Argentina interzice tigara electronica

Dragilor, cu parere de rau va aduc la cunostinta ca inca o tara interzice tigara electronica, adica si importul si vanzarea ei.

De ce? Care credeti ca este motivul???
Un motiv STUPID de-a dreptul… „nu este nici o dovada ca fumatorii pot renunta la fumat cu ajutorul tigarii electronice”.
Este de-a dreptul jalnic cum banii pot sa ingradeasca libertatea oamenilor. Tin sa mentionez aici ca tigara electronica era deja interzisa in Uruguai, Columbia si Panama.

Ati prins ideea? Cum naiba cei mai mari producatori de trabuc si marijuana sa lase la vanzare tigari electronice. Economia acestor tari depinde foarte mult de vanzarea de tabac si alte substante de pufait.

Ce ma deranjeaza mai tare este ca nici macar nu s-au straduit sa inventeze un motiv plauzibil, cum au incercat americanii intr-o tentativa esuata dealtfel.

Nu, ei au zis pur si simplu ca o interzic pentru ca nu au dovezi ca ar fi eficienta. :))

„Nu exista nici o dovada stiintifica pana acum, care sa demonstreze ca aceste produse sunt o alternativa la celelalte metode de renuntare la fumat” a zis Roberto Lede, un oficial argentinian de la administratia lor care regularizeaza diverse produse. Ei s-au legat de faptul ca o organizatie mondiala a sanatatii a declarat ca nivelul de absortie al nicotinei cat si gradul de siguranta al tigarilor electronice, nu au fost stabilite.

Eduardo Bianco, un lider uruguaian in lupta anti-fumat, a declarat la o conferinta a Organizatiei Mondiale a Sanatatii (una din ele) ca tigara electronica saboteaza eforturile guvernelor in lupta anti-fumat.

E de ras dragii mei… cel putin din punctul meu de vedere, cum fortele financiare ne pot dicta PRIN LEGE, ceea ce avem voie sa facem si ce nu… chiar si fara motive.
De altfel, cati dintre voi nu stiu ca motorul pe apa, sau alte surse de energie au fost inventate… inca exista petrol… de ce sa le folosim???

Trebuie sa va amintesc ca totusi in America si in Uniunea Europeana nu s-a reusit interzicerea tigarilor electronice… oare pana cand…

7 comentarii

  1. Nasol! Dar eu ma intreb ce tara interzice TIGARA TRADITIONALA???

  2. Pentru UE
    Ma ofer voluntar pentru studii serioase referitoare la efectele tigarii electronice.
    Hei, aburitorilor, ce parere aveti de ideea mea??
    Aburi de calitate si sanatate maxima!!

    • :)) eu ma ofer de aproape 2 ani… si sunt sanatos tun.

      • Chiar ai facut demersuri in acest sens? Sunt foarte curioasa.

        • In ce sens? Doar m-am consultat sa vad daca am ceva probleme…

          • Eu inca nu mi-am facut nici un consult medical, dar pot spune ca de cand am renuntat la tigara clasica am scapat si de o tuse rebela. Pot sa spun ca respir foarte bine si nu mai simt nevoia sa „curat hornul”! Aburi de calitate si sanatate maxima!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

