Cu tigara electronica nu dureaza 5 ani sa te lasi de fumat

Incerci sa te lasi de fumat? O sa iti ia 5 ani si 7 incercari!!!

Un studiu in America arata ca unui fumator ii ia in medie 5 ani si 7 incercari sa renunte la fumat. Cercetarile s-au facut pe un esantion de 3000 de fumatori si fosti fumatori. (Cred ca dupa ce a aparut tigara electronica cifrele s-au modificat. N.a.) Acestia au remarcat ca majoritatea au incercat sa renunte la fumat datorita problemelor de sanatate pe care le cauzeaza fumatul in timp.

Alte motive care ii determina sa renunte la fumat sunt respiratia „urat mirositoare”, dintii ingalbeniti si mirosul de pe haine.

Profesorul Cary Cooper de la Lancaster University spune: „Renuntarea la fumat este un moment foarte dificil si stresant, mai ales in prima saptamana cand simptomele de retragere si poftele sunt la nivel maxim.”

„Pentru a trece usor de prima saptamana este indicat sa aveti un ajutor care sa va stimuleze cat mai bine si care sa va incurajeze sa renuntati la fumat. De asemenea sprijinul prietenilor este foarte important. Un ajutor remarcabil poate fi tigara electronica care iti satisface pofta de nicotina dar care in acelasi timp nu iti afecteaza sanatatea, nu provoaca respiratie ”urat mirositoare”, dinti ingalbeniti si nici nu provoaca un miros neplacut in aer si pe haine.”

„Te poate ajuta si o lista cu motivele pentru care doresti sa renunti la fumat dar si daca te gandesti la tine ca fiind mai degraba o persoana nefumatore decat un fost fumator.”

Studiul mai arata si ca majoritatea persoanelor au renuntat la fumat pe motive de sanatate. Mai mult de jumatate dintre ei au marturisit ca fumatul i-a facut sa se simta nesiguri si jenati.

Aproape toti au fost de acord ca prima saptamana dupa ce au renuntat la fumat a fost cea mai dificila din viata lor, chiar mai stresanta decat o nunta sau un divort.

Surprinzator dar adevarat. Sa renunti la fumat nu este un lucru usor insa iti poti face viata mai usoara cu ajutorul unei tigari electronice. De ce sa te chinui cand poti sa renunti la fumat foarte usor. In plus, in afara beneficiilor pe care tigara electronica le are, gustul pe care il ofera este similar cu cel oferit de tigara clasica, ba chiar este mai bunJ

Va las pe voi sa alegeti. Eu am ales tigara electronica de un an si jumatate. 🙂

8 comentarii

  1. salutare pufangiilor ! tocmai am primit kitul ego xxl (1100 MAh) si sunt super incantat! am decis sa pun capat celor 13 ani de fumat (1-1 jumate pe zi).deocamdata cred ca am facut o alegere buna cu ego dupa ce m-am informat la voi pe forum si sper ca amortizez investitia cat de repede.e prima zi fara analoage si stiu ca prima saptamana e nasoala…sper sa rezist…stau cu sefii mei in birou si se simt complexati…ei ies afara la tigara in frig si eu stau bine-mersi si pufai ! :)) n-am ars primul atomizor si asta e un lucru bun ! sper ca cu ajutorul vostru sa nu le mai fac profit celor de la JTI si Brittish American Tobacco :)) tineti-mi pumnii…maine va fi o zi si mai grea…dar voi lupta cu dependenta de analoage si sper ca voi castiga !!!

    • Bravo Bogdan! Ceea ce nu inteleg este de ce vorbesti de a „rezista” fara analoage… simti nevoia? Sa nu fie prea slab lichidul pe care il ai pentru cum esti tu obisnuit. In mod normal nu ar trebui sa fie nici un „chin” sa renunti la analoage, trecerea se face fara efort.

      • lichidul e de la voi de pe site…RY1 High…deocamdata e ok si nu simt nevoia sa mai trag analoage…ma simt bine si stau in camera cu geamul inchis 😛 ! sunt lichide mai tari ca si RY1 si cam de cate ori se poate reincarca un cartus ?

        • Nu de la noi, poate de la site-ul recomandat de noi. 🙂 In fine, ma bucur ca esti ok. Lichide mai tari decat high, ar fi, insa nu-ti recomand pentru ca-ti pot face rau. Vei baga mai multa nicotina in tine decat inainte, ceea ce nu e ok. Poti incerca totusi, pe parcurs, mai multe arome. E bine sa aburesti mai multe arome, pentru a nu te plictisi. Sigur vei gasi si alte arome pe gustul tau si astfel vei vedea ca tigara electronica e mult mai misto decat tigarile clasice. Cartusul il incarci pana te plictisesti sau pana materialul din el devine urat ca aspect. (eu mai uit si cate o saptamana un cartus) 😛

  2. a doua cafea de dimineata fara analoage…e mult prea simplu ! n-as fi crezut niciodata ca pot sorbi din cana fara sa imputesc toata camera !:P e ok,ma simt bine si cheful de tigari a cam disparut ! ego xxl isi face pe deplin treaba pana acum ! o zi jumate am pufait pana s-a descarcat bateria si aseara i-am curatat prima data atomizorul ! mamaaaa ce de aburi !

  3. In primul rind vrea sa multumesc creeatorilor acestui forum ! Eu sunt la a doua zi de aburit electronic, am cumparat o tigara electronica din tirg (e-cigarette) la un pret mic, (cam cit 3 pachete de tigari)….Insa aburul nu pare tocmai ok….Ma gindesc sa ma orientez catre EGO, sau, mai are cineva in orasul meu o chestie numite :Fortunecome F-106, la ceva promotie….Sfaturi ? Efectul tigarii electronice e imens….Nu gust rau in gura, am din nou simtul mirosului….Nu mai imput toata casa….O pot fuma chiar si in pat, fara risc de incendiu ! ;-)…..Ce imi recomandati ? EGO ? E cam scumpa….sau mi se pare mie ? Oricum, e o mare minune tigara electronica….Respir usor….Dorm bine, nu mai miros….. Chiar daca exista nicotina, macar am scapat de monoxidul de carbon, si altele…..Vapori grosi va doresc ! Si astept raspunsul dvs vis a vis de alegerea unei e-tigari serioasa….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

