Cum am daruit o tigara electronica

Pentru ca v-am obisnuit din cand in cand sa va povestesc diferite intamplari din viata mea, care implica si tigara electronica iata ce mi s-a petrecut in urma cu cateva zile.

Soare, frumos afara, termin treaba si imi zic ca mi-ar prinde bine o bere la o terasa. Intamplator biroul meu este aproape de Dorobanti, asa ca-mi zic, de ce nu… merit un tratament bun astazi. 🙂

Imi iau tigara electronica, doua baterii de rezerva… eu nu prea plec fara doua baterii… asa ca sa fiu sigur ca nu raman fara tigari atunci cand mi-e lumea mai draga. Imi iau lichidele… vreo 3 la numar, pentru ca-mi place sa schimb din cand in cand aroma. Toate componentele tigarii electronice le tin in borseta. Sincer, se cam uita prieteni de-ai mei chioras cand ma vad cu borseta peste tot… dar asta e… mai ales vara, unde sa-ti tii tigara electronica, portofelul, cheile… cand nu ai buzunare suficiente. 🙂

Imi sun un prieten de „abureala”… glumesc, un prieten care fumeaza si el tigara electronica… nu ca ar fi un criteriu dupa care imi aleg prietenii, insa majoritatea acestora a trecut pe tigari electronice.
Ajung la terasa, cald afara… insa cunoasteti sistemul acela de pulverizat apa… foarte bun pe caldura… si nici nu-ti arde tigara electronica, desi la inceput ma gandeam cu teama. 🙂 Ma asez la o masa, prietenul meu intarzia, asa ca-mi scot tigara electronca, lichidele si ma apuc de pufaiala. La o alta masa trei tineri ma priveau intrebatori… nu prea intelegeau care e faza.
Pufai eu ce pufai, cand doi dintre tineri, vin la mine la masa si ma intreaba ce fumez. Nu este prima data cand mi se intampla asta, asa ca le explic cu drag, ce este tigara electronica, cum functioneaza, cum m-am lasat eu de fumat folosind tigari electronice. Sunt foarte mirati si totodata curiosi tinerii, le dau sa traga si ei un „fum”… toate bune, sunt incantati. Imi zic in sinea mea… gata, am mai convins pe cineva sa treaca pe tigara electronica. Le povestesc ca e mult mai ieftin si mai sanatos sa fumezi tigari electronice. Ce mai… erau super incantati. 🙂

Pleaca ei in cele din urma… apare si prietenul meu… bem doua beri… si vine nota de plata. Cand sa scot portofelul din borseta… surpriza… nu mai era. Normal ca m-am enervat si mi-am dat seama ca cei doi erau interesati de portofelul meu si nu de tigara electronica… sau poate de ambele.

Aveam in portofel vreo 3 milioane… asta e… sper sa-si cumpere macar o tigara electronica de ei… asa m-as simti mai impacat. :))

Morala: Mare atentie cand dati explicatii despre tigara electronica… aburi de calitate dragilor! Sanatosi sa fim! 🙂

6 comentarii

  1. Nasoala intamplare! Iti dai interesul sa inveti lumea sa fumeze sanatos si cand colo, te trezesti cu paguba… de portofel! Tu totusi ai avut noroc, ca aveai de unde sa-ti iei alta tigara, dar mie daca mi s-ar fii intamplat asta, cred ca as „fii plans foarte tare dupa tigarile mele dragi”, nu dupa bani.
    Foarte multi aburi tuturor! Cristina M.

  2. Imi pare rau pentru paguba suferita… Trebuie sa fim cu mare bagare de seama, nu stii niciodata de unde vine necazul… Eu am avut un „musafir” nepoftit in casa in urma cu cateva luni. Cu toate ca stau la etaj a escaladat zidul si a intrat in casa (a reusit sa deschida un geam termopan care era deschis doar in partea de sus). Deci, atentie la toata lumea, ferestrele termopan sunt usor de deschis din exterior!!! Era ora 4 dimineata si m-am trezit cu el in dormitor… Bine ca nu mi-a dat in cap, s-a multumit doar cu ce a gasit prin casa si in portofel. Deci: gratii la ferestre si alarme. Eu si acum ma trezesc noaptea sa verific daca am ferestrele inchise… Spaima pe care o am in suflet e mai mare decat paguba suferita. Sanatate si virtute! Aburi de calitate!

    • Toni… nasol… si eu am mai fost „calcat” de hoti. Bine ca nu ti-au furat tigara electronica. 🙂 Glumesc. Acum nu as vrea sa intram in povesti cu hoti… eu am povestit pentru ca m-au ciordit dupa ce le-am explicat cum functioneaza o tigara electronica. 🙂 In rest e off-topic.

  3. Cum alt loc cu referire la intamplari cu tigari electronice nu am gasit, o sa scriu si eu aici despre o intamplare, de data asta una mai… funny, fara hoti :)) Azi am fost sa imi spal masina, la aceeasi spalatorie la care merg de multi ani. M-a luat in primire un baiat care ma stia de destul timp, cu ce si cum anume vreau… toate bune si frumoase, pana la momentul „bacsisului” si plecarii. Cand, dupa schimbul obisnuit de amabilitati, tipul imi cere, daca pot, sa ii dau o tigara. Eh… asta a fost momentul in care m-am blocat 2 sec 😀 Ce sa ii raspund? Ca doar ma stia de fumator de mult timp. Ca nu am? Ca doar aveam… tigara electronica. Ca nu mai fumez? Ba… cred ca da. Ma rog, aburesc, cum se zice, dar de la distanta el tot ca fumam ma vazuse. Ca nu vrea/nu pot? Nu prea suna bine, desi e adevarat, ca doar nu ii dadeam dse-ul meu :)) Am bagat mana in buzunar, am scos tabachera, am desfacut-o si i-am aratat, spunandu-i ca de acum nu mai pot sa ii dau o tigara. A fost randul lui sa ramana blocat cateva secunde :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

