Fumatori de tigara electronica, La Multi ani!

Dragi aburitori si viitori aburitori,

Vreau sa va multumesc ca ati fost alaturi de noi in ultimul an si ca impreuna am reusit sa identificam, cum functioneaza tigara electronica, ce anume trebuie sa folosim pentru a ne lasa de fumat si care sunt cele mai potrivite tigari electronice pentru noi.
In continuare sa recapitulam cu ce am ramas dupa acest an:
1. Cele mai cautate si fiabile modele sunt in continuare: DSE901 si DSE510 iar ca new entry a venit tare din urma tigara electronica EGO.
2. Cele mai cautate lichide raman in continuare cele Dekang, iar ca arome: Marlboro (USA Mix), Kent (SEC) si Tabacco. Locul 4 este ocupat de Mint si Ruyan, la egalitate.

Anul trecut, de revelion am fumat pipa electronica si toata lumea s-a uitat ciudat la mine. Dupa ce au testat au fost incantati. Anul acesta voi merge pe deja clasicul Ego.

Va doresc tuturor Sarbatori Fericite si un an nou 2011 plin de realizari. Celor care inca nu s-au lasat de fumat, le doresc sa reuseasca in acest an! Va transmit de asemenea ca in fiecare zi numarul de „fumatori electronici” creste si ca poate la anul vom reusi sa cream o comunitate puternica.

1 comentariu

  1. Buna.. in primul rand felicitari pentru Forum ! O idee excelenta si de admirat ! M’am decis sa ma las de fumat in 2011, de aceea am inceput sa caut informatii despre tigarea electronica. Voi achizitiona doua, una pentru mine si alta pentru mama mea, care este fumatoare inraita. Singura dilema acum este de unde sa le procur, deoarece sunt foarte familiarizata cu „tzepele de oe net”. Stiu ca nu este fairplay sa faceti publicitate aici, asa ca v’as ruga sa imi trimiteti un e’mail cu site’uri de incredere de unde pot comanda.
    Multumesc anticipat!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

