Tigara electronica Sailebao versus Joyetech

Salutare,

Multi poate nu stiu, dar exista 2 mari producatori de tigari electronice in China, SAILEBAO si JOYETECH. Acestia sunt furnizori principali pentru o mare parte din cererea mondiala de tigari electronice.

Cei doi producatori au lansate pe piata modele de tigari electronice prin care s-au facut renumiti, cele mai vestite sunt tigara electronica DSE 901 de la SAILEBAO si Joye 510 de la JOYETECH.
Desi aceste modele au ca origine producatori diferiti ele sunt realizate atat de Sailebao cat si de Joyetech. Exista zvonuri cum ca cei doi granzi sunt de fapt „mana in mana” si isi imprumuta pantentele de tigara electronica. De aceea atat in oferta SAILEBAO cat si cea JOYETECH vedem in mare masura cam aceleasi modele, 901, 510, ego, 808 etc., la unele difera numele.

Ca si calitate, produsele celor doi producatori sunt destul de similare, de exemplu modelul tigara electronica EGO, care este originar din curtea JOYETECH, este produs si de catre SAILEBAO. Eu unul prefer tigara electronica Ego de la Sailebao. Sunt multi care spun pe forumul international de tigari electronice, ca le place mai mult. Totusi exista pareri si de partea cealalta.

Cele 2 modele de tigari electronice ego prezinta mici diferente ca aspect insa ca si calitate si rezistenta sunt similare, ambele au cantitate mare de vapori si utilieaza atomizoare LR (low resistance) ce rezista in medie 2-3 saptamani. Ambele au baterii de capacitate mare 750-1100 mha, rezistenta in timp de asemenea este comparabila.
Una peste alta, ambii producatori ofera produse de calitati similare, diferentele gasindu-se numai in proportie foarte mica la aspect si la gust.

Aceasta diferenta de gust provine de la atomizor, JOYETECH pune pret mai mult pe pe cantitatea de vapori iar SAILEBAO realizeaza atomizoare care scot mult mai bine gustul in evidenta.

Cele doua companii incearca mereu sa arunce in piata modele noi de tigari electronice. Imediat ce apare o tigara electronica noua produsa de Sailebao, scoate una si Joyetech… valabila si viceversa. Principiile de functionare sunt similare. Fac ei si producatorii de masini, ce sa ne mai miram la cei care produc tigari electronice.

In caz ca nu stiati, cele doua companii produc pentru mai multe branduri de tigari electronice din SUA, Anglia, Spania… etc. Cei care le comercializeaza spun ca sunt produse de ei si le pun un adaos substantial, pentru ca ar fi de mai buna calitate. :))

Acum ca v-am vorbit despre cei 2 mari producatori de tigari electronice, sa va spun si despre celelalte zeci, poate sute de companii chinezesti care le copiaza. Asa cum bine stiti, chinezii copiaza orice pe oricine… va dati seama cum se copiaza intre ei. Incercand sa scoata o tigara electronica mai ieftina, ei renunta la anumite materiale folosite, renunta la control de calitate. Fac o tigara electronica pe care din poza nu o deosebesti de cea originala.

Eu am incercat astfel de tigari electronice si pentru modelul dse901 si pentru dse510. La primele pufuri mi s-au parut destul de ok… insa dupa o zi deja nu mai erau ok. Si gustul era ciudat. De asemenea modul in care erau lucrate aceste tigari electronice era net inferior celor originale. Din pacate nu ne putem da seama daca o tigara electronica este copie, decat dupa ce o avem si pe cea originala.

Aburi de calitate!

16 comentarii

  1. Care sunt siteurile lor oficiale?

  2. Salut, am si eu o intrebare, zilelel astea vreau sa-mi cumpar un Joye 510 si am gasit pe un site, dar cand am cerut detalii mi s-a spus ca au doar Joye 510 (black) fara buton pe baterie. Este posibil asa ceva, stiam ca aceste tigari electronice sunt fabricate cu buton este prima data cand aud ca sunt automate la fel ca DSE 901…sa fie o tzeapa?!?

    • Noroc Vali, Sailebao poate face la cerere si DSE510 automat, pesemne si Joyetech. Eu n-am vazut… insa nu spun ca nu exista. Totusi, cum multi copiaza acest model, iti recomand sa mergi pe site-ul tigara electronica nr 1. Vei putea lua un DSE510 veritabil. Si cum nu e diferenta intre cele doua… tu decizi. 😉 Aburi de calitate!

      • Multumesc f mult pt informatii.

  3. Recomand la toti EGO de la sailebao cu bateriile de 1100mA, am mai folosit cu succes EGO-Tank de la joytech dar nu prea am fost impacat cu sistemul tank, la inceput e ok dar dupa cateva luni de folosire (daca daca te tine atomizatorul atat) incepe sa curga mult lichid din tank inundand atomizatorul, in rest e ok acum depinde de fiecare cu ce se impaca cel mai bine. Vapare placuta si aburi densi! 😉

    • Mda… sistemele Tank necesita compromisuri din partea utilizatorului. Trebuie sa fi pregatit pentru aceste scurgeri de lichid. Insa e mai comod cu incarcarea. Pentru cei care fumeaza sub 2 pachete… consider ca pot folosi si baterii de 650 mAh. Acum depinde ce vrea fiecare… raportul marime vs perioada functionare pana la incarcare.

  4. Salut , oare pe batrana tigara electronica Biansi ai uitat-o ? vad ca nu ti-ai facut temele , Joyetech , Biansi , Sailebao , cam asta e ordinea zilei in calitate , pret, etc ! stima si numai bine

    • Cand am scris acest articol nu se stia de Biansi… oricum sunt mai multe fabrici de calitate decat cele 3. Ordinea pe care tu ai facut-o este subiectiva.. si depinde de modele de tigari electronice.

  5. Imi spui te rog in Spania care e pretul la tigarile electronice?

  6. Mai nou, Joyetech a scos eGo-C, nu am vazut vorbire pe aici, dar dupa parerea mea este cel mai reusit model pt un utilizator obisnuit (si ma referer atat la gustul redat, aburi, TH, comoditate, costuri, intretinere). Un plus la Joyetech eu il consider voltajul constant la baterie de la plin la gol astfel ca ‘senzatia’ e aceeasi mereu indiferent de starea de incarcare a bateriei. Un plus la Joyetech si pentru calitatea materialelor folosite.

    • Nu contest anumite afirmatii. Ca baterie, atat timp cat atomizorul e ca nou, toate reactioneaza la fel. Problemele se simt cand atomizoarele se invechesc, pentru ca atunci au nevoie de mai mult voltaj… Problema ar fi ca multi vand joyetech false si oamenii nu stiu sa diferentieze. Oricum mie personal nu mi se par WOW… nu vad marele progres de la Ego Tank clasic. Decat faptul ca poti desface atomizorul pe componente. Gustul insa e acelasi. Eu cand am testat mi-a curs… deci iti respect parerea insa nu te aprob in tot ceea ce spui.

      • Atomizoarele tank curg sau se inunda de obiciei cand forta de suctiune este prea mare. La eGo-C nu am astfel de probleme indiferent de lichidul folosit desi am ‘trecut’ la el de la eGo clasic prin Clearomizor fara sa folosesc niciodata eGo-T. Condens mai face, dar inundatii in buzunar, baterie sau in gura niciodata. Comod la incarcare direct din sticluta fara ace sau seringi iar atomizorul, la pretul lui, cand nu mai performeaza prefer sa-l inlocuiesc decat sa-l ‘bibilesc’. Cat despre baterie, una e sa vapezi la 8w cand e plina si alta la 4.5w cand e goala, idiferent de starea atomizorului…

  7. vreau si eu sa cumpar o tigara dar nu stiu pe care sa/l aleg mai exact de la ce firma sper sa ma ajutati voi care folositi de mai multi ani multumesc

    • Daca imi dadeai mai multe detalii, iti spuneam si un model. Asa iti spun doar sa mergi pe o tigara electronica Vipercig. Poate imi spui ce tigari si cat de mult fumezi pe zi.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

