Se interzic brichetele in avion, luati tigara electronica


Administratia Civila Aeronautica interzice brichetele antivant in avion

Fumatori de pretutinde am o veste rea pentru voi: de acum incolo nu veti mai putea lua cu voi brichetele antivant in avion. Insa puteti lua tigari electronice. 🙂

Administratia Civila Aeronautica (CAA) a hotarat sa interzica, incepand cu 1 iunie, accesul pasagerilor in avion cu brichete antivand si defibrilatoare.

Motivul pe care CAA il invoca este ca prezenta acestor brichete pot pune in pericol siguranta pasagerilor. Cred ca, cei care obisnuiesc sa se furiseze la toaleta in timpul zborului, sa traga un fum, vor fi tare dezamagiti.

Dar nu-i bai, puteti sa va luati o tigara electronica. Bateriile nu sunt interzise in avion. Desigur trebuie sa aveti grija cu ce companie aeriana zburati ca am auzit ca sunt cateva care cica, nu permit tigara electronica in avion. Eu pana acum am aburit cand am zburat cu Blue Air, Wizz Air si Tarom. S-au uitat un pic ciudat la mine stewardesele dar nu mi s-a reprosat nimic.

E bine ca oricum s-au obisnuit si cei de la aeroport cu tigara electronica. Imi aduc aminte la primul meu zbor de aburitor ca m-au pus sa scot bateriile ca nu stiau ce sunt. Dar acum nu mai exista problema asta, am trecut fara sa mai scot bateriile din tabachera de punctul de control.

Dar stiti ce e bine, chiar daca unele companii vor interzice tigara electronica in avion nu isi vor da seama daca aburesti decat daca te vad. Pentru ca atunci cand aburesti tigari electronice nu scoti fum, scoti aburi care dispar in 2 secunde. De asemenea pentru cei care vor sa isi pastreze obiceiurile de pe vremea cand fumau, pot sa se duca la toaleta sa traga un abur. Nu o sa isi dea seama nimeni ca au trecut pe acolo. 🙂

Nu in ultimul rand, vreau sa inchei prin a va anunta ca in curand, se apropie Ziua Mondiala fara Tutun. Trebuie sa onoram aceasta zi asa cum trebuie. Pentru unii este primul an fara tutun deci va fi o adevarata premiera. Ar fi fost nice sa facem un meeting, cei care fumam tigari electronice.

Aburi de calitate va urez!

1 comentariu

  1. Cat stress pe capul fumatorilor: tigari cu hartie speciala de anul asta, interzicerea de a se mai fuma in locuri publice, acum si cu interdictia brichetei… Am circulat si eu cu avionul, cand eram fumatoare, dar acum de cand sunt aburitoare, cred ca nu ar fii nici o problema daca as circula cu avionul, pentru ca cei care aburesc, au dupa parerea mea O PUTERE DE STAPANIRE MARE. Pe mine m-a ajutat enorm tigara electronica, sa ma stapanesc destul de mult, chiar daca nu faceam „nici un rau nimanui si nu aveam nici o interdictie”

    Cei care fumati traditionale, ar trebui sa luati exemplu de la cei care aburesc, CHIAR STIU CE VORBESC si printre ei au fost destul de multi „inraiti”care s-au confruntat cu asa ceva si au ajuns sa inteleaga ca aerul curat este cel mai important.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

