Cica tigara electronica ne-ar face mai destepti

Aburitul ne face mai destepti, spun utilizatorii de tigara electronica

In ultimele decenii, oamenii de stiinta au sustinut ca fumatul dauneaza sanatatii, in timp ce nicotina poate ajuta la concentrare si stimuleaza inteligenta.

Un studiu din America a testat aceasta afirmatie pe aburitori (utilizatorii de tigari electronice) pentru a confirma daca s-au simtit mai inteligenti de cand aburesc.
<Dragilor, sa nu credeti ca eu chiar ii cred pe americani cu acest studiu, insa mi se pare funny si vi-l impartasesc si voua :)) >

Mai mult de trei sferturi dintre cei intervievati au marturisit ca aburitul i-a facut sa se simta mai inteligenti. Unul dintre respondenti a marturisit: „Simt ca nicotina imi imbunatateste capacitatea de a-mi organiza gandurile.” <Asta e un lucru normal, pentru ca nicotina mentine un nivel ridicat de dopamina, care determina senzatia de placere, ceea ce duce la o stare de relaxare. Ati simtit-o si fumand tigari normale. De aici ideea de a fuma o tigara cand esti nervos. >

Studiul nu a fost facut pe baza unor experimente stiintifice serioase, a explicat Jean Rasbridge, Managerul E Cigarette Direct, compania care a efectuat studiul. „Cu toate acestea comentariile sunt fascinante si arata ca multi dintre cei care au participat la studiu considera ca aburind dintr-o tigara electronica este mult mai inteligent decat sa fumezi dintr-o tigara clasica”. <Si aici sunt de acord… Da esti mai inteligent pentru ca economisesti si bani si sanatate, in acelasi timp.> :))

Ultima afirmatie cred ca poate fi confirmata de toti cei care au renuntat la fumat cu ajutorul tigarii electronice. Tigara clasica poate fi daunatoare in multe feluri, la fiecare fumator manifestandu-se altfel. In orice caz fumatul clasic nu te ajuta in nici un fel, acest lucru este cert.

Legat de faptul ca tigara electronica ne face sa ne simtim mai inteligenti, cred ca acest lucru depinde de la persoana la persoana. Parerea mea este ca daca esti prost (desi daca asa e, tu nu vei stii ca esti), tigara electronica nu te va transforma in vreun geniu. :))

In ceea ce ma priveste, aburitul este o adevarata placere. Nu pufai ca sa ma fac mai destept. Cand eram in clasa a 12-a mai luam lecitina… ca cik ajuta memoria. E foarte bine ca acum aburesc tigara electronica langa oricine si oriunde, ba chiar domnisoarele de langa mine pot sa spun ca sunt incantate de mirosul placut de aburi…. sa nu ma intrebati ce parfumuri folosesc. 😛

Aburi de calitate dragilor… sper ca v-a distrat studiul americanilor. 😉

2 comentarii

  1. Amuzant si pe alocuri adevarat. Mai inteligent/a sa te faca o electronica? Se poate!
    Eu am aburit intr-o piata acoperita, pe usile careia scria fumatul interzis. O batranica s-a apropiat de mine si mi-a spus ca pe usa scrie ca nu se fumeaza, eu i-am raspuns frumos”doamna eu nu fumez si am citit”, apucasem sa pun tigara in buzunar pana sa se apropie dumneaei de mine, ea vazuse aburul, care iesea din gura. I-am dat mainile sa le miroasa, sa vada daca miros a tutun si am vrut sa si suflu ca la „politistul de circulatie – in nas, sa vada daca duhnesc a tutun”. Atunci batranica, si-a cerut scuze, ca s-a luat de mine si la faza asta, ea picase pe ganduri, „ca s-a ramolit…”. Asta numesc eu INOVATIE INTELIGENTA – TIGARA ELECTRONICA!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

