Sarbatorim tigara electronica de ziua modiala antitutun

Sarbatorim tigara electronica

Sarbatorim tigara electronica

Dragii mei, nu stiu cati dintre voi stiati, insa astazi, 31 mai, este ziua modiala anti-tutun. Cand eram fumator de tigari clasice, va imaginati ca nu dadeam doi bani pe aceasta zi… :)… insa acum imi permit sa spun ca o sarbatoresc. Pufaitorii de tigari electronice pot sarbatori aceasta zi, ca pe o zi in care ei constientizeaza si se bucura ca au renuntat la tigarile clasice.

Cred ca sunteti de acord cu mine si va bucurati cu totii ca ati scapat de mirosul si problemele cauza de tigara clasica. Deci sa ne bucuram si sa ne laudam ca fumam tigara electronica.

Ziua modiala antitutun a fost creata in incercarea de a convinge oamenii ca acest viciu, al fumatului, este periculos pentru sanatatea lor. Cum tigarile electronice nu ne mai afecteaza sanatatea, putem incerca astazi sa-i convingem si pe altii sa renunte la fumat… sau sa fumeze sanatos ca si noi.

Eu in decurs de aproape doi ani, mi-am convins toti prietenii sa ajunga pufaitori de tigara electronica… si cu unii dintre ei nu mi-a fost deloc usor. Nu gaseau o motivatie, bani aveau… erau sanatosi, le placea sa fumeze… deci de ce sa renunte? Pana la urma au inteles ca le va fi mai bine fumand tigara electronica.

In concluzie, va urez La multi ani tuturor aburitorilor de tigara electronica si hai sa ne propunem ca in ziua de azi, sa facem o fapta buna. Sa convingem o persoana sa renunte la fumat. 🙂

Astept povestile celor care au reusit sa convinga si cum au reusit, pe adresa de mail: nufumat@yahoo.com . Desigur ca cele mai interesante vor fi publicate.

Aburi de calitate dragilor!

5 comentarii

  1. Cand eram fumatoare, tot timpul „bombaneam”, pentru ca imi spuneau nefumatorii cand este ziua anti fumat… La cati mai multi aburi, doresc tuturor aburitorilor.

  2. alta viata,acum cand nu mai fumez.ma bucur ca m-am dat pe „aburi”,ma simt altfel…La Multi Ani,aburitorilor din toata lumea.P.S.-nu credeam ca ma pot lasa de tutun,am fumat vreo 20 de ani.

  3. Cred ca nici un „aburitor de tigari electronice” nu credea asta. Din cate am vazut, cei care lauda tigara electronica au foarte multi ani in spate de fumat 10,15,20 ani si incercand tigara electronica „convingerea lor s-a schimbat”. Multi, multi, foarte multi aburi tuturor.

  4. Buna ziua tuturor, incep prin a ma prezenta, sunt bogdan din constanta si de astazi pot spune ca am intrat printre randurile aburitorilor, astazi am primit comanda si am inceput deja sa aburesc, detin o tigara electronica dse 901 care momentan imi satisfac nevoile, pot spune ca e diferenta foarte mare intre tigara normala si cea electronica dar sper sa ma obisnuiesc repede cu ea, cantitatea de aburi imi este suficienta, fumez de peste 10 ani si mi-a trecut de mult partea cu „obisnuinta” eu sunt dependent de tutun insa sunt foarte increzator ca voi reusi sa ma limitez doar la aburi avand in vedere ca sunt fumatori cu exp mai mare ca a mea ce au reusit.
    Multumesc atat adminului cat si tuturor celorlalti aburitori ce au postat pe acest forum deoarece nu a durat mult pana m-am documentat si am aflat cam tot ce ar fi trebuit sa stiu despre „aburit”.
    O zi buna va doresc si deja traditionalul(pe acest forum) ABURI PLACUTI.

    • Bogdan, era „aburi de calitate”! 🙂 Oricum bine ai venit printre noi si iti multumesc pentru cuvintele frumoase. De asemenea te sfatuiesc sa citesti sfaturile pentru incepatori, daca nu ai facut-o deja si sa incarci des cu lichid, pentru a te bucura de aburi din plin. Toate cele bune!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

