Tigara electronica ar putea termina „razboiul” fumului

Tigara electronica ar putea termina „razboiul” dintre fumatori si nefumatori

In ultimii ani, de cand cu legea care a interzis fumatul in locurile publice conflictele dintre fumatori si nefumatori au fost din ce in ce mai dese. Nu cred ca exista fumator care sa nu i se fi reprosat macar o data, de ce fumeaza intr-un anumit loc sau ca deranjeaza cu fumul de tigara persoanele din jur. Desigur au existat si cazuri mai grave cand, fumatorul sau persoana nefumatoare au ajuns la spital.

Principala cauza care declanseaza aceste conflicte este fumul de tigara. Persoanale din jurul fumatorilor sunt obligate sa fumeze pasiv si sunt deranjate de mirosul neplacut. Nu acelasi lucru se intampla folosind tigara electronica.

Un lucru care ma mai enerveaza pe mine este ca, de fiecare data cand ajung acasa, dupa ce am fost intr-un bar, club sau pub, duhnesc a fum de tigara de la 1 km. Ce bine ar fi sa existe baruri pentru cei cu tigari electronice. 🙂

Un alt lucru care ma mai deranjeaza este ca atunci cand ma aflu intr-un loc in care se fumeaza masiv, ma ustura ochii ingrozitor. Acest lucru ma deranja chiar si cand eram fumator.

Toate aceste conflicte neplacute legate de fumat ar putea fi rezolvate foarte usor cu o tigara electronica. Cand aburim langa o persoana nefumatore acesta nici macar nu simte ca pufaim din tigara electronica. De multe ori oamenii sunt mirati deoarece nu inteleg de ce nu simt miros de fum. De asemenea nu mai sunt nevoiti sa fumeze pasiv. Aceasta problema majora cu care se confrunta intraga lume ar disparea.

Mirosul de pe haine nu ar mai exista nici el deoarece aburul dispare in 2 sec si oricum acesta are un miros placut.

Si probabil ca mai sunt si alte neplaceri provocate de fumul de tigara care ar putea disparea daca lumea ar aburi tigari electronice si nu ar mai fuma tigari clasice.

Vreau sa inchei prin a le transmite un mesaj celor care sunt fumatori inca: Puteti scapa de neplacerile pe care vi le provoaca fumatul si fara a renunta la acest viciu. Eu am apelat la tigara electronica pentru ca imi place sa fumez si nu am vrut sa renunt la acest viciu.

7 comentarii

  1. Se vor gasi, tot timpul unii care nu vor vrea sa auda, dar sa mai si incerce tigara electronica.
    Depinde de vointa si dorinta fiecaruia.Multi mi-au spus, ca nici nu le-ar trece prin gand sa renunte la fumat, chiar daca se mareste pretul lor…
    Ironic este faptul, ca persoanele care castiga mai bine, ar incerca tigara electronica, iar cei care castiga prost, nici nu ar renunta IN RUPTUL CAPULUI la viciu…
    Credeti-ma, ca atunci cand fumam nici nu-mi dadeam seama cat de execrabil miroseam, acum ma uit atat de urat la cei care fumeaza si ma gandesc, cat de urat se uitau nefumatorii la mine.

    Acum ii cred si ii inteleg pe nefumatori!

    • Sa stii ca ai dreptate si eu am observat lucrul asta si ma bucur ca am redus aproape definitiv fumatul clasic.

  2. „In discutiile din Comisie, senatorul PDL Tudor Udristoiu s-a impotrivit cel mai mult initiativei, fiind el insusi fumator, si a spus ca, daca o astfel de lege discriminatorie va fi adoptata, el nu va mai putea veni la lucrarile Senatului, cu toate ca va incerca sa treaca pe tigari electronice.”

  3. Pai da, ca toti fumatorii ajung in parlament ..de aia nu se dau legi anti fumat. Lasa ca si asa sunt batrani. In 5 ani de zile 20% din ei mor sau se retrag si vine generatia mai tanara …care poate face ceva ..poate ..oricum …nu exista scuze pentru fumat. Am luat tigara electronica si am ajuns la 5 tigari normale in 8 zile !!!! … si ma simt excelent

    • Bravo Bogdan. Tine-o tot asa. ideea este sa nu mai fumezi deloc normale.

    • Eu nu am combinat tigarile, dar este bine si asa. Fiecare ia deciziile cele mai potrivite pentru el. Bravo, daca ai reusit in 8 zile doar 5 tigari, imagineaza-ti pe viitor cum o sa spui „NU”. Cristina M

  4. eu din prima zi de cand am cumparato recunosc ca prima zi am mai fumat si tigari normale dar vro 3 maxim inainte aproape 1 pachet in a doua zi aproape jumatate de tigara si dupaia deloc si am 2 saptamani aproape


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

