Jonny Depp explica ce este tigara electronica

Pentru cei care nu au vazut filmul „The Tourist”, vreau sa va arat una dintre scene in care Marele Jonny Depp explica frumoase Angelina Jolie ce este si cum functioneaza tigara electronica.
M-am distrat copios pentru ca de multe ori am fost nevoit sa dau aceleasi explicatii.

Jonny Depp este prezentat ca un profesor de mate, care incearca printre altele sa se lase de fumat cu ajutorul tigarii electronice. Din nefericire pentru el, a ales un model cam slab… ceva gen DSE4081, adica o tigara electronica formata din doua componente, net inferioara modelului DSE901 sau Ego.

Normal ca pana la sfarsitul filmului isi aprinde si o tigara clasica… se pare ca nu mai suporta chinul. Astfel tigara electronica este prezentata in The Tourist ca o varianta de a te lasa de fumat. Daca ar fi ales si el un model mai performant ar fi reusit cu siguranta.

Intimidat fiind in fata frumoasei Angelina… Jonny se gandeste ca nu e barbat fumand tigara electronica. Ea ii spune surazand ca este barbat daca face orice alegere ii place!

Ce sa zic, nu fac recenzie la acest film (mie mi-a placut… simpaticutz), insa m-am bucurat ca in ciuda numeroaselor scandaluri petrecute in America, producatorii de la Hollywood au ales sa promoveze tigara electronica intr-un film de buget semnificativ. Concluziile le trageti Dvs.

PS. Depp fumeaza si in realitate tigara electronica.

Dar iata scena respectiva: 🙂

8 comentarii

  1. Am fost fumatoare cativa zeci de ani, inr in ultimii 2 ani fumam cam 3 pachete pe zi. Eram constienta ca e sinucidere curata, dar nu aveam suficienta vointa sa ma las, iar tratamentele antifumat nu au dat rezultate. In aprilie 2010 am descoperit tigara electronica DSE901. Din momentul acela n-am mai aprins nici macar o tigara. Si stiti ce e „dragut”? Ma deranjeaza mirosul fumatorilor:)) Ma gandesc cum ma percepeau nefumatorii pe mine……

    • Multzam de review… de acord cu tine. 🙂

      • C a sa nu ramai dator, trimite-mi si tu un pumn de atomizoare ca ma lasa cand mi-e lumea mai draga:) Serios acum, pentru mine e exact de ce aveam nevoie. Noapte buna!

        • Imi pare bine ca esti ok, expoateaza atomizoarele cu atentie asa cum am tot povestit in forum. Tigara electronica nu este inca atat de fiabila incat sa nu fie nevoie si de atentia noastra. 🙂

  2. Nimeni nu a observat numele „Marelui” actor scris gresit? Din cate stiam eu este Jonny Depp nu Jonny Deep. Very funny! 🙂

    • Merci, am corectat. Viteza, bat-o vina… sper ca ai mai citit si altceva din blog, in afara de numele marelui actor. 🙂

      • Nici una din variante nu e corecta 🙂 Corect este Johnny Depp.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

