10 trucuri pentru aburitorii de tigara electronica


1. Daca ti-ai cumparat un E-lichid pentru tigara electronica si nu iti place sau are gustul un pic „intepator”, incearca sa indepartezi capul de la sticluta si lasa lichidul asa pentru cateva zile intr-un loc racoros si uscat. O sa ramai surprins de schimbarea de aroma.

2. Puteti sa umpleti cartusul cu lichid si sa il lasati asa o perioada indelungata. Aroma este mult mai placuta.

3. Pastrati toate sticlutele de E-lichid. Pot fi spalate si refolosite pentru a amesteca diferite lichide de tigara electronica pentru a obtine o combinatie ideala.

4. Nu umpleti peste masura cartusul cu lichid. Acesta se va scurge pe tigara electronica si poate duce la distrugerea bateriei. (valabil pentru modelele automate de tigari electronice, dse901 si dse108)

5. Curatati des tigara electronica pentru o mai buna functionare si pentru a prelungi durata de viata.

6. Cu timpul materialul din cartusul tigarii electronice se va astupa. Este bine sa schimbati cartusul frecvent cu unul nou.

7. Mananca pepene verde sau alte fructe in timp ce aburesti tigari electronice. Gustul va fi mai bun si experienta mai sanatoasa.

8. Fa o cautare amanuntita pe internet pentru a gasi un distribuitor recomandat. Nu toti sunt la fel. Difera calitatea produselor si a serviciilor, dar si preturile. Nu alege cel mai mic pret pentru tigara electronica.

9. Daca aveti un toc vechi de ochelari pe care nu il mai folositi, poate fi folosit ca inlocuitor al tabacherei. Incape perfect o tigara electronica si o sticluta de lichid.

10. Mentine o evidenta a lichidelor de tigara electronica pe care le-ai folosit. Poti sa iti notezi ce ti-a placut si ce nu. Acest lucru te poate ajuta la urmatoarea comanda de e-lichide. In general distribuitorii de tigari electronice au mai multe tipuri de E-lichide. De aceea este bine sa stii exact care ti-a placut mai mult.

12 comentarii

  1. eu momentan sunt in spania si as avea nevoie de un atomizator pt DSE901.problema e ca pot face comanda doar daca am cont la ei pe site,si plata doar prin PayPal sau transfer bancar 😦 Stie careva vreun site spaniol de unde sa pot face comanda fara cont si unde sa pot plati normal,cand vine curierul?sau daca nu,un site romanesc care accepta comenzi si din alte tari? pls help!!!

  2. Buna ziua! Sunt fumatoare de 2 ani si acum as dori sa trec si eu pe tigara electronica. Fumez Parliament Slims Menthol, 1 pachet/zi si inainte de asta obisnuiam sa fumez Virginia Slims Menthol.
    Din recomandarile facute de voi am inteles ca modelul DSE901 ar fi o alegere buna pentru mine.
    In schimb, am observat ca pe site-ul recomandat pentru achizitionarea tigarilor electronice, pachetul DSE901 nu contine incarcator usb. Ar trebui sa il cumpar separat?
    Pe alte site-uri am gasit kit-uri cu tot cu incarcator usb, dar pretul era destul de mic si sunt reticenta in a cumpara o tigara atat de ieftina. Imi puteti da un sfat? Va multumesc.

    • Exista si incarcator usb, sunt doua tipuri de incarcatoare. Sfatul meu este sa vorbiti la telefon. Oricum un incarcator normal + 1 incarcator usb, sunt doua incarcatoare. Celalalt timp este usb+adaptor pentru priza… deci un singur incarcator. Alegerea unei tigari electronice dse901 este cea mai buna varianta la ceea ce fumezi. Alege una originala… are alt gust.

  3. eu fumez kent 8 de 8-9 ani cam 1 pachet jumate pe zi…sa inteleg ca recomandarea voastra ar fi EGO?
    Multumesc

  4. Am primit ieri cadou Slim E-cigarette ,dar doar tigara,6 filtre si incarcatorul.nu scrie nicaieri cum se pune lichidul ala(mai ales ca nu are nicaieri vata aia care se imbiba cu el)
    exista vreun magazin in bucuresti de unde pot sa-mi cumpar e-lichidele sau doar on-line?

    • Ce model de tigara electronica ai primit? De regula o tigara ok, are mai multe componente in chit.

    • Da exista magazin in Grand Arena si Sun Platain Berceni!Si eu tot de acolo cumpar!

  5. mi am cumparat o tigara ego king royal la prima folosire mi sa parut ok dar apoi am realizat ca primele 3 fumuri erau mai tari iar restul un simplu abur fara nici un gust am scos buretele di cartus are cam 4mm pe 10mm l am pliat in doua am umplut cartusul si am pus buretele innapoi am acum 20 de fumuri extra

    • ce fel de lichid folosesti,esti multumit de aceasta tigara deoarece vreau sa achizitionez si eu una


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

