Povestiri: Curatati atomizorul tigarii electronice

Observ, ca nu au mai scris povesti despre tigara electronica si m-am gandit sa mai istorisesc eu cate ceva despre acest “minunat instrument”.

Astazi vorbeam cu cineva despre tigara electronica si ceream o parere despre DSE 510, ca as dori sa mai achizitionez tigari si alt model decat cel care-l am eu DSE 910. Din vorba in vorba, mi s-a spus ca scoate mai mult abur 510, dar are gust mai bun 910, la care eu i-am raspuns, ca nu ma plang de abur, ca scot ale mele la abur de nu am treaba (le-am facut ceva eu – atomizoarelor, de le-am curatat), incat si sotul meu a ramas surprins.
Initial mi-am achizitionat 2 tigari electronice si un atomizor de rezerva si cand mi-am achizitionat al doilea rand de tigari, tot mi-am mai luat un atomizor de rezerva, numai ca eu supunandu-le pe cele pe care credeam stricate la un “proces de curatare”, am constatat ca dau mai mult fum decat atunci cand erau noi. Sotului nu i-am spus ce le-am facut si ne-am trezit sa plecam la un drum ceva mai lung, la un moment dat mi-am scos tigara electronica si am inceput sa aburesc, sotul meu la primul si la al doilea abur m-a lasat, dupa care mi-a spus frumos “Nevasta, te rog frumos, hai sa dam drumul la ventilatorul masinii, ca nu mai vad sa conduc.” La un moment dat a venit si intrebarea, ce i-ai facut, de scoate atata fum, tigara ta? Raspunsul nu a intarziat sa apara, spunandu-i ca si tigara lui scoate la fel de mult fum, ca am avut eu “grija de tigara”…
De atunci de cate ori plecam la drum cu masina, dam drumul la ventilator ca sa iasa aburul imens din masina, sau daca suntem la tv trebuie sa stau undeva in spatele celui care se uita, ca daca as aburii in raza de actiune a ecranului sigur nu se mai vede nici emisiunea si nici scrisul daca este vreun film titrat.

Inchei, prin a va mai scrie cateva versuri, desi sunt de meserie un om la cifrelor, dar imi place foarte mult sa ma asociez cu proverbe si zicatori, sau versuri, in viata de zi cu zi.

“Vreme trece, vreme vine,
Toate-s vechi si noua toate;
Ce e rau si ce e bine
Tu te-ntreaba si socoate;
Nu spera si nu ai teama,
Ce e val ca valul trece;
De te-ndeamna, de te cheama,
Tu ramai la toate rece.” M. Eminescu

Cu respect, Cristina!

forumtigaraelectronica: Asa cum a promis, Cristina ne-a trimis metoda ei de curatare. O sa public mai jos continuarea. Cu toate acestea eu pot sa va spun ca depinde foarte mult de starea atomizoarelor… cat de duse sunt. E posibil ca metoda sa nu functioneze decat pe unele atomizoare. Totusi puteti incerca. 😉

Cristina cu tigara electronica

Nu am vrut sa scriu, cum mi-am curatat eu atomizoarele in povestea trimisa de mine, pentru ca am folosit cea mai „primitiva”forma de a le curata.
Initial le-am bagat in spirt, dar nu au avut randament, desi eu nu aveam de ce sa plang foarte mult, pentru ca imi achizitionasem si altele de rezerva.
Mi-am spus intr-o seara, daca tot sunt stricate, nu mai am ce sa stric mai mult, asa ca le voi supune la un proces de curatare de-a dreptul primitiv.
Am fiert apa intr-un ibric si le-am introdus acolo, iar cu o lingurita le scoteam pe rand si suflam cu putere in ele. Le-am pus la uscat, pe calorifer, ca era iarna cateva ore bune, dupa care cand le-am utilizat am adaugat 3 picaturi pe vata aceea speciala si 2 in atomizor.
Surpriza mare, merg excelent…, poate mai bine decat cele care le am noi, in caz ca plec undeva si nu pot sa le supun procesului de curatare…
Cu cat esti la inceput, cu atat ai tendinta sa strici, ca pufai sa ajungi la ce fum scoteai cand fumai… Ce sa va spun: „locomotiva cu abur” este mic copil pe langa tigarile mele electronice.
V-am scris aceste randuri, aici, pentru ca nu vreau sa vada toata lumea, daca se apuca de procesul de curatare si nu le iese sa nu ma invinuiasca , fara motiv.

Cu sinceritate, Cristina Molac!

83 comentarii

  1. Cristina, multumim pentru povestea ta. Totusi, ne-ai facut curiosi, cum ai reusit sa reconditionezi atomizoarele? Ce metoda ai folosit?

    • O sa va scriu, pe nufumat@yahoo.com, metoda de curatare, pentru ca, as fii curioasa, daca incercati si d-voastra, poate ajungeti la acelasi rezultat sau poate nu. Daca ajungeti la acelasi rezultat ca si mine, ii puteti sfatui pe cei care va intreaba, d-voastra fiind mai in masura sa-i sfatuiti, decat mine.
      Eu am facut asta cu atomizoarele pe proprie raspundere, pe produsele achizitionate de mine.

      • ok Cristina. Asteptam. Multumim ca esti alaturi de acest club mare al pufaitorilor de tigara electronica. 🙂

  2. Sorry, multa vorbarie degeaba, deja ma asteptam la un sfat practic nu la a-ti lauda tigara ta nemaipomenita…mai sunt si alte tigari mai bune decat a ta.Daca dadeai un sfat despre curatarea atomizorului, era ok.Dar asa, plictis pe toata linia iar poezia de la final este de-a dreptul jenanta…nu-si are locul aici.

    • Cred ca am fost destul de clara cand le-am stris celor de la forum, ca le trimit lor metoda de curatare a atomizoarelor sa va sfatuiasca ei. Cat despre strofa lui Eminescu era scrisa special pt tigarile traditionale. O sa vorbesc cu ei si daca imi dau acceptul o sa scriu si pe forum metoda, daca nu, asteptati sfaturi de la ei, SUNT MAI IN MASURA SA VA SFATUIASCA, asa mi se pare mie corect.

  3. Buna. Super tare povestea dar….chiar ai uitat sa ne impartasesti si noua metoda ta de curatire. Si ma gandeam eu asa, daca scoate mai mult abur este ok , dar tarie mai este??? Asteptam sa ne spui. Bafta si abureala placuta all!

  4. Buna seara Cristina !
    Am avut defectiune la PC si nici acum nu prea merge el bine si nu am mai intrat ca sa scriu cateceva. Si eu curat atomizoarele, unul il am cam defect, scoate primul fum dupa care nimica.
    Sunt tare curios si te rog sa-mi spui ce metoda ai aplicat pentru readucerea la viata a atomizorului ca sa faca si BABACU ce ai facut tu cu atomizorul.
    Multumesc anticipat si sper sa reusim ca sa prelungim viata atomizoarelor astfel economisind mai multi bani.
    Metoda mea de curatare e sa-l suflu si sa-l scutur ca pe termometru cu mercur sa revina mercurul in rezervor. Alta metoda nu folosesc cu toate ca mai scrie ca sa se spele cu acetona sau diluant, nu mai retin dar o data spalate cu aceste substante mai abureste cu el daca poti ca mirosul de la aceste substante nu-l mai scoti niciodata.
    Toate cele bune si astept cu nerabdare vesti de la tine.
    Cu simpatie Dorel zis BABACU !

  5. Am mai scris si ma repet: As vrea sa scrie persoana care a reusit aceeasta performanta ca dintr-un atomizor defect sa reuseasca sa faca un atomizor atat de performant si mai grozav decat unul nou, ce a facut ca sa functioneze si sa scoata asa multi aburi ?

  6. Cristina ma acuzi degeaba deoarece eu am fost mai direct si totodata si sincer.
    Citind acum aici toate comentariile si ca toti am asteptat sa ne scrii cum ai reusit sau ce ai facut de ai remediat atomizorul si mai mult ca functioneaza cu mult mai bine decat nou insa nimic dar de acuzat ma acuzi.
    Eu nu am stiut ca tu esti dar am sa copiez ce scrie primul care comenteaza si de acolo toata tarasenia asta: Comentariu prin forumtigaraelectronica on mai 28, 2011 11:10
    Cristina, multumim pentru povestea ta. Totusi, ne-ai facut curiosi, cum ai reusit sa reconditionezi atomizoarele? Ce metoda ai folosit?
    Deci e scris chiar de cel care a infiintat acest forum si aceste povesti, prin urmare nu eu sunt vinovatul care te-a incriminat si uite ca lista a crescut dupa ce am scris si eu pentru a ne scrie minunea care nu mai apare.
    Acum nu cred ca e un motiv sa ne suparam, altul a criticat versurile care intradevar nu-si aveau rostul acici, eu nu am dorit decat sa aflu secretul reconditionarii atomizorului, atat si nimic mai mult iar daca nu tu ai scris aceeasta poveste ar fi de preferat ca atunci cand scriem astfel de lucruri sa ne scriem si numele sau un ID ca sa nu se faca astfel de confuzii. Daca ati sau ai obs eu deobicei imi scriu numele si chiar si un nume de pe Facebock sau tagged unde imi spun BABACU si astfel nu ar mai fi loc de dispute.
    Noapte buna, o saptamana buna sa ai si ce e mai inportant, SANATATE !
    Cu respect Dorel BABACU ! 🙂

    • Domnul Dorel, nu am nici o legatura cu cei care au dat nastere acestui forum minunat. S-a publicat, metoda care am aplicat-o eu pe atomizoarele mele. Cat despre versurile publicate de mine, ma gandeam la tigara normala. Imi cer scuze daca nu s-a inteles, pe viitor o sa fiu mai retinuta in ceea ce scriu.

  7. OK, mai dureaza pana face cineva publica informatia privind curatarea atomizorului?! Ma gandesc la faptul ca nu e secret de stat, si apoi „aburitorii” ar trebui sa se ajute cu astfel de informatii, nu sa o dea dupa cires (eu stiu ceva foarte tare, dar nu va spun, SIC!).

    • Marius, tocmai am publicat ce mi-a trimis Cristina. Nu este o metoda noua, o stiam, insa nu da rezultate pe toate atomizoarele. Scuze nu pot sa fiu non stop pe forum pentru a publica tot ce primesc. 🙂

  8. Buna seara dragi utilizatori ai tigarii electronice !
    Astazi am citit metoda lui Cristina de a repara si curata atomizoarele.
    No io cred ca se curata asa si e o metoda buna insa inca nu am incercat-o dar dupa cum scrie si Cristina da rezultate uimitoare. Eu fiind veteranul pe acest forum, peste cateva zile inplinesc 64 ani si dupa cum am si scris tocmai a se vedea zona de unde sunt, ardelean si de unde? taman din Sovata unde daca suntem pana in 10% Romani.
    Am scris aceste informatii deoarece traind intre Maghiari am o exprimare mai greoaie si tocmai de aceea si mesajele postate aici sunt mai lungi ca sa fiu inteles.
    Dupa cum se spune aici si cainii latra asa: NO HAM HAM ( ca amuzament si introducere am scris astea) Dar acum ce vreau sa va spun este ca:
    Dupa citirea povestii ( ca poveste si este ) nu m-am apucat sa fierb atomizoarele, nici ciorba nu am cautat sa fac din ele ( Cristia sa nu te superi pe mine ca astazi sunt pus pe sotii si nu fac referire la tine ) deci citind am stat si eu cu metoda pe care o tot spuneam se a sufla in atomizor dupa care sa se scuture ca un termometru cu mercur ( scrie si la intretinerea atomizoarelor si curatarea lor ) m-am gandit ca sa curat unul care deja nu mai functiona si am suflat in el de mi-au iesit ochii si l-am scuturat de era sa-mi sara si mana din umar mi-a venit ideea sa merg la vulcanizare si cu dispozitivul cu care se unfla rotile sa bag presiune in atomizor.
    Ei dragilor , nu o sa va vina sa credeti ca dupa atata suflat de mine si scuturat ce a iesit din acel atomizor, ca la un tub de sprai si mai mult ca in locasul unde se introduce cartusul a fost destul de multe scame de la materialul in care se pune lichidul. Am dat cu suflatoarea de la vulcanizare dar asa pe laterala sa soata si aceea mizerie. Am pus atomizorul in functiune conectat la baterie, am atasat si un cartus plin si gata, pregatit ca o sa scot fum ca o locomotiva insa fum IOC, adica nimica si mi-am zis ca l-am terminat definitiv. Ajuns acasa l-am luat pe atomizor iarasi la intrebari si inainte de a pune cartusul ca imi venea aerul tragand din tigara foarte usor ce am facut, am picurat 2 picuri din lichid direct in atomizor apoi am introdus cartusul si surpize, surprize, a scos aburi ca unul nou asa ca ma pot lauda ca am reparat un atomizor care nu mai scotea aburi absolut deloc. Adminul stie ca acel atomizor m-a tinut aproape 3 luni dupa care nu am mai putut sa-l folosesc iar dupa isprava de astazi functioneaza ca nou si ma mai pot mandrii ca din data de 17 februarie eu sunt tot cu acele 2 tigari electronice DSE 901, aceleasi atomizoare numai ca vazand ca imi era defect unul mi-am cumparat inca unul care nou fiind nu da randamentul care-l dau cele veci pe care scrie Mini Cig iar cel comandat ulterior scrie Bio Cig ( parerea mea ) Intradevar ca fumez poate mai putin sau nu trag cu atata patos si ardoare din tigara electronica de ma tine atat atomizoarele iar bateria ma tine o zi.
    Asa ca prin suflatul cu gura e o curatare asa de moment pana cand vedeti ca nu mai scoate aburii suficienti si aveti inpresia ca atomizorul e defect, ai atunci la vulcanizare cu voi 🙂
    Am scris ca sunt pus pe sotii dar ce v-am scris este adevatar si posibil ca si din aceeasta cauza sa am starea de spirit pe care-o am.

    O seara placuta si toate cele bune de la mine.
    Va saluta cu respect Dorel ( BABACU ) pe alte siteuri.

    • Babacu, cu toata stima, mai putin text si mai la obiect la comentarii. La povestiri te poti lungi, insa la comentarii se afiseaza cam aiurea daca sunt f lungi. A trebuit sa mai tai putin din el, partea cu Sovata, off topic. 🙂 In rest, am mai auzit-o cu vulcanizarea… daca nu se rupe nimic in atomizor, cred ca exista o sansa mai buna de curatare. In ceea ce priveste picuratul direct in atomizor, eu fac asta de fiecare data, la fiecare incarcare si normal, la fiecare curatare. 🙂

    • Domnul Dorel, m-am amuzat copios. Si eu am suflat in atomizoare de mi-au iesit ochii, dar pana la urma a fost mai usor cu fierberea apei si introducerea lor in apa, suflat in ele si pus la uscat cateva ore, iar cand se folosesc se pun cate 2 picaturi pe vata si 2 in atomizor. Ale mele functioneaza OK.
      Cristina M.

      • Sincer sa fiu, dupa ce am scris ce am scris, fiind si bucuros ca am reparat un atomizor si facand anumite afirmatii sub forma de gluma am realizat ca ai putea sa te superi pe mine dar acum vazand ca mi-ai scris si ca te-ai si amuzat m-am linistit. Sunt o persoana care vrea pace si armonie si nu ura sau dispret eu fiind si foarte sensibil, acum nu glumesc. Aciar a scris Marius caruia-i multumesc pe aceeasta cale, poate ca va citii ce iti scriu tie, ca metoda cu fiertul e mai buna asa ca de acum o sa folosesc metoda fierberii fiind si mai comoda.
        Sincer la vulcanizare m-am cam murdarit atat de lichid cat si de praf etc. Multumesc tuturor pentru intelegere.
        Va saluta cu prietenie Dorel 🙂

  9. Luat cu scrisul si recitind am vazut destule greseli asa ca rog a ma scuza si sper ca veti intelege ce am vrut sa va scriu si tot luat de valul din lacul Ursu am uitat sa bifez ca sa fiu anuntat despre viitoarele comentarii, lucru pe care-l voi face acuma.
    Abureala placuta si nu dati inapoi ca e spre binele fiecaruia atat financiar cat si din punc de vedere al sanatatii.
    Acelasi aiurit, Dorel 🙂

  10. Atat vreau sa intreb, cum sa procedez cand vreau sa scriu la Povestiri nu la comentarii ?
    Scuze pentru un comentariu atat de lung, trebuia sters complect si sa-mi fi scris cum sa procedez ca sa postez la povestiri si nu la comentarii eu fiind mai prostanac in astfel de situatii. Ai scris ca exista o sansa mai buna de curatare. Unde sa citesc sau care este ?
    Cu respect, Dorel ! 😦 ptr ca sunt asa cum sunt !

    • Dorel… pentru povestiri stii… ca doar mi-ai mai trimis. Despre curatarea atomizorului… ce am auzit dar n-am incercat pt ca nu m-a interesat: suflare, fierbere, vulcanizare (cum ai zis si tu), curatare sonica (la bijutier).

  11. Incercat metoda Cristinei…transmit multumiri atat ei cat si moderatorului acestui forum pentru informatie.
    A dat exact rezultatul asteptat; nu as spune ca scoate mai mult fum decat unul nou (am tigara electronica Ego de la Nr. 1, si asta scoate fum mult, nu gluma), dar sunt multumimt de rezultat.

    In legatura cu suflatul, probabil ca multi ati facut deja asta: decat sa suflu sa-mi iasa ochii din cap, eu folosesc o minipompa de umflat mingi de la Decathlon (vreo 25 lei). Scutesc si drumul la vulcanizare. 🙂

    • Super Marius… e bine daca a dat rezultate.

    • Cu placere Marius! La mai multi aburi, azi de ziua mondiala a anti fumatului. Sa auzim numai de bine. Cristina M.

  12. Va salut, si as vrea sa va deranjez cu doua probleme:

    Deci sa inteleg ca prima metoda de curatare, cea a Cristinei, este fierberea atomizorului?
    daca da, cat timp se tin in apa?

    A doua problema: am cumparat doua atomizoare noi, si am descoperit cu stupoare ca nu functionau absolut deloc in parametrii normali. De fapt abia daca scoteau aburi. (bateria era proaspat incarcata)
    A mai patit cineva asa ceva? Cum ati rezolvat?

    Cu stima Andrei

    • Andrei, daca ai cumparat de la o firma de incredere, pesemne ca nu le-ai „amorsat”. Sufla-le sa scoti tot ce au in ele si pe urma pune 3 picaturi de lichid direct in ele. E foarte posibil sa nu aibe lichid si din acest motiv sa nu-ti dea aburi calumea. Citeste te rog posturile pentru incepatori pentru a intelege mai bine cum functioneaza tigara electronica.

      • Folosesc tigara electronica de mai mult timp, si mereu pun una doua picaturi direct in atomizor pentu un feeling mai bun. Insa la acestea doua chiar nu a mers. Am mai avut astfel de probleme o data sau de doia ori, dar am preferat sa schimb atomizorul. Acum insa m-am hotarat sa vad daca pot reconditiona cumva.

        • Am inteles… Nu stiu ce sa zic, incearca. Iti pot spune ca si eu cu ultimele doua atomizoare, la inceput, primele doua zile, a fost mai greu sa le „amorsez”… parca tragea cam mult aer. Insa dupa aceea si-au dat drumul… si m-au tinut mai mult decat celelalte. N-am de unde sa stiu, cazul tau.

    • Buna Andrei. Nu, am fier doar apa, am introdus atomizoarele in apa, le scoteam pe rand cu lingurita si suflam in ele, dar nu sa-mi sara ochii, apoi le-am lasat la uscat undeva. Cand le-am pus in functiune, le puneam cate 2 picaturi in atomizor si 2 pe vata si au functionat. Eu de atunci nu am mai avut treaba cu atomizoarele dar nu plang, ca am 2 de rezerva noi-noute.
      Cu prietenie Cristina M.

  13. Salutare tuturor, sunt nou si pe forum si printre ale tigarii electornice. Am citit ce si cum a facut fiecare cu atomizoarele, eu folosesc DSE 901, am 3 atomizoare, din care 2 nu merg iar unu abia mai scot fum cu el.
    -am incercat cu unu din cele care nu merg sa il bag in apa si sa suflu, dar nu am avut nici un fel de rezultat.
    -cel care abia mai scoate fum am suflat in el la spalatorie cu aerul de scot baietii apa de la menerele de la usi si parca merge un pic mai bine primele 2-3 fumuri, apoi iar ma chinui cu el.
    Mentionez ca bateria era incarcata si filtru nou.
    Aveti veo idee ce sa fac cu cel care inca mai functioneaza?( inafara de al schimba 😀 )
    Multumesc.

    • Incearca metoda cu fierberea. Unele atomizoare chiar nu mai pot fi reconditionate. Totusi daca primele 2-3 fumuri sunt ok… ar trebui sa mai mearga. Sper ca-l alimentezi des cu lichid.

      • mai mult de 1 picatura mi-e frica sa pun k poate inund bateria.
        dar am sa-mi iau un atomizor si fac teste pe asta care il am.

        • Nu inunzi bateria decat daca tii tigara electronica pe verticala, nefolosita. Daca pufai din ea, lichidul se vaporizeaza. In plus tine un servetel aproape de tine. 🙂

  14. Incredibil, metoda cu apa fierbinte ,functioneaza:) Bravo Cristina!!!

  15. Ma bucur ca ai incercat si tu, Jozsef si ti-a mers atomizorul! Bravo si voua celor care incercati si va functioneaza metoda aceasta de curatare… Foarte multi aburi tuturor, Cristina M!

  16. am folosit si eu metoda cristinei si inca sunt in dubii…astept sa se incarce bateria…am o intrebare insa…la atomozor este o ata subtire alba…eu am incercat sa o scot crezand ca e o scama…am scos o bucatica…ata asta face parte din atomizor?daca da,ce rol are?e rau daca o scot?

  17. da…scuze…nu mi-am gasit mesajul precedent aici…am inteles….dar era bine de spus inainte…deci,cand curatati atomizorul sa nu scoateti firul alb si subtire ( in caz ca-l confundati cu un gunoi )…

    • … pai de regula nu iese… de asta nu a spus nimeni… ehh… nu-i asa paguba, n-ai stricat Mecedesul 🙂

  18. Sunt nou pe aici un raspuns la repararea atomizatoarelor 510t egot si altele cel mai simplu pentru a repara este cu ata sintetica de a o schimba firul acela alb si in 5 minute aveti unul nou aceasta ata se poate lua din giantomizor acolo aveti la tata de va saturati de schimbat acesta costa cam 13 lei io cuata dintr-un giantomizor am reparat 5 ,, sa va tina nichelina ….. a da si cu fierberea este ok pt ca ata arsa d pe nichelina se curata putin sau se deface de pe acesta dar cel mai important trebuie sa nu ramana murdara nichelina bafta la mestereli

    • Cristi, multumim pentru sfaturi. Poti detalia intr-un articol mai explicit, pe care ti-l voi publica. Mi-l trimiti pe nufumat@yahoo.com. Daca ai timp si chef… multumesc!

    • dupa mai multe teste prin fierbere stricam garnitura

  19. topic useless… caut pe google cum sa cureti vaporizatorul si dau peste ceva care nu are sens mai bine ai schimba keywords duci lumea in eroare.

    • Bogdan… daca ai avea putina rabdare si ai citi, ai gasi si cum sa cureti atomizorul… asta daca se mai poate. Nu toate atomizoarele pot fi revitalizate. Inteleg ca esti incepator in ale tigarii electronice, ar fi bine sa citesti categoria pentru incepatori. Nu este un topic, aceasta pagina… ci o povestire. Sorry daca nu ai gasit aici ce cautai, desi din cate imi amintesc era prezentata metoda de curatare prin fierbere. Aburi de calitate!

  20. asa am revenit am sa scriu continuarea . curatarea se face 1.cu o surubelnita dereapta fortezi cuiutul ( teva ) din interiorul atomizatorului (510 – egot – ego xxl -joe sau ce stiu io cum ii mai spune ) teava respectiva are pe interior o ata sintetica inca nush din ce este facuta acea ata se inlocuieste cu una din giantomizor sau alte timpuri curatarea nichelinei se face cu apa normala de la chiuveta si cu betisor de urechi dar finut sa nu se rupa nichelina dupa ce este curatata se pune ata in teava si se preseaza la loc sau se poate pune cu un mustiuc recomandat nu ai cum sa nu nimeresti locul grija la foratrea cu surubelnita sa nu indoi conul din interior unde intra ata sper sa imi spuneti si voi unde gasesc ata mai multa spor la mesterit pot arata pe viu in bistrita :d

  21. Salut! Sunt foarte descurajata. Folosesc tigara electronica de 2 saptamani si atomizoarele se strica dupa cateva zile. Am incercat sa le curat cu apa calda, cu spirt, cu apa fierbinte, am suflat in ele, am facut cam tot ce scrie pe-aici ca sa le curat, dar dupa cateva fumuri, se strica din nou. Nu se scurg, stiu sa trag din tigara, stiu sa ud fitilul, pur si simplu trebuie sa tin apasat butonul (n-am mentionat, era vorba de ego-t cumparat din hipermarket) pana palpaie ca e atomizorul prea incins. Problema asta nu o am cu un singur atomizor, ci cu doua, unul fiind cumparat acum 2 saptamani iar celalalt saptamana trecuta. Vreau sa stiu sincer daca voi chiar ati reusiti sa le resuscitati, sau a fost o rezolvare de jumatate de ora, pt ca deja imi pierd orice speranta. Orice metoda de curatare n-a facut decat sa le strice mai rau.

    • Alexandra, am tot scris pe aici ca tigarile electronice cumparate din supermarket sunt de proasta calitate. Pesemne ca nu ai citit aceste posturi. N-ai ce sa le faci, bag seama. Cumpara-ti niste atomizoare de la mag online recomandat de noi… si poate experienta ta cu tigara electronica se va imbunatatii. Faza cu palpaitul este de la baterie… bateriile au un soi de protectie si iti taie curentul dupa cca 10 secunde… sau 15. Nu are legatura cu temperatura din atomizor. In plus nu stiu despre ce fitil vorbesti ca la Ego T nu se vede acea melana din atomizor.

      • Merci frumos de raspuns! M-am lamurit acum. Cat despre hipermarket, nu m-am uitat la data posturilor si nu stiu de ce am presupus (prost) ca sunt vechi. M-am gandit ca s-au mai schimbat lucrurile. La atomizoarele mele se vede un tuturoi in care e clar ceva fibra, de-aia am presupus ca e vorba de fitil. Merci de incurajare, incepusem sa ma gandesc ca fac eu ceva gresit si nu-mi dau seama. Acum stiu ce am de facut 😀

        • Buna Alexandra. Ma bucur ca ti-am putut fi de folos. Am inteles acum cum arata atomizorul tau. Cel bun de Ego T nu are la fel acel „tuturoi”…sa se vada fitilul. 🙂 Stiu modele de tigari electronice asa.

  22. amincarcat tigara mai mult de 10 ore si acum nici nu se incarca nici nu se aprinde becul nici fum nu ese va rog sa ma ajutati

    • Mai omule, de unde vrei sa stiu eu ce tigara electronica ai si ce ai patit… da si tu niste detalii, daca vrei sa te ajut.

  23. Buna ziua! As dori sa stiu cum pot sa curat un atomizor DSE901-T. Sa folosesc aceeasi metoda cu apa fiarta?

    • Sincer, n-am curatat. Poti incerca.

    • daca fierbi atomizatorul strici garnitura bafta

    • nush cine va invata cu apa fiarta pune o garnitura de la bateria de robinet in apa fiarta si vezi ce se intampla si gandestete ca garnutura din atomizatorul tau este mult mai subtire si mai sensibila

  24. Sa inteleg ca ai incercat Turbatub. Alte modalitati mai sunt? Mentionez ca atomizorul scoate fum, dar are miros de ars(nu cred ca am pus lichid necesar in cartus fiind incepator). Ma gandeam ca prin procedeul de fierbere dispare mirosul si gustul de ars.

    • nu fierbe nimik curata nichelina arzand adica ti butonul apasat pana se inroseste si fa asa de 3 ori dupa fiecare clatestel cu apa si garantez ca nu va mai misrosi a ars , dar cand termin pune 2 picuri de esenta direct in atomizator bafta

    • a si nu uita am scris mai sus cum se schimba ata daca nu o dai jos faci burning out (ardere fara nimic adica fara ata )acelea de 3 ori +clatiri cu apa rece ca sa iasa gustul din nichelina si pui o ata 9 si gata (accept ori ce plata bafta 🙂 am sa fac un video incurand

  25. buna..metode cristinei se poate aplica si la ego-w?

  26. Tot am incercat! Si sunt multumita! Dar nu l-am fiert, ci l-am lasat in apa fiarta cu otet! A iesit impecabil si merge perfect! :)))

    • o jumatate de zi 😛

  27. am si eu un Glo care din nu stiu ce motiv nu mai scotea abur . ce-i drept ca il incarcasem si l-am lasat asa , fara sa-l folosesc aprox 3 zile (poate de asta). l-am suflat cu aer comprimat (avantajul e ca eu am la lucru ) si si-a revenit . e ca nou acum . pot sa confirm ca metoda cu aer comprimat merge . ce-i drept ca nu am suflat de aproape in el si nu recomand . dar de la 20 de cm suflat in toate orificiile se curata foarte bine . cine incearca o face pe propria raspundere .

  28. Se baga si partea care se incarca?

  29. Turbatub astept video-ul promis 🙂

  30. buna seara
    fumez tigara electronica EGO-T, de 4 saptamani, sunt multumita, cu toate ca am si unele nemultumiri, ca de exemplu nu cunosc o metoda eficienta de curartare a atomizatorului.
    poate imi spuneti o metoda (am incercat cu intoducerea atomizorului in spirt si metoda suflatului)
    multumesc

    • Simona… la un momentdat atomizorul nu mai poate fi curatat. Eu nu le-am curatat niciodata, pentru ca mi se pare ca oricum nu mai dau randamentul pe care-l vreau. Incearca clearomizoarele Vipercig, ce se potrivesc pe bateriile tale. Sunt peste cele de Ego T.

      • si cat poti sa folosesti clearomizoarele vipercig?

        • Depinde cat fumezi… de regula ca si un atomizor, insa sunt si mai ieftine decat un atomizor si sunt mai comode.

      • a incercat cineva de pe forum metoda de curatare cu bicarbonat de sodiu si otet?????????????????
        ce parere aveti despre aceasta metoda???????????

  31. sal’ aburitorilor! io’ imi curat atomizorul de la tgo astfel: il tin sub jet de apa fierbinte apoi suflu in el si repet procesu’ de cateva ori pana mi se pare curat apoi il sterg pe interior cu un betisor de ureche si ca sa nu mai il las la uscat ii fac un dry burn direct apoi il scutur si gata e ca nou. dar inainte sa il conectati la baterie aveti grija sa fie sters bine sa nu mai ramana apa in el 🙂

  32. salut sunt posesor de tigara electronica ego-w si as dori sa stiu cum se curata clearomizorul pentru ca sincer nu gasesc pe nicaieri tutoriale sau explicatii pls…sunt nou in a vapai:D:D:D

    • Am mai scris pe aici, cred ca la tigara electronica ego w vipercig. Folosesti o agrafa, o bagi pe gaura pe unde incarci, scoti dopul de silicon, facand o parghie cu agrafa, speli bine interiorul, racai cu agrafa rezistenta care are scrum pe ea, usuci, pui dopul la loc, vand grija ca fitilul sa nu fie obturat de cele doua canale din lateral… incarci cu lichid si aia e… incerci numai pe un clearomizor care e pe duca… in caz ca nu-ti iese.

  33. cum se numeste ata aia alba din atomizoare? unde gasesc si eu?

  34. Salut! Imi poate zice cineva de unde pot procura melana si nichelina pentru regeneraraea atomizoarelor? Preferabil dintr-un magazin obisnuit, nu din online,,sau o alta metoda de unde pot sustrage materialele necesare?
    Multumesc !

  35. am o tigare ego-k si atomizorul l-am folosit vreo 2 saptamini si apoi trageam foarte greu din el (atomizor CE4) asa ca l-am schimbat poate sa imi spuna si mie cineva daca se poate curata si cum?

    • Cu apa… speli bine si usuci… insa ca nou nu il mai faci. Eu va spun, atomizoare, clearomizoare, sunt consumabile. Amintiti-va cati bani dadeati pe tigari clasice. Nu va mai zgarciti la un atomizor/clearomizor… daca e vechi nu mai da ce trebuie, mai mult produce usturimi in gat… e ca si cum ai fuma de doua ori aceeasi tigara :))

  36. se pune apa in rezerva aia de la tigara sa sa fie mai slaba?

    • Nu.. nici vorba… se pune un lichid mai slab sau fara nicotina. Nu pune apa ca nu se mai vaporizeaza nimic.

  37. daca stie cineva cum se desfac acumulatorii de la smoke-mania cei de 1100?

    • vezi ca e pe aici un articol cum sa-ti repari bateria. se desfac la fel ca orice acumulator. Da un search pe forum dupa „bateri”


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

