Fumatorii de tigara electronica la VapeFest 2010

Este un inceput timid dar totusi este. 🙂 Am gasit un filmulet cu ce s-a intamplat la una dintre adunarile ce au loc in Anglia, ale aburitorilor de tigara electronica.
VapeFest 2010, cred ca v-am mai scris de acest eveniment intr-un post mai vechi, se vrea a fi festivalul celor ce fumeaza tigara electronica. Am vazut filmuletul, m-am distrat copios, asa ca vi-l pun si voua la dispozitie sa-l vizionati.

Veti vedea in filmulet fumatori de tigara electronica clasica, fumatori de Ego, fumatori de pipa electronica si trabuc. De asemenea, ca si la noi, sunt fani care si-au construit propriile prototipuri de tigara electronica. Sa nu va mirati cand le vedeti, pentru ca ele nu exista in magazine. 🙂

A inceput sa ma intrige tot mai mult preocuparile guvernelor de a face lobby pentru tigarile clasice, gandind o strategie de a interzice tigara electronica. Veti vedea ca si pe cei din Anglia ii preocupa.
Pana acum nu au reusit sa faca acest lucru… sper sa nici nu reuseasca.

Totusi abuzuri se intampla si am sa revin in scurt timp cu un abuz ce a avut loc chiar impotriva unui comerciant din Romania.

Pana atunci insa, iata filmuletul:

3 comentarii

  1. nu te supara ca te intreb, dar imi poti spune si mie de ce te-ai distrat asa de copios cand ai vazut filmiletul?

    • Nu stiu daca intrebarea ta e ironica sau nu. Totusi iti voi raspunde de aceasta data. M-am distrat cand le-am vazut fetzele celor din film. M-am distrat pentru ca incercau sa dea o imagine cat mai grandioasa acelui eveniment, cand de fapt era o mica intrunire. M-am distrat cand am vazut ce obiecte si-au construit pentru a aburi… Mi-a placut totusi ca incercau sa faca ceva si ca erau un grup unit doar de tigara electronica. Nu stiu cum ai interpretat tu postul meu, pesemne pe tine nu te-a distrat filmuletul.

  2. da intrebarea a fost una ironica, dar nu in sensul de atac la persoana. pe mine filmuletul chiar m-a lasat rece, pur si simplu am pierdut timpul doar pentru ca ai spus ca te-ai distrat, dar in fine fiecare are definitia lui pentru acest cuvant.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

