Femeile si tigara electronica

Femeile, ca si barbatii, recurg la tigarile electronice pentru a inlocui tigarile clasice. Chiar si celebritati de la Hollywood precum Kate Moss, Nikki Reed, si Taryn Manning sunt recunoscute ca aburitoare de tigara electronica. Exista o serie de motive bune pentru care doamnele/domnisoarele apeleaza la tigara electronica.

In primul rand, este mai sigur sa utilizezi tigari electronice in jurul copiilor. US Surgeon General a atras atentia asupra faptului urmator: copiii sunt expusi mai mult fumatului pasiv decat adultii nefumatori. 60% dintre copiii americani, cu varste cuprinse intre 3-11 ani sunt expusi la fumatul pasiv. Expunerea regulata a copiilor poate duce la infectii ale sistemului respirator, astm si alte boli. Cu ajutorul tigarii electronice copiii se bucura de un mediu fara fum.

Femeile sunt creaturi sensibile si pline de compasiune. In afara de baruri si cluburi de noapte (sa speram ca cei mici sunt tinuti la distanta de aceste locuri), poti intalni copii la tot pasul, in parcuri, restaurante, statii de autobuz si de tren etc. Femeile rezonabile nu ar dori sa afecteze sanatatea vreunui copil, fortandu-l sa respire fum de tigara.

In al doilea rand, femeile vad tigara electronica ca pe o oportunitate de a-si spori atractivitatea. In timp ce tigarile clasice sunt responsabile pentru ingalbenirea dintilor, respiratie urat mirositoare, imbatranirea pielii etc. Tigara electronica le ajuta sa se mentina sanatoase si stralucitoare. Cu fum peste tot prin casa, hainele devin urat mirositoare. De fapt, au existat si niste plangeri in care clientii unor saloane s-au plans ca hair stylistii care urmau sa le coafeze miroaseau a fum de tigara. Utilizarea unui dispozitiv ca tigara electronica ar pune capat acestor plangeri. Acestea fiind spuse, tigara electronica le ajuta pe femei sa isi mentina un parfum proaspat si sa isi mentina sanatatea, atat a lor cat si a celor din jur.

Mai mult, pentru unii barbati, a saruta o femeie fumatoare este ca si cum ar saruta o scrumiera. Tigarile electronice nu produc fum si nici nu provoaca respiratia urat mirositoare provocata de fumul de tigari clasice. Deci partenerii doamnelor/ domnisoarelor aburitoare descopera adevaratul gust al sarutului femeii pe care o iubesc. Nu in ultimul rand, femeile opteaza pentru un fumat eco-friendly sau pentru un „fum-verde”.

Banuiesc ca nu ai regasit in cele de mai sus stilul meu, materialul a fost scris de o femeie… si una dintre cele mai frumoase. 😛

8 comentarii

  1. Stii cata dreptate are??? Foarte mare dreptate! Noi avem un baietel de 1 an si 9 luni, iar de 40 zile de cand „aburim”, este o schimbare totala, in comportamentul nostru dar si al copilului. Toti 3 ne bucuram altfel si am ajuns sa ocolom locurile unde este fum de tigara, pt simplu fapt ca nu-l mai suportam noi care am fumat activ.
    Nu mai spun, ca apare si pofta de mancare, apare gustul, mirosul, care probabil atunci cand nu fumam. Pentru persoanele slabe este recomandat sa fumeze sanatos, daca nu reusesc sa se lase…

  2. Salutam pe tot cititorii acestui forum, il salutam pe tanarul ‘admin’, (ii spunem ‘tinarul’ pentru ca asa l-a numit doctorul care i-a facut radiografia la plamini sa vada cum sta dupa mai mult de un an de fumat electronic) si o mai salutam si pe femeia frumoasa care a scris articolul de mai sus si care ne-a facut sa ridem cu hohote de … „a saruta o femeie fumatoare este ca si cum ar saruta o scrumiera”. Sa mori, nu alta!

    Citesc acest forum aproape zilnic incepand cu data de 18 Nov 2010, de cand am fumat ultimul More si prima DSE 901.De-atunci ma tot intreb cum naiba am putut fuma mai bine de 34 de ani imputziciunile alea de tigari (Am fumat la inceput Nationale, Carpati fara filtru, Marasesti…. dar si Dunhill, Kent, Marlboro cand voiam sa ma dau mare). Am remuscari si pentru cei aproape 20 de ani in care sotul meu, nefumator, mi-a suportat respiratia, mirosul ordinar din haine, din casa…de scrumiere.

    Tinere ADMIN, iti propun sa faci loc aici, pe forum si unei rubrici numita: „Povestea mea”. Mor de nerabdare sa scriu despre experienta si pasiunea mea pt tigara electronica si nervii pe care mi fac atomizoarele care se termina in 5 zle (atomizoare comandate de aiurea, in perioada cind tigaranr1 avea stocul blocat in Belgia).

    Revin.
    O zi buna tuturor!

    • Multumim pentru aprecieri Rafi si de asemenea ne poti trimite articole spre publicare la adresa de mail: nufumat@yahoo.com . Daca as crea o sectiune cum ai spus, ar trebui sa postezi comentarii si nu s-ar vedea ok. Pot crea sectiunea cu articole, insa va trebui sa-mi trimiti articolul. Aviz si pentru alti amatori.

  3. buna la toata lumea! am si eu o intrebare, nu stiu daca s-a mai pus aici: daca am astm, sunt fumatoare de tigari normale(le-am mai rarit nu ma pot lasa definitv) pot fuma tigara electronica? am auzit ca aburul de la tigara electronica ar fii mai nociv pt plamani decat de la tigara din tutun. voi ce ziceti? mai sunt astmatici aici pe forum ,care fumeaza electronica? ms!

    • Nu este in nici un caz mai nociv. Sunt povesti de speriat copii, minciunile care apar. Tu ai facut bine ca ai intrat pe forum, poate mai e cineva in situatia ta. Nu stiu cat bine iti face, avand astm… insa in nici un caz nu este nociv ca tigara clasica.

  4. Eu am fumat 28 de ani. Am fost fumatoare de un pachet pe zi, tigari tari, desi am astm bronsic de opt ani. In tot acest timp mi-am luat zilnic tratamentul pentru astm, dar de trei luni de cand nu am mai fumat nicio tigara, doar tigara electronica, am simtit ca respiratia mea este mult mai buna si am intrerupt tratamentul, pe care nu l-am intrerupt niciodata in acesti ani. Medicul de familie mi-a spus ca ma simt asa bine deoarece nu mai fumez!

    • la control, la plamani, ai mai fost de cand fumezi electronica?

      • Stiu ca nu m-ai intrebat pe mine, dar pana-ti raspunde ea, poti citi articolul meu, am fost la control dupa cca un an de vapat. Il gasesti mai in urma.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

