Tigara electronica Ego – de retinut!

Pentru ca tot mai multi au inceput sa fumeze tigara electronica Ego, m-am gandit sa va postez cateva sfaturi venite din experienta de utilizator.

1. Desi este incomod uneori folositi „Conul”. Initial nu i-am vazut rostul, am crezut ca e doar o chestiune de design. Asta pana am stricat 2 baterii. Cum s-a intamplat? A ajuns lichid la butonul bateriei si intr-o saptamana a inceput sa faca figuri. Ulterior mi-am dat seama ca acel con are si rol de protectie pentru baterie. Daca il pui, nu mai poate sa treaca lichidul de filet si astfel nu mai ajunge la buton.

2. Folositi cat mai des un servetel pentru a sterge lichidul de pe contacte si de pe atomizor. Tigara electronica Ego este facuta pentru fumatorii inraiti si din experienta stiu ca acestia pun mult lichid si des. Din acest motiv, pe atomizor si la contacte se strange lichid… care in cele din urma poate ajunge la baterie.

3. Atomizorul de Ego este low resistance… ceea ce-l face sa ne ofere ceva mai mult „abur”. Am remarcat totusi ca dupa o perioada de 2 saptamani, circa… gustul se schimba putin. Eu am ales sa schimb atomizorul la 2 saptamani, nu ca s-ar arde ci pentru ca cel nou imi ofera un gust mai placut. Alegerea este a voastra.

4. Am mai remarcat o chestiune legata de incarcarea bateriei, ar fi bine s-o incarcati complet si nu in etape. Asta poate duce la stricarea bateriei.

Daca veti tine cont de aceste sfaturi, sunt sigur ca veti bucura de o tigara electronica de cea mai buna calitate.

47 comentarii

  1. Ieri mi-a ajuns comanda de Ego,prima tigara electronica din care am pufait ever and it totally rocks! Dupa primele doua fumuri si eu si prietena am hotarat instant ca da,, vom inlocui tigarile clasice total cu tigara electronica si suntem fumatori de 15 ani de marlboro reds aprox 2 packs per day.
    Lol, suna a reclama :)) dar e for real postul
    Intrebare daca esti amabil, la o reincarcare de cartus cam cate picaturi se pun?

    • Sal, vezi nu chiar toate reclamele sunt mincinoase. 🙂 Ma bucur ca v-a placut. Referitor la cat lichid sa pui, te sfatuiesc sa pui cat intra in cartus. Daca e cartusul nou, chiar lipeste varful sticlutei de acel material din cartus, pentru a intra mai mult lichid. Din cauza aerului aflat in cartus, de multe ori nu intra decat putin lichid. De asemenea te sfatuiesc sa alimentezi cat mai des cu lichid iar daca la un moment dat nu mai ai vapori suficienti (caci ai fumat si lichidul aflat in atomizor) pune direct 4 picaturi de lichid in atomizor. Eu de multe ori ma enervez sa umplu cartusul (din motivele enumerate mai sus) si pun direct in atomizor. Atentie sa nu ajunga lichid la butonul bateriei, mai foloseste servetelul. 🙂

  2. Hey,
    Mi-a ajuns si mie comanda la tigara Ego. E ok. Si gustul e ok. Dar cred ca as fi vrut un feeling mai…intens. Am ales lichidul mediu (pe considerentul ca fumez/fumam tigari light). Poate ca ar fi trebuit sa il aleg pe cel high?
    Am observat de asemenea ca primele 2-3 fumuri dupa reincarcare sunt cele mai ok…adica aduc cel mai mult la feeling-ul tigarii clasice…

    • Bravo Vlad, ma bucur pentru tine. Totusi inteleg ca nu ai stiut sa-ti pui 2-3 picaturi de lichid direct in atomizor. Asa se face cand e nou… ca pana aduna 2-3 picaturi din cartus, imbatranesti. De asta primele 2-3 fumuri sunt ok… pentru ca prinde si atomizorul ceva lichid. Pune, 2-3 picaturi direct in atomizor si pe urma iti incarci cartusul normal… la cca 10 pufuri… asta depinde si de intensitatea pufului. Aburi de calitate!

  3. sal, spune-mi te rog e diferenta mare intre dse510 si ego?sa stiu daca sa trec la Ego sau nu.In afara de durata de viata a bateriei si alte comenturi ale aburitorilor vroiam sa stiu parerea ta avizata de cunoscator.Si ce ma sfatuiesti?Sa cumpar 2 baterii si un incarcator de Ego si sa le folosesc cu atomizorul care il am sau sa cumpar tot kitul de Ego?Stii as vrea sa fac si ceva economie la banuti, e adevarat ca in timp se amortizeaza investitia dar 500 de ron intr-o luna e ceva, abia am cumparat dse510-start, de aici ies 500 ron.Merci si aburi de calitate la toti aburitorii.

    • In principiu difera bateria. La tigara electronica EGo bateriile tin mult mai mult ca la 510. Atomizorul de Ego are acelasi filet ca 510 insa este LR, adica low resistance. Teoretic scoate putin mai mult abur decat cel de 510… insa in cateva zile nu prea mai faci diferenta. Eu zic, daca tot ai investit intr-un kit complet de dse510, sa-ti mai iei o baterie de Ego si un incarcator. Cred ca iti vor fi suficiente 3 baterii si doua incarcatoare. Pe urma iti mai poti lua baterii de ego si atomizoare. Aburi de calitate!

  4. Bateria de ego vine si cu acel con de protectie sau se cumpara separat?Iar incarcator de ego nu am vazut pe site-le alaturat, ai putea sa-mi spui cat ar costa?merci frumos si scuze ca sunt stresant.

    • Bateria vine fara con. Daca folosesti un servetel sa stergi din cand in cand lichidul, nu ai nevoie neaparata de con. Incarcator exista si are acelasi pret ca toate incarcatoarele, 35 ron.

  5. Salut. Aveti cumva vreun eGo pe stoc? Am sunat vineri si am vorbit cu cineva, si mi-a spus sa revin luni. Multumesc

  6. Seara buna , fumatoare inraita 2 pachete pe zi nu vreau sa fac nici o reclama la tigarile pa care le fumam . In urma unor discutii cu prieteni am hotarat sa trec la tigara electronica eGO . Am incercat si am folosit de la prieteni un eGO cam 2 zile si am hotarat sa cumpar acest produs. Am cumparat 2 kituri unul JOYETECH si unul SAILEBAO din punctul meu de vedere si utilizatoare nu e nici o diferenta intre unul sau celelalt . Am rasfoit GOOGLE si am vazut ambalajul [ ma interesa cel original ] am descoperit ca sunt 3 ambalaje cu desingul lor ……….
    Am vazut micile filmulete de utilizare si reclame la eGO …………………..
    Am solicitat parelile prietenilor si unui bun prieten de la Anti-Drog Brigade si am smuls un raspuns ca nu sunt etno si nici drogs,dar intretin dependenta la nicotina ce am si ati inhalat-o atat amar de ani .
    Am ales pe bunul meu plac glicerina – vegetala DEKANG 10ml. cu diverse arome dar HIGH ca nu se potoleste gatul fara blestemul numit tigare . Incetul cu incetul am invatat sa nu mai arda atomizorul [ lipsa solutiei sau supra plinul face sa distruga atomizorul si bateria ] .
    Nu am mai fumat de 30 de zile tigari normale si sunt multumita de eGO.
    Admir pe toti cei care nu vor mai imbogati statul si pe cei care fac tigarii. Astept sa facem o mare petrecere a aburitorilor de calitate .

    • Bravo Elena, ne bucuram ca ai venit in club. Cumperi de unde vrei… normal. O sa te anuntam cand o sa fie party. 🙂

  7. salutare la toti aburitorii SFAT: Luati-va tigara electronica ego cu baterie de 1100 mha.E cea mai tare tigara care scoate cel mai mult abur!!!!!!!!

  8. Salut! Azi se implineste o saptamana de cand mi-am luat un kit de tigara electronica ego. Nu fumam foarte mult inainte… cca 1 pachet de kent 8 la 2-3 zile. Am ales tigara electronica ego mai mult pentru autonomia acumulatorului. Ca si lichid folosesc vanilla high. Pufai destul de des. Sa inteleg ca acum asimilez mult mai multa nicotina ca inainte? Merci!

    • In mod normal, daca pufai cand ai pofta, organismul isi ia aceeasi cantitate ca si inainte. Acum nu stiu exact cat pufai tu. Nu ar trebui sa te ingrijorezi.

  9. Salutari!
    Am intrat si eu in randul vostru, am tot urmarit forumul si m-am hotarat sa-mi iau si eu o tigara d’asta! Am ales kitu Ego-T cu tehnologie tank (asemanatoare cu rezerva stiloului)!
    Pana acum sunt foarte multumit de ambele tigari (sunt 2), am ceva probleme cu lichidele dar am comandat ceva de la cei recomandati de voi!
    Vroiam sa intreb, mai este necesar sa pun cele 2 picaturi de lichid in atomizoare? Eu am bagat cartus incarcat si am dat batai!
    Pana acum 3 zile fumam 2 pachete jumate de tigari/zi, de 3 zile nu am fumat decat 1 tigara / zi (la cafea dimineata)! Este normal?Cei care ati renuntat complet la fumat, ati mai fumat si tigari clasice la inceput (dupa ce ati inceput sa va aburiti?)
    10x

    • Unii au mai fumat, altii nu… depinde si de fiecare. Eu unul chiar nu am simtit nevoie… am mai incercat din cand in cand, insa nu mi-a mai adus nici o placere. Prefer tigara electronica.

  10. Salut. Am cumparat un kit de tigara electronica EGO de la cei pe care ii recomandati in martie. Nu scrie in instructiuni sau in carnetelul primit ca trebuia sa alternez cele 2 baterii asa ca am reusit sa prajesc una. Adica am fumat numai din ea – cu incarcarile de rigoare. Apoi am pus-o pe a doua si am dat telefon. Mi s-a spus ca trebuia sa le alternez „una la incarcat si una la folosit”. OK. Am mai cumparat una – ca iesise din garantie – nu e o problema. Intrebarea este cum le alternez – zilnic? Adica sa am permanent o baterie incarcata chiar daca cea pe care o folosesc nu s-a golit si la ce interval de timp sa le schimb? Altfel, sunt foarte multumita, am fumat in Otopeni in aeroport in timp ce toti cautau un loc de fumat normal. Am mai fumat si cateva normale, dar rar. Va rog raspundeti-mi urgent, plec duminica in strainatate si vreau sa stiu cum sa fac. Multumesc.

    • Buna Mihaela. De asta exista 2 baterii in orice kit de tigara electronica. Pentru a le alterna. Cat timp una e la incarcat o folosesti pe cea de-a doua. De fiecare data. Nu scrie in manual pentru ca de regula, atunci cand ai o baterie la incarcat vrei sa fumezi si o folosesti pe cea de-a doua. Pesemne ca tu nu fumezi foarte mult si poate ai incarcat-o pe una inainte de a se descarca complet… noaptea… imi imaginez eu. Trebuie incarcata atunci cand licare ledul in albastru si nu mai da deloc curent. Aburi de calitate!

  11. Salut

    Tocmai am comandat si am primit un kit Joe Ego Start, mai am unul si sunt foarte multumit, acum am comandat varianta cu bateria de 1100, numai ca am o problema cu una din baterii, cand am incercat sa o incarc prima data ledul de la incarcator a ramas in continuare verde……am incercat cu cealalta si incarca iar ledul de la incarcator este rosu, deci incarcatorul functioneaza corespunzator.Mentionez ca la bateria cu problema nu se aprinde deloc ledul de la buton cand il apesi in schimb cand am infiletat atomizorul ledul palpaie de trei ori consecutiv si gata iar nu mai face nimic chiar daca apesi pe el, daca repet figura iar palpaie si pe urma nimic, stiu ca este in garantie dar a-s dori sa stiu daca ai mai intampinat astfel de simptome si daca se poate rezolva fara sa mai pierd timp si bani cu transportul in cazul garantiei.
    Multumesc si aburi de calitate la toti aburitorii.

    • Cred ca e un fir dezlipit. Am scris un articol referitor la bateria de Ego… cum am reparat-o eu. Citeste-l pe acela.

  12. Buna, am cumparat si eu o tigara electronica ‘e-cigarette’, si am si eu o intrebare: cat timp trebuie tinuta la incarcat?. Aici ma refer nici sa nu se strice da sa se si incarce.

    • Sal, nu stiu ce tigara electronica ai cumparat. Sper ca nu ai cumparat vreo copie ieftina. In mod normal trebuie sa ai un manual unde sa scrie cat o incarci. De asemenea incarcatorul trebuie sa aiba un led indicator care se face verde cand s-a incarcat. Prima incarcare 8 ore… dar asta e valabil pentru tigarile electronice Saliebao si Joyetech…

  13. Salut, am cumparat un kit Ego-T de care sunt foarte multumit. Am o singura intrebare: am sa plec din tara pentru vreo 3 luni si as dori sa stiu ce si cate consumabile sa iau cu mine? Inainte de tigara electronica fumam cam 2 pachete la 3 zile…

    • Pai la cat fumai tu, inmultit cu 3 luni, ca sa fi sigur ca nu ramai fara ti-ar trebui: 5 atomizoare, 15 cartuse, 3 lichide.

      • 3 lichide de 30 ml vrei sa zici..=))..

  14. Salut, am intrat si eu in gashca aburitorilor si ma bucur ca existati. Am primit coletul ieri dimineata si de atunci nu am mai avut nevoie de tigari normale, desi fumam cam un pachet pe zi. Am un Joye510 cu lichid de menta si pana acum sunt foarte multumita de el. Totusi vreau sa va intreb: cand este nevoie sa schimb cartusul? Dar atomizorul?
    Multam fain

    • Buna Oana, bine ai venit. Te rog citeste sfaturile pentru incepatori. Sunt mai multe lucruri pe care trebuie sa le stii pentru a folosi cu eficienta o tigara electronica. Cartusul se schimba cam la 4 zile… iar atomizorul cam la 10-14… dar citeste ce te-am rugat, pentru ca te va ajuta. Aburi de calitate!

  15. Salut,

    Va urmaresc sfaturile de ceva vreme . Am folosit mai intai o tigare electronica comandata din china modelul cu pachet verde . Prima a rezistat o luna jumate iar celelate doua s-au stricat in mai putin de o luna . Ideea e ca se defecteaza senzorul care activeaza bateria . Acesta este asemanator cu un microfon condensator ca cel de la casetofoanele clasice . Si se pare ca avand membrana foarte sensibila cedeaza foarte usor si nu mai activeaza bateria. Am achizitionat acum o luna un chit Ego model argintiu iar la o saptamana mi-a cedat prima baterie . Am schimbat-o in garantie si am primit un model asemanator dar negru . Cert este faptul ca acum cand va scriu a cedat si a doua baterie si nu mai am garatie . Asa ca mi-am luat inima in dinti 🙂 si am reusit sa o desfac . Intradevar firul care face contact la partea de jos era dezlipit . Orcum sunt multumit de modelul EGO . Sfatul meu este sa manuit cu grija tigara pentru ca firele de contact sunt rigide ca sa reziste la amperajul mare al bateriei si la socuri mecanice se zdruncina acumulatorul din interior si se rup firele . Orcum cu toate ca am fost putin urmarit de ghinion consider ca tigara electronica merita atat datorita fumatului mai putin toxic cat si datorita faptului ca se face o economie considerabila de bani .

  16. Buna, i-am luat si eu mamei mele tigari eGO dupa un site, la recomandarea cuiva care mai luase 2 seturi si a fost multumit. Intre timp nu am mai avut ocazia sa vobesc cu persoana respectiva. Ideea e ca nu mi se pare ca scoate destul abur. Bateria e incarcata, atomizatoarele sunt noi, lichid e in cartus, dar totusi abur aproape deloc. Si se incinge tare atomizatorul, ca l-am aprins sa ma uit la el, crezand ca poate ala e de vina.
    Deci dupa ce tragi din tigara, cand expiri, trebuie sa iasa abur, nu? Mamei ii place si ideea de a fuma si a scoate „fum”, nu e doar faptul ca are un viciu. A, si daca se poate o recomandare de site de unde pot lua consumabile.

    • Cu o tigara electronica Ego, daca ai atomizor bun, baterie ok si lichid, trebuie sa scoti la greu aburi cand expiri. Pesemne ca e ceva in neregula la ce ai tu. Ti-am recomandat tigaraelectronica-nr1.ro pentru tot ce ai nevoie.

      • ms pentru raspunsul prompt

      • Of, tehnologia asta :). Dupa ce m-am chinuit atatea zile incercand sa-mi dau seama ce nu facem noi bine sau ce nu merge bine, m-am enervat, am zis ca n-am ce sa stric si nu se poate sa mearga toate numai tigarile luate de mine nu, asa ca am incarcat un cartus din nou, de data asta m-am straduit sa-l incarc mai bine (poate era aer in el, fiind nou, si nu reuseam sa pun destul lichid), am pus vreo 2 picaturi de lichid direct pe vaporizator si am incercat iar tigarile si de data asta, in sfarsit, au scos destul „fum”.
        Eu nu sunt fumatoare (desi am incercat si tigarile normale), dar daca mai insistam mult sa vad ce nu merge cred ca ma apucam si eu :)). Ma bucur ca am reusit sa rezolv asta pentru mama, pentru ca deja eram eu dezamagita ca nu merge.
        Acum merge bine. Mersi pt toate sfaturile de aici si pentru o nefumatoare, sunt chiar ok tigarile astea fata de celelalte.

        • Ma bucur ca ai reusit… altfel ai fi crezut ca noi suntem nebuni. :)) Sigur ca daca nu le folosesti corect, nu functioneaza. De aceea sunt aici atatea sfaturi pentru incepatorii la tigari electronice.

  17. am si eu o intrebare, mi-am cumparat si eu tigara electronica de la KGO , si m-ar interesa sa stiu cate picaturi trebuie sa pun pentru a compensa pachetul de tigari pe zi fumat, nu demult:) inainte fumam dunhil blue,, ce lichid imi recomandati? va multumesc

    • Ioana… nu trebuie sa faci astfel de calcule, le face organismul tau pt tine. Pufaie cand simti nevoia si cat simti nevoia. Astfel organizmul isi ia exact cata nicotina are nevoie. Nu stiu cat de lights sunt acele tigari, ca nu mai fumez clasice de 2 ani… iti pot spune pe Kent 1 merge lichid low, pe kent 4 si 8 merge mediu. La inceput iti recomand ceva clasic din categoria Marlboro, Kent sau Tabac.

      • eu , am acum un lichid cu aroma dunhil de la dekang vg dar nu scrie nimic pe el… cata nicotina are .. ce lichid sa folosesc?… din cate am inteles lichidul e mediu. tu ai renuntat la nicotina dupa doi ani de zile, mai tarziu as putea renunta nla nicotina si sa ma axez mai mult pe arome? aporpo am doua zile de cand am trecut pe tigara electronica si am dureri in gat, e normal? multumesc

        • Nu Ioana… nu e normal… si nu stiu cat de ok e lichidul pe care-l ai. Majoritatea magazinelor de tigari electronice fie ele si online si offline vand lichide proaste. Nu stiu sigur daca si al tau este, insa n-ar trebui sa te doara in gat… decat daca e mult mai tare pentru tine… adica daca il simti ca pe o tigara mai tare decat fumai inainte. Asta in cazul in care e un lichid bun. Daca e prost te poate durea in gat si chiar si alte reactii adverse. Eu n-am renuntat la nicotina nici acum, pentru ca in cantitati mici nu este daunatoare cu nimic organismului. Eu pufai acum lichid low nicotine, adica cel mai slab. Ar trebui sa incerci un lichid de la site-ul pe care noi il recomandam aici… pentru ca remarc cu nervi ca tot mai multi se plang de lichide proaste de la altii comercianti. Si „unii” se mira de ce naiba nu-i recomand… pentru ca vindeti prostii. (asta nu e pt tine Ioana… dar m-am enervat ca nu esti singura care ia lichide proaste)

          • tu esti din Bucuresti presupun… si e oarecum cam.. putin mai mare cheltuiala, eu fiind din iasi.. stii de unde imi pot procura, din iasi, acelasi produs de calitate ca si al vostru? multumesc mult pentru timpul acordat!

          • Din pacate nu stiu… insa daca-ti faci aprovizionarea o data pe luna sau chiar la doua luni, costul de transport nu mai e asa de mare… vreo 25 de lei. Eventual daca mai ai si alti prieteni cu care sa te combini la transport…

  18. buna miam cumparat si eu o tigara electronica kgo si nu stiu daca sunt de calitate sau am luat teapa caci nu au fost ieftine

    • Da-mi mai multe detalii… asa nu pot sa-mi dau seama… In primul rand spune-mi cum e, cum merge, te satisface? De unde ai cumparat-o?

      • e o tigareta electronica enjoy kgo,cu acumulator de 1100.am luat kit de 2 acumulatoare,1 atomizator,incarcatorul si 6 rezerve au fost in set.am cumparato duminica de la hipermarket auchan(raion de tigari,trabucuri si mai nou au tigari electronice).primul acumulator ma tinut pina azi si am aburit destul de mult.pina in prezent sunt satisfacut cu tigareta.o sa imi mai iau un atomizator de rezerva sa nu ramin in pana.

        • Mda… Sebastian, vestea proasta e ca tot ce se vinde in supermarketuri sunt fake-uri. O multime de oameni mi-au scris ca s-au fript cu tigari electronice luate din Real, Cora… banuiesc ca sunt la fel si in Auchan. In fine, tu nu ai cum sa compari… Ai grija ca si lichidele din supermarketuri sunt ff proase. Mai povestim dupa vreo saptamana 😛

  19. Eu am primit tzigarea joi pe 24-11 la 13:30 cand am si inceput sa o folosesc. Fumam cam 1 packet kent 8 pe zi. Astazi este sambata si vreau sa spun k inca mai am baterie :)) a 2-a batrie e inca in tzipla 🙂 sunt foarte multumit. Am kit Ego-T XL cu 2 baterii , cartusul imi ajunge aproape 1 zi dar il incarc cam la jumatea zilei k sa fie totul ok. Scurgeri nu am avut pana acum spre baterie, atat ca face niste condens in atomizor unde e bagat cartusul, dar nu ma deranjeaza. Aburi scoate din plin 🙂 Pana acum am fumat ca un turc si ma cam doare capul sometimes…..folsesc likid mediu si sunt sigur ca de luna viitoare o sa-mi iau low….ca sa pot sa vapez fara dureri :))

  20. Nu am citit toate raspunsurile. am si eu si sa stricat …nu se mai incarca bateria ,,,,stie cineva daca au aparut magazine in Slatina de unde sa imi pot cumpara accesorii pentru tigara ?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

