Cu tigara electronica iti raman bani si pentru EA

Cu tigara electronica iti raman bani si pentru EA

Ma distrez copios cand vad ce reclame mai scoate Dedeman cu campania lor de economisire… va amintiti… ? Ia bucatarie bla bla si iti raman bani si pentru ochelari de soare… parca Dedeman… sau Bricostore… nu-mi mai stiu exact. Si nu ma refer la reclama „Si sotia ta are fantezii cu un instalator? Vino la Dedeman sa i le indeplinesti”, pentru ca mi se pare enervanta. :))

Pufaitorii de tigara electronica economisesc bani intre 50-90% decat daca ar fuma, conform statisticilor.

Exista 3 motive pentru care majoritatea oamenilor nu doresc sa renunte la fumat, indiferent de cauzele medicale si cele sociale. Primul dintre motive este foarte simplu si anume, fumatorii se bucura prea mult de acest viciu, oamenilor le place sa fumeze. Alte persoane afirma ca nu sunt inca pregatite sa renunte la acest viciu. Exista si un al treilea motiv pentru care fumatorii nu doresc sa renunte la fumat; acestia marturisesc ca sunt prea stresati in acest moment ca sa faca asta. Desigur, toti acestia nu au incercat tigara electronica.

In ultimii ani, mai ales de cand ne aflam in recesiune, a apurut o cauza care ii motiveaza din ce in ce mai mult pe fumatorii sa renunte la fumat: scumpirea tigarilor. Au trecut vremurile acelea cand un pachet de tigari costa 3-4-5-6 lei… ca s-au scumpit in etape. Acum un pachet de tigari costa peste 10 lei. Toti fumatorii se plang de cati bani dau pe tigari dar nu fac nimic sa rezolve aceata problema. Va place sa fumati…foarte bine, multora le place, dar pe bani mai putini!!! Propun sa facem un experiment, de altfel dovedit. Cei care au renunta la fumat cu tigara electronica stiu deja asta.

Sa presupunem ca 1 pachet de tigari costa 10 lei, zic o suma rotunda sa nu ne fie greu la calcule. Avem un fumator care fumeaza pe zi in jur de 1 pachet de tigari. Sa facem un calcul simplu matematic 10 lei*31 zile= 310 lei lunar. Acesti bani se duc in fiecare luna pe tigari. Asta nepunand la socoteala serile de petrecere cand de la 1 pachet de tigari se ajunge la 2.

De aici putem sa tregem o concluzie: cam scump viciul asta. Inainte, cand eram si eu fumator, cam de un pachet pe zi cheltuiam lunar cu tigarile in jur de 400 lei. Ca mai ieseam in weekend unde fumam in disperare la bere… sunt sigur ca si voi faceti asta. Mai ramanea unul fara tigari lua de la mine, se mai prostea si prietena mea si imi cerea si ea tigari si tot asa…Ajungeam cam la 400 de lei pe luna cu tigarile. Ori de cand aburesc tigari electronice costurile lunare au scazut la mai mult de jumatate. Pe mine costurile lunare cu tigara electronica ma duc undeva la 100-150 lei lunar, si asta ca nu imi place sa tin un atomizor mai mult de 1 saptamana …. 10 zile. Adica ma rasfat. Ca doar imi permit de la 400 lei cheltuieli pe tigari clasice in fiecare luna…la 150 de lei cu consumabilele pentru tigari electronice. Acum, sincer sunt mai mult decat multumit de cand aburesc.

Si nu numai eu, toti cei care au renuntat la tigari si sau apucat de aburit tigari electronice pot sa confirme acest lucru. Deci exista o solutie pentru cei care vor sa se bucure in continuare de acest viciu dar nu vor sa mai cheltuie atatia bani lunar.

Concluzie: Nu va mai plangeti atat ca tigarile sunt scumpe…. si ca n-aveti bani. Pufaiti tigara electronica si o sa va ramana bani si pentru voi si pentru EA!

3 comentarii

  1. Doresc sa adaug si eu cateva sfaturi, ca aburitoare de peste 3 luni de zile. Azi am facut 100 de zile de cand aburesc si nu-mi pare rau deloc.
    Pe langa faptul ca se fac reduceri financiare, se imbunatateste si simtul olfactiv (miros), al gustului, mai pe inteles VIATA ESTE ASA FRUMOASA FARA TIGARI TRADITIONALE si asta o afirm si din punctul de vedere al copilului meu care nu are nici macar 2 anisori. Timp de 1 an si 8 luni i-am dat tutun daunator, desi eram perfect constienta la ce-l supun, fumatul pasiv care este mai periculos decat cel activ.
    De dragul a cui va doriti voi (prieteni, copii, soti si sotii, al bugetului…) incercati tigara electronica cea care credeti ca va avantajeaza cel mai bine, nu va uitati la bani cand o cumparati, pentru ca ISI FACE TOTI BANII. Cu respect, Cristina!

  2. Ai dreptate in tot ce zici dar nu poti sa renunti dintr-o data la tigarile normale, Si totusi economie faci eu de 3 saptamani am economisit 200 de lei in tigari, i-am dat pe altceva, dar nu pe tigari

    • Bravo, George, pentru economie! Acum depinde de organismul fiecaruia si daca isi doreste sa renunte la tigarile normale. Eu una, am renuntat definitiv, chiar nu le mai suport nici sa le vad in fata ochilor. Mentionez, ca eram inraita rau, deschideam aproape 2 pachete pe zi, singura. Daca insisti cu tigara electronica, avand grija sa fie incarcata bateria sau sa ai lichid, sau atomizorul sa fie desfundat si-ti ofera aceasi asa-zisa multumire ca si traditionalele, sigur vei reusi sa renunti.
      Acum am ajuns un FAN al tigarii electronice.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

