fumul de tigara,e o afectiune care se cronicizeaza si nu mai scapi de ea.doctorita mi-a zis ca tigara electronica nu e ,normal,mega sanatoasa,dar e cam 5% din cat rau face o tigara normala.asa ca prefer sa am sanse de boala de 20 de ori mai mici ^_^.bafta si abureala placuta!

        • Buna Maria,
          Iti multumesc pentru comentariile tale. Fii binevenita sa-ti aduci contributia la acest blog.

        • Buna Maria, as vrea sa stiu ce reprezinta acei 5 % care totusi nu sunt sanatosi din tigara electronica? Poti sa fi mai concreta?

  7. Buna ziua, de astazi sunt mandrul posesor al unu kit dse510-start, va multumesc pentru acest forum si cum este administrat.Am citit toate discutiile si am fost lamurit pe deplin ce sa aleg pentru a fuma sanatos.Mai mult ca sigur o sa renunt la tigarile clasice, sunt fumator de 15 ani si in sfarsit poate o sa le las de tot pana la urma dar pana atunci ma aburesc la calitatea intai.Nu a durat decat 5 minute sa ma obisnuiesc cu butonul de la baterie.Recomand tuturor care vor sa se abureasca acest kit si sincer nu este reclama este doar ceea ce am incercat eu si sunt multumit.Multi aburi si de calitate va urez.

  8. astazi am o saptamana de cand nu am fumat tzigari clasice 🙂 b-)
    o intrebare…..e adevarat ca de la tzigarile astea electronice ai sanse sa faci apa la plamani ?

    • Este o mare abureala… ca sa zic asa. Nu sunt vapori de apa cei care intra in plamani… deci nici o sansa sa faci apa la plamani. Eu aburesc de un an si jumatate… no problem.

    • Mai rau decat faceau substantele din tigarile „normale” nu au ce sa-ti faca aburii. Cine a lansat prostia cu apa la plamani, probabil e un ratat care nu reuseste sa se lase de fumat. Si altii frustrati se chinuie sa ne convinga ca mai rau ne facem, dar sincer… gelozia ca ne descurcam si nu ne mai otravim cu gudron, e mare.

      • Cristina=)) oare cine a scos duma asta grasa cu apa la plamani?doi la mana….de ce, daca ai de exemplu probleme cu caile aeriene,doctorul iti recomanda inhalari cu ceai de musetel si eucalipt?=)) si acolo inhalezi aburi de apa cu adevarat.ce duma=))Lucian,relaxeaza-te,totul o sa fie ok cu e-fumatul 😀

        • Mariuco,DUMA aia grasa a scos-o cel care a postat primul, adica Lucian. El a intrebat, eu am raspuns.
          Eu zic sa citesti mai bine. N-am facut decat sa infirm porcaria. Nu inteleg de trebuie sa razi isteric? Capisci, mariuco? Tare destepte mai sunteti toate, dar nu va duce capul sa citit si sa intelgeti, doar postati, daca nu o bramburiti prin mall-uri.
          Nu mai compara totusi aburii de eucalipt cu aburii de nicotica pe care-i tragi in plamani, ca nu-i acelasi lucru, oricat ai inhala tu pe nas. Sau poate ai „tras” altceva, de ti-a venit asa o comparatie in minte.

  9. Buna!!! Am si eu de la E-Cigarette un m7 dar am pierdut incarcatorul!!! De unde pot cumpara unul??/

    • Sincer nu stiu ce tigara electronica este aceasta. Pesemne tot de la ei. Sau poate ar fi o ocazie sa-ti cumperi alta mai de calitate. 🙂

  10. in legatura cu faptul ca tigara nu se incarca.. ce ar trebui sa fac? de desfacut sa o sterg (daca cumva a curs lichid in ea) nu prea stiu cum

    • Cristina… ce tigara electronica ai… ce simtome… spune mai mult ca nu-mi dau seama asa. Da-mi cat mai multe detalii.

    • Care doriti sa va lasati cu adevarat de tigari,citit cartea ,,in sfarsit nefumator,, sau am sa o trimit eu gratis normal,doar cei care vor sa se lase de tigari cu adevar care nu poate sa tot traga din tigara electronica ca tot la tigari ajunge,am fumat 8 ani 6 luni tigara electronica dupa am fumat 2 pkt pe zi timp de 2 Ani am citit cartea si de jumate de an nu am simptit nevoia sa fumez si e foarte foarte bine si financiar si sanatate 🙂

      • Luci… fiecare cu problemele si stilul lui. Tu te-ai lasat de fumat cu o carte. Eu si multi altii cu tigari electronice. Alti oameni se lasa doar printr-o vointa puternica. Fiecare om actioneaza cum considera si foloseste ce crede ca i s-ar potrivi mai bine. Asta nu inseamna ca vreuna din metode este proasta. Cu toate acestea dintre toate metodele, tigara electronica are cea mai mare rata de succes… despre asta e vorba!

  11. AM O TIGARA JOYETECH EGO C SI NU SE MAI INCARCA BATERIA….LEDUL RAMANE VERDE CONTINUU DE LA INCARCATOR SI IN AL DOILEA RAND BUTIONUL DE PE BATERIA SE APRINDE CAND VREAU SA TRAG DIN TIGARA DAR NU FUNCTIONEAZA NU MAI IESE ABUR……NU SE MAI AUDE CUM SE VAPORIZEAZA….NIMIC…..TE ROG AJUTA MA

    • Din ce spui e clar ca bateria nu se mai incarca… n-am cum sa te ajut… poti incerca s-o desfaci sa vezi ce fir s-a desprins… s-o schimbi daca e in garantie sau sa-ti iei alta.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

