Povestiri: La un chef cu tigara electronica

Nu stiu, daca cineva si-a pus problema cand se apuca de fumat, de ce o face? SA DEVINA MAI INTERESANT???
Eu am ajuns la o concluzie, cel care abureste este interesant si chiar acceptat si de nefumatori si de fumatori, de ce
oare? Poate pentru ca nu deranjeaza pe nimeni, nu streseaza pe nimeni si nu se streseaza nici chiar el insusi.

Saptamana trecuta la o onomastica, impreuna cu sotul meu, eram singurii cu tigara electronica, numai ca eu daca nu
mai fumez, tigara electronica o tin putin diferit de cea traditionala si nimeni nu si-a dat seama ce am in mana, doar ca scoteam abur (fum) din cand in cand, eu avand in mana un DSE 901 de culoare argintie iar sotul meu un DSE 901 de culoare neagra si multi, au crezut ca tin in mana un pix… Unii chiar, mi s-a parut cu privirea ca ar cauta ceva, o scrumiera, o bricheta, scrum…, apoi m-a
intrebat cineva, “Ce ai tu acolo? Cum scoti fum, dintr-un pix??? “ Eu am spus, senin, am o Tigara Electronica si
aburesc, nu fumez, nu ma stresez ca se termina tigarile… Nu caut magazine la miez de noapte sa-mi cumpar tigari, din contra, mi se aduc acasa de un curier”.
Am mai primit o intrebare, care m-a socat de-a dreptul, “Daca zici ca nu mai fumezi de aproape 3 luni, nu simti nevoia sa fumezi, sa scrumezi?” Replica, a venit, in functie de intrebare, “nu mai simt nevoia sa ma stresez si sa ma enervez ca ard banii si ca mi s-au terminat CUIELE DE LA COSCIUG”

Toata lumea radea, fumatorii radeau de raspuns, dar nu era rasul lor, nefumatorii, radeau asa pur si simplu si eu “radeam din tot
sufletul, ca m-am simtit CEA MAI INTERESANTA DE ACOLO.

Merg pe strada, poate am si copilul in brate si aburesc apoi pun tigara in buzunar, asta fiind un alt avantaj al meu, ca pot aburii oriunde si oricum, fara sa “ma traga cineva de maneca”, fara sa ma sfiesc, sau sa ma rusinez.

Cand fumam, eram tot timpul in cautare de afise, sa vad, daca este fumatul interzis, asa, acum de cand aburesc, daca mi se face pofta, trag un abur oriunde si pun tigara in buzunar. Are o multime de avantaje electronica, numai cine abureste isi da
seama.

Proverbul: “Cine rade la urma, rade mai bine!” este
perfect pentru aburitori, si o strofa care-mi place mult:

“Sa fii prost e o prostie,

Sa fii destept e o nebunie,

Dar ca sa-ti mearga bine restul,

Sa fii destept sa faci pe prostul”

Cristina M.

5 comentarii

  1. Multzam fain Cristina pentru povestire. As dorii sa mai adaug pentru cei mai putin experimentati, ca tigara electronica dse901 nu trebuie tinuta in buzunar fara sa desurubezi bateria, pentru ca e posibil sa ajunga lichid in baterie si se va strica. Folsiti tabachera sau daca nu aveti, desurubati bateria cand o bagati in buzunar. 🙂

    • Este adevarat, ca nu m-am indeletnicit, sa-mi cumpar o tabachera, ca nu este scumpa 20 ron. De stricat, am stricat o baterie – prima baterie, dar cred ca s-a „amortizat cheltuiala”, 3 luni si-a facut treaba…
      Dar, nu-i bai, ca eu achizitionat mai multe tigari electronice. Avem (eu si sotul) – 5 electronice, sotul are 2 tigari: o mega DSE 901 alba si un DSE 901 neagra; iar eu am 3 tigari: o mega DSE 901 alba, una DSE 901 neagra si una argintie. Prima baterie alba, am stricat-o, dar, tot mai am 2…
      Nu-i problema, ca am facut niste reduceri financiare, extraordinare…, dar si de sanatate si de CONFORT daca as putea spune asa.

      Multumesc de comentariu, dar trebuie sa se mai si strice…

  2. Buna seara Cristina !
    Se pare cu numai noi doi scriem ce mai scriem aici la Povesti.
    Sincer ca mi-a placut intamplarea ta, nu e o poveste cu Fat Frumos si Ileana Cosanzeana cum ar crede altii ca se scrie aici la Povesti ci sunt realitati si patanii din viata de zi cu zi a celor care folosesc tigara electronica.
    Ce as mai dorii sa-ti scriu si sa scriu ca sa citeasca si altii, poate, poate ca vor scrie si ei cateva randuri ca nu cred eu sa nu aiba ceva de spus cei care s-au apucat de „abureala”
    Sincer sa fie eu nu cred ca daca fumezi tigara electronica e o chestie care sa te faca mai interesant insa ti se intampla ca sa fi in atentia altora fara ca tu sa vrei sau chiar sa observi. Vad pe cate o persoana (in momentul cand sunt undeva si aburesc ) ca se uita ba la mine, ba la ce am in mana, vede ca ceva nu e in ordine insa vad si stanjeneala de a ma intreba, mai ales daca e o persoana straina care nu face parte din anturajul si prietenii mei iar in acel moment cand ma „fileaza” imi spun ca uite mai ca si la 64 ani sunt filat cand in realitate e filat ce am eu in mana si de unde scot fumul care nu miroare, am atunci o senzatie placuta ca nu sunt la fel ca ceilalti fumatori, ai o satisfactie si vai Doamne ca de cand ma tot chinuia gandul sa-mi cumpar tigara electronica insa de frica gurii sparte a sotiei si totodata si frica de a nu reusii sa raman doar cu abureala am amanat mai mult de 1 an pana sa ma hotarasc sa-mi fac comanda la aceeasta tigara iar acum sunt mandru de mine ca am avut acel curaj de a o comanda in necunostinta de cauza si efecte insa de la cel de la care am facut comanda mi-a dat lamuriri, a fost foarte amabit si mai mult ca cerand si tabachera, el nu avea in stoc , mi-a facut cadou tabachera lui, lucru care mi-a cazut bine si incurajat sa folosesc aceeasta tigara.
    Acum vreau sa cumpar baterii mai puternice, megabaterii ca cele pe care le folosesc sunt de 180 mAh iar megabateria ptr DSE 901 are 280 mAh si sa stii ca o sa conteze mult aceeasta diferenta care pare a fi mica dar ca efect o sa fie diferenta mare.
    Vreau sa cumpar megabaterie si pentru faptul ca deja cele pe care le am dau semne ca ar slabii. Cand erau noi ma tinea o baterie mai mult de o zi incarcatura iar acum le incar zilnic. Ce mai e ca si la un aparat foto care are baterii reincarcabile si care cu timpul slabes ajungand sa nu mai tina curentul dar cum ai scris si tu, chiar daca acum as cumpara 2 baterii tot nu as ajunge la cheltuiala la care as fi ajuns daca as fi fumat tigari normale in perioada de timp care a trecut de cand aburesc si cum am scris, mi-am facut pe calculator in exel un tabel in care tin evidenta cat cheltuiesc cu electronica si cat as fi cheltuit cu tigara normala iar in alt patrat imi apare diferenta care este de fapt economia facuta. E bine sa ai tabachera, si eu am citit in mai multe locuri ca bateria se descarca daca o tii infiletata, mai mult daca ai incarcat si cartusul e posibil sa curga in baterie lichid, de aceea e bine sa ai tabachera si inca ceva, lucru pe cae-l stiu tot citind pe diferite siteuri e ca sa tii tigara inclinata cam la 30 grade cu ledul in jos ca sa ajunga lichidul de la o pufaiala la alta mai bine in atomizor la rezistenta care-l transforma in abur, spus 30 grade ca sa se inteleaga a nu se tine tigara cu ledul din capat in sus astfel lichidul ia calea inversa. Ei am scris acest aspect ca avand tabachera in perioada intre pufaituri eu pun tigara in capacul tabacherei astfel avand o inclinare, nu mare dar e toturi o inclinare ( sper ca intelegi cum fac sau ce vreau sa explic ) deci introdusa pe jumatate o parte fiind pe marginea tabacherii iar capatul in tabachera astfel are o mica inclinare, deci a avea tabachera e un avantaj, ai posibilitatea de a purta cu tine 2 baterii si 2 atomizoare.
    Si ca sa inchei si eu cu un proverb sau o zicala ar fi legat de cei care ar rade de noi care aburim si ne considera prosti sau altfel, cu toate ca nu prea cred sa fie dar in cazul ca sunt atunci le spun ca :
    Prostul daca nu este fudul,
    Parca nu e prost destul !
    Tot eu Dorel aleas BABACU !

    • Da, mega bateria tine mai mult, asta mi-am achizitionat eu prima oara. Apoi mi-am luat si simpla acelasi neam de tigara 901.
      Cat despre noi, ca suntem singurii care scriem??? Nu-i nimic… Or sa apara si altii, sunt convinsa! Eu am fost oprita pe strada si intrebata ce este „aia” de niste tineri, acum eu cred ca NU ma „filau” sau NU ma „agatau”, ca eram cu copilul dupa mine…

      Ca si mine, care nu am stiut cum trebuie sa procedeze sa scrie, pe nufumat@yahoo.com, abia dupa ce ati scris d-voatrstra mi-am dat seama ce am de facut.
      Zilele astea am racit si ma gandeam, cand eram racita ce rau imi era cand fumam si tot nu „aruncam nenorocirea din mana”. Acum nu am nici un stress.

      „Stiinta fara constiinta este ca ruina sufletului – Voltaire”, am stat si am analizat indelung acest proverb frantuzesc. Recomand si altora sa o faca, cu o tigara electronica in mana.
      Cu respect sincer, Cristina!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

