Paste Fericit si aburi de calitate la tigara electronica!

Paste Fericit si aburi de calitate la tigara electronica!

Dragi aburitori, weekend-ul acesta, dupa cum bine stiti, are loc Invierea Domnului. Pentru noi romanii aceasta sarbatoare este celebrata cu mare fast, pentru unii inseamna un weekend de relaxare, pentru altii un prilej de a te reunii cu familia, iar pentru altii, mai credinciosi, reprezinta un prilej de cainta si de rugaciune.

Eu unul sunt dintre aceia pentru care Pastele se sarbatoreste in familie. Merg la miezul noptii sa iau lumina, apoi vin acasa si cionesc un ou cu cei dragi.

Aburitor fiind acum, de aprope doi ani, imi aduc aminte de noaptea de Inviere la biserica unde, in fiecare an exista un fumator care, exact atunci la 12 noaptea, cand toata lumea sta cu lumanari in mana si asteapta lumina si se roaga….isi aprinde o tigara. Si sta el asa intr-un colt retras, cu lumanarica in mana, tragand cu pofta din tigara lui, ca atunci e pofta mai mare, starnind comentarii de genul :”ia uite-l si pe asta, nu se poate abtine”, ”ia uite-l in curtea bisericii” etc etc.

Dupa cum am marturisit si intr-un post anterior nu pot sa spun ca sunt un mare credincios. Am fost si eu fumator, acum aburesc tigara electronica de aproape 2 ani, insa si cand eram fumator incercam ca macar ”in curtea bisericii” sa ma abtin. Mai ales ca la noi romanii, in special pentru cei mai credinciosi dintre noi, tigara e numita popular „iarba dracului”.

Din respect pentru cei cu credinta, nu mi se pare normal sa fumezi in cutea bisericii. Si nu spun asta doar pentru ca acum m-am lasat de fumat si folosesc tigara electronica, aceeasi convingere o aveam si cand eram fumator. Am respect pentru cele sfinte si ii respect pe oamenii credinciosi.

Dar este democratie si fiecare procedeaza cum considera.

Lasand la o parte fumatorii, dragi aburitori de tigari electronice va urez un Paste Fericit alaturi de cei dragi si multi aburi de calitate!

1 comentariu

  1. VA MULTUMIM PENTRU URARI SI VA DORIM SARBATORI FERICITE ALATURI DE CEI DRAGI


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

