Aburitorii de tigara electronica, sunt mincinosi?!?

Ati reusit sa renuntati la fumat cu tigara electronica? Ati marturisit ca ati fi inlocuit tigarile clasice cu tigara electronica? Daca da, potrivit celor de la Departamentul de Sanatate din Utah sunteti cu totii niste mincinosi ( implicit si eu 🙂 ).

Sa va spun mai exact despre ce este vorba. Am citit de curand un articol ( aveti aici link-ul : http://www.abc4.com/content/about_4/gtu/story/Utah-Dept-of-Health-Talks-about-E-Cigarettes/v9GxNnmWTU2JcdPW8S5_8w.cspx  ) despre tigara electronica. Ceea ce va voi spune, apare in acel video postat pe pagina.

Va sfatuiesc sa nu va obositi sa ascultati ce zice „istetul” de la Departamentul de Sanatate pentru ca o sa va enervati. Ca un mic rezumat la ceea ce spune domnul de la Departamentul de Sanatate va pot informa ca suntem cu totii niste pacaliti si ca tigara electronica nu ne ajuta deloc. Acest lucru este contrariul a multor studii efectuate pe aburitorii de tigari electronice. V-am pus si o poza cu unul dintre ele.

Un alt lucru care mi s-a parut absolut amuzant din ce a zis a fost: „Tigara electronica este un pericol pentru copii. Daca un copil isi vede mama aburind si apoi ii cotrabaie in geanta, ii gaseste tigara electronica si trage din ea?” 🙂
De parca atunci cand fuma tigari clasice nu putea face acelasi lucru. De parca daca ar fi tras dintr-o tigara clasica ar fi fost mai sanatos. Desigur ca tigara electronica nu este adresata copiilor. Tigara electronica nu este adresata nici macar persoanelor care nu fumeaza.
Cred ca am spus lucrul asta de sute de ori: Tigara electronica este o alternativa de a renunta la fumat.

In fine la sfarsitul interviului isi dau oamenii cartile pe fata si isi promoveaza clinica si site-ul. Ca asa se face marketing in lume. Aruncam cu noroi in altii ca sa ne ridicam pe noi. Poate o sa preia povestea si televiziunile de la noi… ca inca mai exista buget de la BAT si Philip Morris, pentru a arunca cu „pietre” si gunoaie in tigara electronica.

In concluzie, nu pot sa ma abtin, sa nu va dau un sfat: Aveti grija dragi aburitori de tigari electronice, ca poate va controleaza copiii in geanta si trag si ei un abur 🙂

12 comentarii

  1. Eu una am reusit sa renunt la fumat, chiar si cu tigara electronica, avand lichid fara nicotina cherry si mentoll. Nici nu m-am sinchisit sa deschid sa citesc link-ul, decat ce este scris aici in acest articol… Eu una nu am stiut de acest instrument, care sa ma ajute sa renunt la fumatul clasic, dar si cand am aflat, nu am mai stat pe ganduri, am hotarat sa achizitionez o electronica, chair mi-am corupt si sotul, deci, am facut un „club familial” al tigarii electronice. Numai bine, aburitori! Cristina M.

  2. Eu am descoperit tigara electronica de curand, aproape intamplator, dar pot sa spun ca am deja 2 saptamani in care n-am simtit nevoia sa mai fumez tigari normale. Tigara electronica ma multumeste pe deplin. Sunt fericita ca hainele nu mai miros a tutun, sunt fericita ca pot fuma oriunde, fara sa-mi fac probleme ca as deranja pe cineva si in plus, ma simt excelent. Nici nu ma gandesc sa revin la tigarile clasice! Viata lunga aburitorilor!

  3. buna ziua!
    ma tenteaza tigara electronica si, ca inca nepracticant, as vrea sa obtin o opinie privind modelul ego tank (ma atrage ideea lipsei de vatelina si a incararii mai rare a cartusului); la fel, ce parere ai despre produsele de la intellicig. multumesc anticipat!

    • Am facut doua review-uri la tigara Ego Tank. Citeste-le. Despre produsele intellicig… lichidele sunt Ecopure… am scris de ele… sunt ok, foarte pure, insa nu foarte gustoase. Tigarile electronice ceva cam inapoiate… dar nu foarte rele pentru cei care fumeaza putin.

  4. Ai perfecta dreptate in ceea ce scrii doar ca nu o sa vezi la TV sau la orce alte posturi Mas Media sa spuna lucruri bune despre tigara electronica si asta ca nu s-ar mai vine tigara traditionala care aduce un venit enorm statului.
    Eu nu am mai tras un singur fum dintr-o tigara traditionala din data de 17 februarie anul curent de cand am inceput sa folosesc tigara electronica.
    Eu am scris aceste lucruri ca tigara electronica va fi atacata de masmedia stiind ca tigara traditionala si alcoolul sunt „MONOPOL DE STAT” iar daca ei vor ca sa fumam tigari traditionale sa le ieftineasca nu sa le scumpeasca mereu si asta tocmai ca sa recupereze ceea ce pierd cu cei care trec la tigara electronica.
    Pe mine nu ma pot convinge ei ca e mai buna sau ca nu prezinta atata pericol tigara traditionala cat pericol prezinta tigara electronica.
    Cine are o logica sanatoasa isi da seama care tigara e mai nociva si care prezinta mai mare pericol atat pentru cel care o foloseste cat si pentru cei din jur ( fumatorii pasivi ) dar lupta pentru castig e mare si nu trebuie sa ne lasam intimidati si mintiti de cei care primesc bani pentru acest lucru.
    Sanatate si aburi de calitate va doreste BABACU !

  5. Inafara de lipsa gudronului si banii „evaoprati”, are numai minusuri.

    Am reusit sa ma las si de tigare electronica. incercati si voi cu metoda Allen Carr – In sfarsit nefumator
    De la 2 pachete la 0. De mai mult de 1 an de zile.
    Fara nici un ban cheltuit pe program, trebuie doar sa urmezi ce zice el. Exista cartea si audiobookul, neaparat parcurse in ordinea asta.

    :

    Fiti cinstiti cu voi ! Nu vreti sa va lasati, ca altfel ati putea !
    fara a folosi substituenti ca plasture, tigari electronice sau alte prostii.

    • Tu esti un puternic domnule… normal ca nu vrem sa ne lasam de pufait, pentru ca ne place. Daca tu ai nimerit o tigara electronica de kkt, nu ne spune noua ca sunt prostii. Abtine-te si felicita-te singur cat de puternic si destept esti. Sa stii ca suntem cinstiti cu noi…. hai sa vorbesc in numele meu, totusi: NU VREAU sa renunt la aburit!

  6. pai normal ca ataca tigara electronica daca se intra serios pe piata cu ea si ajunge in magazine pai sa vedeti ce misto scade pretul la tutun de il vor vinde la jumate ca sa pota sa o vanda… De aprox o luna fumez si ma declar surprins de eficienta ei…. Nu ma am nevoie sa merg la magazin dupa o saracie de pachet de Kent ca a inceput sa puta a u***a cand imi incarc cartusul trag si nici nu deranjez pe nimeni….. Asa ca de ce sa ma las de „aburit” mai bine sa o lase ei dracu cu vrajeala

  7. „http://www.adevarul.ro/life/sanatate/adevarul_sanatate-web-tigara-tutun-tigara_electronica-avantaje-dezavantaje_0_565743903.html”….Am niste nervi, CAT CASA!!! O prietena mi-a trimis articolul!!! Nu sunt suparata pe ea ci pe IMBECILII care scriu…
    Cu simpatie Cristina M!

    • Relax Cris… sunt aceleasi tampenii care s-au mai scris… dietilen glycol, in loc de propilen glycol… clasica paralela gresita intentionat… oricum nici macat propilenul nu se mai foloseste din cauza acestei confuzii ordinare… De asemenea nitrozaminele, care am mai scris ca se gasesc si in branza, bere… etc. In rest e chiar „cuminte” articolul :))

  8. Apropo, articol, lasat in coada de peste… Si telefoanele mobile sunt cancerigene si totusi le folosim. Unii dintre noi avem chiar 2-3 telefoane daca nu mai multe… De ce mai vorbim la telefon, doar ne iradiem, nu??? Sa spuna ei o SOLUTIE care sa o luam vis-a-vis de tigarile electronice, de telefoanele mobile… Scriu asa ca sa scrie!!! Articol preluat de un alt/a tampit/a Naomi Varga…
    Cu simpatie si respect, pentru toti aburitorii, Cristina M!!!
    Sfat: NU VA LUATI DUPA TOTI IDIOTII !!!!!

  9. mai … una pste alta e GROZAVA e-tigara asta ! ma satisface la greu … si am abia 48 de ore sa zic … dohanesc din ea … la birou .. in masina .. pe strada … LOLOLO … m-as duce duminica la biserica si sa bag doua damfuri – sa vezi ce ma alearga babele . da’ nu .. ca nu e cazul de showoff … gandeam si io’ cu voce tare…
    ABURITORI UNITI-VA ! si PROPOVADUTIT tigara electronica ! Apoi sa scada ei pretul la tigari cat or vrea … tampit nu vreau sa mai fiu … AM FUMAT DE 11 ANI o masina decenta NOUA ! aia e … macar ca m-am desteptat la 33 de ani !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

