Tigara electronica ieftina este ineficienta!

Am vorbit cu mai multi aburitori care mi-au marturisit ca la inceput, cand au vrut sa renunte la fumat si-au cumparat o tigara electronica ieftina… de 50-100 ron. Normal ca s-au intzepat pentru ca nu a fost buna de nimic. Totusi ei sunt dintre cei care nu au renuntat si au incercat si o alta tigara electronica mai scumpa.

Foarte multi nu mai incearca pentru ca isi pierd increderea in acest produs, crezand ca sunt toate „o apa si-un pamant”. Este pacat si ma enervez, pentru ca NU ESTE ASA! Mi-as dori ca toti fumatorii sa poata macar incerca o tigara electronica de calitate. Nici unul dintre prietenii mei, caruia i-am dat sa incerce, nu a considerat ca este o porcarie. Iti da exact aceeasi senzatie ca si tigara normala.

Tigara electronica folosita corect a facut peste 90% dintre persoane sa renunte la fumatul clasic. Cititi in forum marturii ale oamenilor care au renuntat la fumatul clasic si acum au intrat in clubul aburitorilor de tigara electronica.

In momentul in care renunti la fumatul clasic, simti nevoia sa te lauzi. Acesta a fost motivul pentru care si eu am creat initial acest forum. Normal ca in timp, devenind fanul nr 1 al tigarii electronice, am incercat sa ajut pe cat mai multi sa renunte la fumat.

In ultimul timp tot mai multi comercianti isi atrag clientii cu preturi foarte mici iar acestia nestiind ca sunt niste produse proaste, fac o alegere gresita. De asemenea chiar si modelele consacrate acum: DSE901, DSE510 si Ego sunt copiate de multi producatori de tigari electronice. Aceste copii se gasesc si in piata romaneasca online. Este destul de dificil sa-ti dai seama care sunt copii si care sunt tigari electronice originale. Diferenta se face (pentru aceste modele) in fiabilitate…  in cantitatea de aburi dar si in calitatea acestora.

Este pacat ca cei care isi doresc sa renunte la fumatul clasic, sa nu aleaga o tigara electronica in cunostinta de cauza. Asa ca cititi oameni buni, pentru ca v-am scris o gramada pe acest subiect. De asemenea nu va fie teama sa intrebati. Am raspuns tuturor celor care au cerut consiliere… si nu sunt putini.

Ar fi recomandat sa mai cititi si postul scris de mine in urma cu un an. Nu s-au schimbat foarte multe de atunci :)) :
https://forumtigaraelectronica.wordpress.com/2010/01/13/multe-tzepe-cu-tigari-electronice/

50 comentarii

  1. Buna seara.Imi cer scuze ca va poluez postul dar am o mare nelamurire.Sunt fumator,fumez 1 pachet de tigari la 2 zile(nu stiu daca am voie sa postez ce fel de tigari si nu o fac) si vreau sa incerc alternativa tigarii electronice.Marea mea problema este ca sunt student si nu dispun de foarte multi bani.Mai exact am 100 de lei.Am gasit tigari pe diferite site-uri chiar si la 50 de lei(ehealth).Si chiar nu stiu ce sa fac,sa o cumpar,sa nu.Am tot citit unele postari pe acest forum si ar fi mai ok daca mi-as lua una mai scumpa.Dar din pacate nu beneficiez de mai multi bani.Daca aveti vreun sfat pentru mine…. Multumesc.Respectele mele,Bogdan

    • Bogdan, nu da banii aiurea pe acele tigari electronice ieftine. Nu sunt bune de nimic. Mai bine mai asteapta si strange… macar vreo 190 de ron si i-ati un kit dse901 si un lichid. Pe urma cand mai strangi iti mai iei consumabile de rezerva.

      • Mi-am gasit DSE901 pe un site care se ocupa doar cu comercializarea tigarilor electronice, Kit Start DSE901 de la Sailebao la 89 de lei.Pachetul contine 1 tigara(acumulator + baterie),incarcator priza,adaptor pt priza europeana,5 cartuse cu nicotina si manual de utilizare.Si pe langa asta mai trebuie sa imi cumpar 10-15 cartuse ca alea 5 probabil imi ajung 3-4 zile doar. Dar(exista si un dar) scrie ca „reprezinta solutia ideala pentru cei care doresc sa incerce tigara electronica”.Asta inseamna ca o folosesc 1 luna si apoi pot sa o arunc ? sau trebuie sa-i schimb atomizatorul si acumulatorul ? Va rog sa-mi scuzati impertinenta,dar nu stiu nimic despre tigara electronica si as avea nevoie de sfaturi sa nu i-au si eu „tzeapa”.Va multumesc,Bogdan.

        • Bogdan, eu nu recomand acel kit pentru ca are doar o baterie. Orice fumator are nevoie de doua baterii, ca atunci cand una e la incarcat (cca 2,5 ore) sa poata aburii in continuare tigara electronica. Citeste posturile pentru incepatori care le-am pus aici si vei intelege mai bine care e treaba cu tigara electronica, consumabilele acesteia si modul de folosire. Vezi ca e o rubrica pentru incepatori.

  2. Mi am facut curaj si mi am comandat dse510…sper sa ma descurc cu ea si sa o pot accepta…psihic:))
    mai am si eu o curiozitate…principalul motiv ptr care incerc sa inlocuiesc tigarea normala este ca ma aflu in tratament stomatologic si pe viitor as vrea sa evit ingalbenirea dintilor de la tigare…crezi k este posibil acest lucuru cu aceasta tigare electronica??

    • Dap… printre primele posturi, cand m-am apucat eu de tigara electronica am scris si despre problemele dentare cauzate de tigarile normale. Cu tigara electronica dispar problemele cu ingalbenitul dintilor cat si cu gingiile sangerande. Am experimentat personal aceste chestiuni.

      • Am inteles.Asta nu poate decat sa ma bucure….si pe mine si pe stomatoloaga mea..avand in vedere ca am de investit vreo 6000 ron in problema asta am zis ca 250 ron tigarea nu sunt un capat de tara..multumesc de raspuns,mi a facut ziua mai draguta:)

  3. Buna din nou.Mi-am luat un kit de tigara electronica DSE 901 si sunt dezamagit,in sensul ca are un gust foarte aiurea,amar,sec,acum scoate vapori „consistenti”,peste 10 minute foarte slab (cu acumulatorul incarcat complet). Eu fumam inainte kent 4 si mi-am luat de la ei lichid care zicea ca are aceeasi aroma.Nici pe departe.Credeam ca putin o sa fie la fel,dar nici vorba.Iar sa ma apuc acum sa incerc toate aromele disponibile,nu pot,deoarece sunt student si facultatea imi mananca toti banii.Credeam ca aceasta tigara electronica ma va ajuta sa renunt la tigari,in primul rand si apoi sa fumez mai sanatos.Nu ma asteptam sa fiu dezamagit de ea.Acum ma gandesc sa vand cuiva kit-ul sa-mi recuperez o parte din bani. Scriu acest comentariu poate a-ti patit si voi asa si ma puteti ajuta cu un sfat ceva sa gasesc o rezolvare.Multumesc.Respectele mele, Bogdan.

    • Bogdan, rezolvarea e simpla… tu nu incarci la timp cu lichid… de aici probleme cu gustul si cu cantitatea de abur. Incarca des, citeste te rog posturile pentru incepatori. Vei fii multumit daca vei folosi corect. In plus, gustul la tigara electronica nu va fi niciodata ca la tigara normala. Pentru noi aburitorii este mult mai bun… dupa ce ne-am obisnuit cu el. Citeste marturii ale celor care s-au lasat de fumatul clasic. 🙂

  4. Ajutoooor!!
    am primit tigarea dse 510 ,am skos castusul vechiam ,am pus 2 picaturi in atomizator ,apoi 3 in cartush(peste vata aceea)…apoi apas pe led ,trag si nimic …nu iese nik nu simt nimic…ce nu e bine ?:(

    • Buna, de unde ai cumparat-o? Sigur ai citit manualul? Vezi ca trebuie sa tii butonul apasat in timp ce tragi. 🙂

  5. buna …dupa site ul recomandat de voi…am reusit pana la urma sa iau legatura cu un reprezentant de al lor si am observat un un atomizor este defect:(

    • Se mai intampla. Oricum sunt sigur ca te vor rezolva… sunt o firma serioasa… de asta ii si recomandam.

  6. da am vb cu ei si ar trebui sa se rezolve ….cred ca am mai „corupt ” inka 2 persoane sa si cumpere kit ul asta ..acum sa vedem …
    mai am si eu o curiozitate…. cand ai bateria complet incarcata ,cam cat te tine ?

    • Hmm… e foarte greu de spus. Depinde f mult de stilul de fumat… daca bagi continuu sau cat de des. Crede-ma, eu am descarcat baterii de 901 sau 510 si in 40 de minute. Iar, depinde f mult daca lichidul pe care-l ai e slab pt tine sau tare. In functie de asta tragi mai des sau mai rar din tigara electronica. O sa-ti gasesti singur/a un echilibru. In mod normal daca lichidul ales e cel potrivit si atomizorul merge bine… te tine peste 3 ore… daca atomizorul nu merge ok, e pe duca… ai tendinta sa tragi mai mult… si descarci mai repede bateria. De asta nu-ti pot spune un timp exact. Am prieteni care tin si o zi o baterie… dar nu fumau prea mult inainte.

  7. neatza..pe mine vad ca m a tinut bateria ieri toata ziua si nici azi nu s a descarcat ….
    mi se cam incinge atomizorul…de ce?:(

    • Uff… pentru ca asa e normal. Prin incalzire se face vaporizarea. Nu cititi deloc ce am scris in posturile pentru incepatori. 🙂 Cand se incinge mai fa o pauza si lasa-l sa se raceasca. 😉

      • of multumesc … tu ai insistat sa devenim „aburici”,acum suporta ma si pe mine pana ma obishnuiesc cu situatzia:))

  8. salut tuturor aburitorilor.sunt nou in ale „aburitului”. doar de doua zile am inceput sa utilizez tigara electronica si sunt uimit de faptul ca din secunda in care am tras prima data din ea,nu am mai pus tigara „clasica”in gura si nici nu simt nevoia de a mai fuma,ba chiar din contra.ma intriga acest fapt deoarece sunt un fumator cu state vechi (fumez de peste 30 ani,un pachet pe zi,sau chiar mai mult).nu-mi vine sa cred…e posibil sa fie asa de usor?imi este frica nu cumva sa fie ceva de moment dupa care sa revin la tigarile clasice si urat mirositoare.am cumparat un kit complet DSE 901 de la un tip care le vinde pe net la 90 ron si corespunde intocmai celor descrise de cei de pe acest forum,sunt foarte multumit de rezultat.este posibil ca la pretul asta sa fi luat chiar produsul original?ar fi mai mult decat ok.

    • Sal. Este normal sa renunti cu usurinta la tigarile clasice. Insa sunt convins ca la 90 ron nu ai luat o tigara electronica originala… mai ales un kit complet. 🙂
      Posibil, doar sa fi luat un kit cu o singura baterie si un singura atomizor, la acesti bani. Vezi aici un kit complet dse901 original: http://www.tigaraelectronica-nr1.ro/kit-complet-dse901-start.html

      • salut.intradevar am luat o singura baterie si un singur atomizor,un incarcator,cinci cartuse si o sticluta de 10ml de lichid.deci…e posibil sa fie cele originale?multumesc.

        • Nu stiu sa-ti spun, n-am de unde sa stiu… insa important este sa-ti placa tie. Oricum la banii aia nu cred ca e prea buna… si nici lichidul nu cred ca e Dekang…

  9. Salut.
    Vreau sa ma apuc si eu de aburit si intentionez sa imi cumpar o tigara electronica Ego.
    Problema este : cum fac sa nu cumpar un fake ? Adica exista ceva scris pe ele, vre-un element distinctiv care sa-mi sugereze k este produs original ?.. un mic indiciu ceva. E piata plina de ele si chiar nu mai stiu care e original si fake …
    In afara de siteul pe care-l promovati mai stiti si alta sursa de tigari?
    MS mult..

    • Sal, in afara de acel site nu garantam pt nimeni. Noi de acolo ne aprovizionam de mai bine de 1 an si am incercat mai multe surse intre timp… pentru consumabile. Ca element distinctiv, ar fi inelul auriu de la baterie… care la unele fake-uri e argintiu… insa e greu sa-ti spun ceva exact. Sorry… si tzepele arata asemanator.

  10. Exista in vre-un magazin din Sibiu tigară electronică de calitate?

    • Sorry Ovidiu, eu n-am auzit… posibil. Te sfatuiesc totusi sa iei de la un magazin online de tigari electronice. In general cele offline vand tigari de proasta calitate. Asta nu inseamna ca nu sunt multe tzepe si pe online. 🙂

  11. Fratilor ! m-ati convins; trec la abureala..si, daca reusesc, sa ma las de fumat, fac cinste.

  12. Este buna tigara electronica Kit RIVA 510 ???? vreau niste detalii Va rog . . .

    Va multumesc

    • Mergi pe modelul original DSE510, Riva e o copie a acestui model. 😉 Vezi pe site-ul recomandat de noi, modelul original.

  13. Salut. Am si eu o intrebare: Daca sunt in alta tara momentan, trebuie sa platesc o taxa de livrare banuiesc, in cat timp ajunge pachetul?

    • Te sfatuiesc sa vezi cum se spune la tigara electronica in tara respectiva, sa cauti pe net si sa iei de acolo. La noi nu trimite nimeni in afara tarii. E mai complicat cred… contabil vorbind.

  14. ce sa fac?

  15. `sal baieti. tocmai vreau sa-mi cumpar si eu un kit dse902 la 200lei sau un dse801 pen style la acelasi pret. ce imi recomandati tinand cont ca sunt la inceput si nu sant informat?

    • In nici un caz nu-ti lua tigara electronica 801. Este un model vechi care a avut mereu probleme… prea mare pentru ceea ce ofera. Daca vrei mai mare mergi pe Ego, daca vrei mai mic mergi pe clasicul dse901. Tigara electronica dse902 a fost scoasa doar din aspecte de marketing… ca cik ar trebui sa fie mai buna… insa nu este mai buna decat dse901. Referitor la pret, nush ce sa zic… vezi pe tigaraelectronica-nr1.ro, cred ca tot kitul complet e pe la 250

  16. la acesti bani [200lei] credetui ca sunt originale sau contrafacute?

  17. Salut.Am devenit pasionat de forumul dvs.Citesc toate informatiile si va multumesc.Sun proaspat aburitor si am renuntat la tigarile clasice puturoase acum 11 zile.Am incercat acum 1 an cu tigara electronica dar am luat teapa cu e-health si nu am reusit sa ma las de fumatul puturos.Am achizitionat acum 11 zile un JOYETECH 510 si sunt super multumit.Am invatat de pe forumul dvs si ajutat de un prieten chiar sa desfac atomizorul si sa-i fac dry burn.Am descoperit de curand lichidul cu aroma de cafea care este super si pe care il amestec cu lichid davidoff si camel.Tineti-o tot asa si la mai multi aburitori in clubul nostru.Bafta.
    PS: Nu mai ascultati zvonurile despre tigara electronica cum ca ar fi cancerigena.Multinationalele care fac bani grei din tigarile clasice puturoase si cancerigene lanseaza aceste zvonuri.

    • Bravo Razvan. Multumim si noi ca ni te-ai alaturat. Aburi de calitate!

    • Salut. De unde stii tu,care aburesti de 11zile,ca sunt zvonuri ca ar fi canceroasa tigara electronica?Credeai ca o sa faci cancer dupa 2 zile de utilizare si daca nu a fost asa ai tras concluzia ca sunt zvonuri?Eu aburesc de peste un an de zile si tot nu sunt convins ca este suta la suta sigura. Dar…ma rog… Din ceva trebuie sa murim.

      • Normal ca trebuie sa murim din ceva… insa pesemne ca Razvan a citit… s-a documentat. Eu am peste 2 ani… nu ma laud cu asta (desi… hhh ) insa poti sa nici nu vapezi si sa stii ca tigara electronica e ok. Depinde cat citesti pe subiect. 🙂 Sa revin, ideea e ca toate zvonurile aparute pe acest subiect, le-am distrus aici, pe forum, cu argumente. Cand vor apare unele mai solide, mai vedem.

  18. Salut tuturor!Acum 2ani am facut o schimbare.Am renuntat sa fumez tigari tari si am trecut la tigari slabe(pall mall portocaliu slim-ultra light).Fumez un pachet de pall mall ultra light cam la 3 zile,dar pot fuma si un pachet in 6-7 ore mai ales cand beau bere.Va rog sa-mi recomadati o tigara electronica si ce arome care sa se potriveasca cu pall mallul portocaliu.Va multumesc.

    • Daca fumai un pachet la 3 zile, iti ziceam ca poti merge lejer pe dse901… de fapt chiar poti merge pe acest model de tigara electronica. Insa, daca stii ca se intampla des sa fumezi si mai mult, mergi pe tigara electronica ego w vipercig. Ca aroma, poti incepe cu un tabac low… de la dekang… sau cu bright tabac low de la liqua vipercig.

      • ok merci mult pentru informatie.

  19. Buna! Am cumparat de curand 2 tigari electronica DSE901, dar e ceva care nu ma multumeste la ele, poate th-ul, poate lichidul, nu stiu, dar cu siguranta as fuma clasice la greu. Eu sunt fumatoare de Kent 8 si tare mi-e ca n-o sa le pot lasa. Mentionez ca au fost achizitionate de pe site-ul recomandat aici, iar lichidul e Dekang SEC de 18mg tot de la ei. O alta problema ar fi faptul ca una dintre tigari scoate mult mai putin abur decat cealalta desi le-am incarcat la fel cu lichid. Un sfat, o incurajare ar fi numai bune caci m-ar deranja sa fi aruncat banii pe ele!

    • Buna Adriana. E foarte important sa folosesti corect o tigara electronica dse901. De exemplu, când e nou atomizorul, trebuie sa pui 3 picături de lichid direct in el, trebuie pe urma sa incarci cartuşul foarte des… chiar si la 5-6 pufuri, daca acestea sunt lungi. Lichidul ar trebui sa fie suficient de tare… eu cred ca nu folosesti ceva bine. Citeste sfaturile pentru începători, mai din urma, ca am scris mult despre dse901, prima mea tigara electronica. Poti incerca si un lichid mai tare… insa n-as crede ca asta e cauza. Si eu am renuntat la clasice tot cu 901.. si nu m-am chinuit deloc.

  20. Va salut..ce vreau sa spun in primul rand este ca mi-am achizitionat tigara electronica Cigarti si sunt foarte multumit ..problema este ca 5 rezerve ma costa in jur la 53 ron si ma tin cam 4, 5 zile …intrebare:rezervele la acest tip de tigara se pot incarca cu lichid sau trebuie de fiecare data sa-mi procur in fiecare luna alte rezerve?..cineva mi-a spus la un magazin din asta de tigari electronice ca la tipul asta de tigari nu se pune lichid

    • Mda.. ce sa zic… nu prea se pot incarca… mai bine iti luai dse901 vipercig, era peste cigarti si puteai reincarca multi timp cartusele. Daca te lasi de tot, intr-o luna, te-ai scos. 🙂

  21. buna am si eu o tigare ego-t …. exista vreo modalitaate prin care sa evit depunerile pe rezistenta si in filtru ?

    • N-ai… e normal sa ramana depuneri. Oricum iti recomand sa schimbi tigara electronica, cu un model mai nou. Ego-T este deja depasit. Vezi pe vipercig.ro, alegeti ceva mai fiabil si cu mai putin probleme.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

