Cel mai mic pret la tigara electronica

Tigara electronica cel mai mic pret

Am remarcat ca romanul cauta intotdeuna cel mai mic pret la orice produs, chiar si la tigara electronica.

Din pacate, dupa cum ne-am obisnuit pretul cel mai mic inseamna un produs prost si vorba aceea, „suntem prea saraci ca sa luam cel mai ieftin produs”.

Cum se traduce acest lucru la tigari electronice? Am sa va explic, pentru a intelege despre ce e vorba.

Daca la un televizor, de exemplu, Samsung seria D8000, putem sa gasim cel mai mic pret, la tigari electronice este mai greu. Pentru ca sunt foarte multe produse care nu sunt identice. Sunt tigari electronice care arata la fel in poza dar sunt facute de producatori diferiti.

Asa cum v-am mai spus exista tigari electronice Sailebao si Joyetech, fabrici care lucreaza la o calitate superioara si restul care le copiaza pe cele doua.
Normal ca majoritatea magazinelor online sustin ca vand cele doua branduri… insa doar putine din ele spun adevarul. Dovada sunt si preturile practicate la tigarile electronice pe care le vand.

Multi dintre cei care nu stiu, de asemenea, se uita ca un kit complet de tigari electronice costa intr-o parte o suma de bani iar in alta parte alta suma, existand o diferenta mare de pret intre cele doua. Dragilor, trebuie sa va uitati si ce contin cele doua kituri complete de tigari electronice, pentru ca fiecare comerciant isi compune kitul complet dupa cum crede de cuvinta.
Unii folosesc la kit complet mai multe cartuse, altii mai putine, unii folosesc un atomizor, altii doua, unii pun lichid de 10 ml, altii de 30 ml. In general de aici apar diferente de pret majore.
Aici nu vorbesc de diferente de 5 ron, 10 ron, pe care orice comerciant are dreptul sa si le puna, in functie de serviciile pe care le ofera. Vorbesc de diferentele mari de zeci de ron.

De asemenea, sunt foarte multi doritori de tigara electronica, ce se „arunca” dupa cel mai mic pret de pe net. Oameni buni, 50 de ron dati, 2 lei face… e ca si cum ati arunca acei 50 de ron. Daca vreti sa va lasati de fumat cu o tigara electronica de 40-50 de ron, e ca si cum ati putea sa va lasati folosind un pix, pe post de tigara.

Cititi sfaturile pentru incepatori, va sunt folositoare, gasiti aici o rubrica cu asa ceva. Multi dintre noi ne-am luat tzeapa cu prima tigara electronica. Si eu am patit-o… insa eu am crezut ca exista tigari electronice mai bune, m-am informat si am gasit.

V-am creat acest „forum” si ca sa nu mai intampinati aceleasi probleme prin care eu am trecut, cand am renuntat la tigarile clasice. Eu n-am avut pe cine sa intreb la acea vreme si mi-am luat tzeapa. Eu am invatat din experienta cum trebuie sa ma comport cu un atomizor pentru a da randament maxim.

Voi aveti aici toate informatiile… va trebuie doar putina dorinta si timp!

Aburi de calitate si renuntati la a mai cumpara tigara electronica dupa cel mai mic pret! Parerea mea…

57 comentarii

  1. Cum reusim sa diferentiem produsul original de copie? Dupa cate am inteles toate sunt fabricate in China .. si mai ieftin ca la ei (ma refer la mana de lucru) nu cred ca se gaseste in alta parte. Pe toate site-rile gasim info de genul „produsul nostru e de calitate” – sau „este original” dar nicaieri nu am gasit informatii despre cum sa recunoastem facaturile..

    • Cris, am tot scris prin diverse articole. Este foarte greu ca incepator sa faci deosebirea intre tigara electronica de calitate si copie. Pentru ca arata asemanator, un inel auriu, unul argintiu… mici detalii de design sunt diferite. In schimb, gustul, cantitatea de vapori si fiabilitatea… acestea le poti cunoaste dupa ce ai ceva experienta. E adevarat ca toti scriu ca au produse originale. Intra, totusi pe tigara electronica nr 1, pe un produs si vei gasi acolo o dovada clara. 😉

      • Multumesc pt raspuns si sper ca n-am deranjat pe nimeni. Eu tocmai ce-am primit ca si cadou de ziua mea 🙂 un kit ego xxl ce contine 2 tigari electronice, incarcatoarele (priza & usb), 4 cartuse care din pacate sunt toate concentratie high (ma asteptam sa difere – adica asa mi se pare normal – ca doar vrem sa ne lasam) + manualul de instructiuni in engleza dar pe care scrie „KGO” :)) + garantie 1 luna. Mi se pare ca imita f bine atat gustul cat si gestul desi pt mine e putin cam mult adica ma cam inec desi nu trag prea tare din tigara electronica si uneori ma ustura pe gat.. Iar din ce-am citit pe acest site (de 2 zile asta fac) cred ca m-as acomoda mai bine cu dse 901 sau dse 905. In legatura cu lichidul nu stiu mai nimic.. adica nu stiu ce sa aleg ca sa nu bag toate prostiile (adica las tigarile si substitui cu alte tampenii) si mai am dubii cu intretinerea & prepararea tigarii .. sunt antitalent in ceea ce priveste electronicele.

        o zi buna si multumesc!

        • Pai La multi ani Cristina! Asta e… nu e o tigara electronica originala. Pacat ca n-ai apucat sa-i spui celui care ti-a facut cadoul, de unde sa-l cumpere. :)) Asta e. Pesemne lichidul e mult prea tare pentru tine, de asta nu poti trage mult si de asta te ustura in gat. Citeste toate sfaturile pentru incepatori, in special cele legate de atomizor. Nu e asa de complicat, sa incarci la timp cu lichid… si sa schimbi atomizorul cand crapa.

          • Sigur nu este originala? Nici macar nu ai vazut-o.. Arata la fel ca cea de pe site-ul Sailebao. Si mi se pare ciudat ca la noi nimeni nu ofera garantie mai mare de o luna pe cand pe site-ul Sailebao se ofera garantie intre 6 luni si 1 an atat pt baterie cat si pt atomizor.

            Felicitari! Faceti treaba buna si-i ajutati pe multi 🙂 succes in continuare!

          • Garantia aceea este formala. Nici cel mai bun atomizor nu poate sa tina o luna, decat daca e folosit f putin. La fel si la baterii… unul care trage 3 fumuri pe zi…poate sa le tina ani. 🙂 Sigur nu este, de vreme ce scrie KGO. 🙂 De asta ti-am zis imediat.

      • Aceasta dovada clara o gasim si pe un alt site care are aceleasi produse mai ieftine nu dau nume pentru a nu face reclama dar astept un raspuns pe mailul meu direct din partea adminului acestui site

  2. Multumesc pt rabdare si raspunsuri !
    mentionez ca doar pe manualul de instructiuni scrie KGO si mai mult pe site-ul Sailebao exista si acest model.. Eu una nu mai inteleg nimic dar ceva indoiala in suflet am 😦 dar avand in vedere ca toate componentele sunt consumabile si indiferent de cat de originala este cam tot aia e durata de viata nu consider paguba prea mare si ma gandesc ca problema mea se poate remedia .. adica o sa incerc site-ul recomandat de voi si am sa vad diferenta iar daca nu este niciuna am sa te anunt 😉 glumesc..
    va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi in legatura cu incarcarea/schimbarea cartuselor si intretinerea tigarii electronice

    inca o data multumesc pt rabdare!!

    • Da, ai dreptate cu partea de consumabile… totul se schimba mai devreme sau mai tarziu. Pentru sfaturi, ai o rubrica mare, aici pe forum. Nu pot intr-un comentariu sa-ti scriu tot ce am scris acolo. Lectura placuta! 🙂

  3. De ce pe *****.ro preturile sunt mai mici ca pe site-ul vostru la acelasi tip de produse? Produsele lor nu sunt originale sau care e faza? , pentru ca arata fix la fel.
    Poti cenzura site-ul evident, astept un raspuns.
    Merci,
    Daniel

    • Salut Daniel, in primul rand nu este site-ul „nostru”, ci doar un site de unde ne aprovizionam de peste un an si jumatate si care nu ne-a dezamagit niciodata. Diferentele de preturi provin, desigur, de la preturile de achizitie mai mici, e clar ca nu e vorba de aceleasi produse… desi in poze toate arata similar. Unele sunt facute de producatori importanti de tigari electronice iar altele de copiatori, mai ieftini. Diferenta intre ele este data de gustul obtinut precum si fiabilitate. Chiar si la cele originale mai apar anumite probleme cu componentele, insa nu sunt probleme in a le schimba in perioada garantiei. Inteleg ca nu prea ai cititi multe posturi pe acest forum, te sfatuiesc s-o faci si sunt sigur ca vei gasi cam orice raspuns legat de tigara electronica.

  4. buna dimineata, ma intereseaza cateva pareri despre tigara electronica e-health. am gasit la pretul de 50 ron / buc.
    multumesc de raspuns,
    o zi buna,
    Dana

    • Daniela, nu fa prostia sa-ti cumperi asa ceva. Sunt niste porcarii. Citeste pe forum comentariile celor care si-au luat tzeapa. E un model de tigara electronica ineficient si nefiabil. Esti norocoasa pentru ca ai intrebat… altii au intrebat cand si-au dat seama ca s-au tzepuit.

  5. Multumesc frumos pentru raspuns. Puteti sa imi recomandati un model care are un raport bun calitate-pret ?

  6. sal am cumparat si eu ( o greseala )dse 901 de pe un site e pachetul acela care se baga in priza si nu pot sa fumez ma inec . spuneti-mi va rog daka schimb atomizatorul si iau altul e mai buna la gust mentionez k am mai fumat din alte tigari si nu am avut nk erau dulcegi dar asta ma ineaca rau multumesc

    • Asa se intampla cand alegem dupa pret… Inteleg ca ai in pachet si o singura baterie. O sa ai nevoie sa schimbi atomizorul si lichidul. Daca ai o singura baterie iti va trebui si cea de-a doua. Orice fumator are nevoie de minim 2 baterii. Mai citeste sfaturile pentru incepatori, pentru sa avea o idee mai buna despre ce inseamna o tigara electronica si cum se foloseste

  7. sa inteleg k daca cumpar un alt atomizator si alt lichid o sa aiba acel gust placut si o sa pot fuma sau trebuie sa cumpar alta tigare si de unde sa cumpar si ce trebuie sa cumpar va multumesc

    • Poti sa-ti iei o baterie, atomizor si lichid de pe site-ul recomandat de noi. Cu bateria pe care o ai tu si incarcatorul, nu mai e nevoie sa iei pachetul complet de tigara electronica

  8. multumesc pt sfat

  9. buun cum nu sunt fe del fumatoare nu ma pricep deloc.asadar vine ziua sotului meu care ma bazaie cu una d-asta de ceva timp.buun o sa cumpar.ideea este k nu am priceput de care.el fumeaza malboro filter plus pana intr-un pachet pe zi.si acum ce e aia kit complet k eu vreau doar tigara si o sticla de lichid sau cum se numeste?deci ce cumpar:-d?sar’na mult!

    • Gina, inteleg ca nu te pricepi, insa sotul tau are nevoie de un kit complet de tigara electronica dse901 sau un kit complet tigara electronica TGO-901, in cazul in care isi doreste o baterie mai puternica si nu o forma de tigara clasica. In alta ordine de idei, daca vrei sa renunte la fumatul clasic, are nevoie de baterie de rezerva, ca sa poata fuma si cand se descarca prima baterie… pentru ca dureaza vreo 2,5 ore-3 ca sa se incarce. Ar avea nevoie si de atomizor de rezerva, pentru ca nu stii exact cand crapa si nu-l gasesti la alimentara. De aceea a fost creat kitul complet… ca sa-ti ajunga consumabilele o luna de zile, la un pachet pe zi consum.

      • v-am zis k nu ma pricep!multumesc f mult de lamuriri!

  10. produsele dupa ***.ro sunt originale? a cumparat cineva?

    • Ma indoiesc: 1. scriu ca au lichide dekang… nici vorba de asa ceva. Din start au mintit clientul. Extras din termeni si conditii:”Fotografiile afisate au caracter orientativ si pot contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. ” Eu iti recomand sa lasi balta economia de 10-20 de lei si sa iei de la un magazin de tigari electronice consacrat. 😉 Insa tu faci cum crezi. 🙂

  11. dar spune-mi te rog o tigara neautomata ce mi-ai recomanda?multumesc

  12. am scris mai sus nu sunt fumatoare,sotul meu isi doreste o tigara electronica.fumeaza cam un pachet pe zi malboro filter plus.

    • Ok… am vazut mai sus si ti-am trimis si recomandare. Tigara electronica TGO-901 nu este automata, are buton.

  13. salut

    tind sa achizitionez o pipa electronica insa sunt putin speriat de 2 aspecte: atomizor si acumulatori.
    din cate mentionezi tu mai sus ATOMIZORUL nu rezista mai mult de o luna sau doua (pentru un consum de 1 pachet de tigari pe zi) SI acumulatorul nu se incarca decat la PRIZA, deloc USB (asta inseamna ca o data la 2 luni eu trebuie sa-mi cumpar alta pipa?).
    te rog frumos sa ma lamuresti cu cele de mai sus mentionate si chiar te rog sa ma indrumi de unde sa-mi cumpar pipa ca sa nu mai am impresia ca pot lua FAKE-uri din pricina pretului atractiv (trebuie sa recunosc ca am dat searchsi am gasit aceiasi pipa de la 220 ron la 299 ron si asta din urma redusa). nu cred ca pretul mare atrage dupa sine calitatea, uneori snobismul insa nu este cazul aici

    • Sal. De regula pretul mai mare atrage calitatea, cel putin la tigari electronice. Snobism este sa-ti iei pipa daca nu esti fumator de pipa. 🙂 Daca esti fumator de tigari electronice, ia-ti o tigara electronica. Pipa nu este foarte eficienta… e facuta sa pufai din ea exact ca la pipa clasica. Intr-adevar atomizorul nu se poate schimba… cand se duce, trebuie sa schimbi tot corpul. Este foarte ok pentru fumatorii de pipa clasica, strict, pentru ca le ofera o senzatie similara. Ca fumator de tigari clasice, nu recomand nici pipa nici trabucul… merg doar de moft, de fitza. La capitolul costuri de intretinere nu sunt eficiente, tocmai din cauza atomizoarelor ce nu se pot schimba.

  14. am simtit usoara ta aluzie si nu trebuie sa devii caustic, dar sa fim la obiect. imi sugerezi ca pipa nu este la fel de „longeviva” ca si tigara? ma intereseaza sincer, sfatul tau fiindca din cate am vazut p-aici esti profi. te intrebasem daca stii de unde mi-as putea cumpara produsul.
    multumesc pentru raspuns.
    PS chiar sunt pufaitor de pipa

    • Aaa… ok, daca esti pufaitor de pipa lucrurile se schimba. Pentru acei oameni care fumeaza doar pipa este ok pipa electronica. Eu am zis ca pentru cei care fumeaza tigari e doar un moft… o fitza. Citeste review-ul pe care l-am facut pipei electronice. Per general am fost multumit de ea, insa dupa doua saptamani in care n-am folosit-o si am lasat-o cu cartusul plin in ea s-a stricat. (sa zicem vina mea) De unde sa cumperi, nush ce sa-ti spun exact. Cred ca multi o au pe site insa nu o au pe stoc, tocmai ca nu prea se vinde. Incearca niste telefoane pe unde o gasesti si asigura-te ca e ca in pozele SLB… adica forma, cutia. Ai aici un link cum ar trebui sa arate: http://www.tigaraelectronica-nr1.ro/pipa-electronica-dse601.html . Din cate stiu baietii de la care cumpar eu nu au mai adus de ceva vreme. Cred ca mai au doar corpul si baterii… Poate o sa mai aduca inainte de Craciun ca e un cadou frumos de oferit de Mos. 🙂

      • multumesc mult pentru raspuns. in principiu sunt edificat in ceea ce priveste pipa electrica. mai merg o perioada cu clasica si poate apare ceva mai incolo una imbunatatita sau mai simplu cu „piese de schimb”. merci inca o data

  15. buun m-am hotarat cumpar de pe site-ul promovat de voi.acum voi mi-ati recomandat ca si cadou pt sotul meu dse901 dar dse 501 ce e cu el?care e diferenta?multumesc

    • Gina… am scris prin mai multe posturi care sunt diferentele. Daca e sofer, ti-am scris ca-i recomand tigara electronica EGo Tank XXL sau TGO 901

      • mda prea tarziu..am comandat dse 901

        • Mda… sorry, n-am putut sa-ti raspund chiar imediat. Totusi, ca idee, se poate descurca chiar si cu dse901, va trebui sa-si ia un adaptor usb pt bricheta masinii. Il gaseste cam in orice hypermarket. Astfel isi va putea incarca bateria tigarii electronice in timp ce merge. Eu unul, la semafor imi pot incarca si cartusul… dar la mine e un reflex si dureaza ff putin. 🙂 Macar sa se obisnuiasca cu aceasta tigara electronica… ca in timp, poate trece si la alt model.

  16. eu te rog sa ma ajuti cu un sfat…m am lasat de nicotina total de 6 luni…dar zilnic fumez o tigara NBT medicinala…ca sa salivez si eu ca mi dor…insa s scumpe si puturoase…n au nicotina deloc…problema e ca m aam ingrsat si vreau tigara elctronica dar fara nicotina si ieftina si sa trag asa de 3- ori pe zi,….nu mai mult…astept sfatul…va pup FLORINA

  17. Mii de multumiri pentru sfat.Va doresc numai bine si …sa nu va ingrasati:)

  18. Zicea cineva mai sus de KGO… si ati raspuns ca e un fals.
    Am un prieten care doar ca a primit la inceputul anului eGo XXL si pe nanualul de instructiuni scrie exact la fel KGO…
    desi tigarea a fost comandata la tigarea electronica nr 1, site recomandat de voi !!!

    El nu observase, eu am facut descoperirea.

    • Am spus acest lucru, inainte ca Sailebao sa scrie pe anumite modele KGO. Ceea ce spun in trecut ramane… nu, nu este un fals… Insa pot fi copii pe care scrie acelasi lucru. KGO exista si pe site la Sailebao… cred ca e acelasi Ego cu baterie mai mare…

      • In fine, eram nedumerit, scrie pe manual…
        Pe baterie, care intr-adevar este cea de 1100, scrie eGo.
        In fine, produsul functioneaza perfect 🙂

        Trec si eu zilele astea la aburit… am reusit sa strang niste banuti.
        Cred ca o sa incerc Joyetech fiind un pic mai mic pretul.

        Asi avea si o intrebare sa nu mai postez prin alte parti:
        Se potrivesc filetele de la bateriele eGo-T facute de joyetech cu filetele de pe atomizoarele eGo-T sailebao, ca pe viitor sa pot incerca si aceste atomizoare? Daca cunosteti acest aspect… multumesc !
        Si cum am vazut ca se obijnuieste: Aburi de calitate !

        • Da se potrivesc. Insa vezi ca Joyetech nu exista in Romania. Pretul de import este mai mare decat produsele SLB. Deci cei care spun ca vand Joyetech… sunt aburici rau… mai ales la un pret mai mic. 🙂

          • Am vazut pe site la Joyetech ca cei de la Vapers sunt distribuitori la noi pe langa altii…
            In fine de sambata seara sunt aburitor cu acte in regula.
            Am gasit in Constanta un magazin, omu zice ca sunt aceleasi produse dar el a comandat sa scrie pe ele firma lui, eGo-tech.
            Ce pot sa zic e ca de sambata seara pana acum (48 de ore) nu am schimbat inca bateria cea partial incarcata din fabrica.
            Modelul e eGo tank, si nu am primit inca lichid in gura sau sa iasa lichid intre atomizor si baterie…
            Pare foarte ok, am facut o proba cu un prieten care are eGo de la tigarea el nr 1 si se potrivesc componentele intre ele la filete la tot, deci treptat voi putea cumpara atomizoare „originale” daca astea dau de greu.
            Multumesc mult pentru info postate pe blog, au avut un rol important in a ma hotari…
            BTW nu am mai pus analoaga in gura de sambata dupa amiaza si nici nu simt nevoia, chiar am ultimile 5-6 tigari din pachet ramase pe masa !

            Aburi de calitate !

          • Am scris un articol pe aceasta tema… cu distribuitorii. Poti cumpara o data de la cineva si altadata de la altcineva. In fine, ma bucur ca esti ok cu tigara electronica si ma bucur ca ti-am fost de folos. Sigur ca toate componentele se potrivesc. 😉

  19. buna.pot comanda de pe sailebao.ro?

    • S-au plans atatia de acest site. Nu este reprezentanta Sailebao… ci pur si simplu un comerciant de tigari electronice care a luat acest nume de site.

  20. Buna.Sunt insarcinata si fumatoare (apx 2 pachete Nanotek gri).Am incercat sa le reduc dat nu am reusit sa fumez mai putin de un pachet pe zii…uneori un pachet si jumatate.M-ar interesa parerea ta cu privire la tigara electronica,in ceea ce ma priveste.O recomandare ar fi ideala.

    • Cristina, chiar nu e indicat sa fumezi cand esti insarcinata. Opreste-te. Poti sa-ti iei o tigara electronica dse901, in ideea in care sa incerci sa pufai doar cand te „arde” buza. Un lichid fara nicotina si unul cu low nicotine. Cand te arde rau incarci cu cel low nicotine si incerci sa te obisnuiesti si cu cel fara nicotina. Succes, ai in dreapta site-ul pe care ti-l recomand.

  21. Buna ziua. Prima tigara electronica a fost Ego-T (cu siguranta neoriginala, a costat 120 lei kit-ul de doua tigari complete + rezerve). Una am folosit-o eu , iar celalta un prieten. Atomizorul mi-a cedat a 2-a saptamana, a lui a trait mult si bine. Mi-am cumparat apoi un atomizor servisabil Sailebao ( NU curge lichid pe baterie) si o baterie t-best 900mah. Investitie de 80 lei + lichid. Pt a consuma cele doua baterii (Ego-T 650 mah si t-best 900mah) trebuie sa fumezi o zi intreaga fara oprire. In concluzie, TH puternic, gust la fel , iar pretul minim.

    • Am uitat sa va intreb un lucru, este aroma pe care o poti savura la un pahar cu prietenii ? deobicei imi ramane un gust nasol in urmatoarea zi.

      • Care este intrebarea… ca eu n-am inteles. As vrea sa-ti spun sa incerci si o alta tigara electronica pentru a face diferenta. Asa nu ai cu ce sa faci comparatie…

        • Am mai incercat un ego-t (original cred, la pretul acela..) care avea baterie de 1100mah cu display. Vroiam sa zic ca berea si tigara electronica nu se impaca, deoarece ramane un gust nasol dimineata cand te trezesti. Nu a mai incercat nimeni sa bea si sa fumeze electronica ? 😐

          • Lol… sigur ca am incercat si eu… si toti barbatii, cel putin. EU n-am nici o problema de gust. Poate lichidul tau are ceva sau nush… poate ai tu vreo problema. Si mie imi ramanea gust nasol de la tigarile clasice. Si acum mai am gust amar noaptea… insa nu e de la electronice… e de la stomac… ficat… habar n-am. Eu zic sa incerci un Vipercig… ego w sau ivip. Lasa Ego T ca e fumat de peste un an.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

