Cum sa-mi fac propriul lichid de tigara electronica?

Lichide Dekang pt tigara electronica

„Clanul” nostru de aburitori se mareste pe zi ce trece. Astazi nu intalnesc numai intrebari de genul…„Ce este o tigara electronica?”, „Cum functioneaza o tigara electronica?”…oamenii au inceput sa ma intrebe si „Cum ne putem modifica bateriile?” sau „Cum sa imi fac singur e-lichidul?”. Trebuie sa raspund si la intrebarile mai complexe. Asadar am cautat putin pe internet si am descoperit cum putem sa ne cream propriul e-lichid. Ca si la bucatarie, atunci cand gatesti ceva, trebuie sa ai rabdare, inspiratie si perseverenta. Eu unul nu ma prea pricep sa fac mancare si prefer sa-mi faca altcineva sau sa mananc la restaurant.

M-am uitat pe filmuletele de pe Internet si deja e plin youtube-ul de astfel de exemple.
O sa va scriu pe scurt una dintre modalitatile de preparare al propriului e-lichid.

Ne trebuie o sticluta de aroma ca cele folosite la producerea bomboanelor. E drept ca nu gasesti pe toate drumurile, insa cred ca gasesti la supermarket. Normal ca apare intrebarea si la aceste arome, cat sunt de sanatoase. Nu stiu, e pe riscul vostru. De asemenea ne mai trebuie si o sticlutza goala unde sa putem face amestecul (v-am spus intr-un articol precedent ca sticlutele de e-lichid pot fi refolosite). Va mai trebuie si un e-lichid fara aroma si glicerina vegetala. Un exemplu ar fi Ecopure Regular, cu nivelul de nicotina dorit.

Indepartati capacelul de la sticluta goala, inclusiv capul sticlutei, cel cu picurator. Umpleti sticluta cu jumatate din lichidul de tigara electronica fara aroma. Cealalta jumatate o umpleti cu glicerina vegetala. Apoi adaugati 9 picaturi de aroma. La final trebuie sa agitati bine sticluta.

Desigur combinatia poate fi ajustata in functie de preferintele dvs. Un alt lucru pe care trebuie sa il retineti atunci cand doriti sa va faceti singuri lichidul pentru tigara electronica. De fiecare daca cand incercati o combinatie incercati pe cat posibil sa stiti exact ce cantitate de substata ati folosit si sa va notati undeva acest lucru. Va va fi foarte util deoarece este posibil ca a doua oara sa nu va mai iasa la fel sau chiar sa nu va mai aduceti aminte exact cantitatea folosita.

Eu sincer pana acum nu am incercat sa imi creez propriul e-lichid si nici nu voi incerca. Nu am timp, nu am rabdare si in plus, sunt ok cu lichidele pe care le am de la tigaraelectronica-nr1.ro . Mi se intampla insa, deseori sa combin aromele din sticlutele cumparate, direct in atomizor. Am combinat Mint cu Tabac, Mint cu Marlboro, Cherry cu Marlboro. Sunt multumit de cei care ma aprovizioneaza si stiu ca e-lichidul este Dekang, nu o facatura.
(acest articol este scris de mine pe http://forumtigaraelectronica.worpress.com, pentru ca sunt nesimtiti care-l copiaza fara acordul meu)

Ar fi okish daca s-ar gasi si nicotina pura si glicerina vegetala si arome… eventual si retete iar daca ne facem noi lichidul sa iesim la jumatate de pret. Dar cum nu exista… nu reducem costurile cu consumabilele pentru tigara electronica… ci doar ne distram si ne putem lauda cu crearea unei arome proprii. Mult succes celor care vor sa incerce astfel de experiente. 🙂

Astept combinatiile voastre de arome. Poate descoperiti vreo formula magica care sa ne incante de-a dreptul papilele gustative atunci cand aburim tigari electronice.

23 comentarii

  1. Mie imi place sa combin Mint cu Caramel. Tot de la Dekang.

  2. pt 10ml 18mg/ml:
    5ml baza vg cu 36mg/ml
    3ml vg simplu
    2ml pg
    5 picaturi Perfumers Apprentice DK-tab
    3 picaturi Perfumers Apprentice Bavarian Creme

    Baza si arome luati de pe liberty-flights.co.uk

  3. Greu de crezut ca se va gasi nicotina pura in conert. Alcaloidul in afara faptului ca este o otrava extrem de puternica, este si greu detectabil la autopsie. Insa in principiu se poate obtine acasa. Din motive usor de inteles ma abtin sa dau detalii.
    M-am gandit la aspectul asta deoarece ma astept ca odata ce fenomenul fumatului electronic va lua amploare ,nu m-as mira sa se accizeze tot ce tine de el, in general nesimtirea e nemarginita.

  4. @ admin si CUNOSCATORI ! ma INTERESEAZA aceste retete .si sunt sigur ca nu doar pe mine .Va rog sa postati detalii. Merci

    • Traby… vad ca ai ciitti multe posturi aici… eu nu-mi fac lichide, sunt f multumit de cele Dekang. Mi se pare obositor si plictisitor sa stai sa ti le faci… in plus nush cat de ok ies. Dar gasesti pe youtube retete.

  5. Pe de alta parte, sunt sigur ca se vor gasi „curajosi” care sa abureasca fara frica tot ce miroase frumos si ii face sa se simta bine, indiferent de consecinte.
    Legat de e-lichide, am vazut cu totii cum au aparut cernelurile pentru imprimante de la sute de producatori, majoritatea chinezi. E posibil ca acelas lucru sa se petreaca si cu e-lichidele.

  6. dragi colegi aburitori, eu am pufait dekang timp de 1 an de zile si….m-am plictisit de monotonia aromelor existente.asa ca am decis sa ma apuc frumusel de propriile lichide.
    asa ca am cumparat 1 sticla de krystal si 2 de ecomix de la ecopure. fata de dekang pot spune ca intr-adevar lichidele de la ecopure se simt total altfel, mult mai fine, mai catifelate.mie unul mi-au placut tare mult.
    apoi am cumparat cateva arome de la flavourart si m-am pus pe combinatii „dubioase”.unele mi-au iesit f bine, dupa gustul meu, altele mai putin, dar am reusit sa le „dreg”.
    nu este deloc complicat sa le faci si nu ia nici mult timp, nici nu e plictisitor sau obositor.dimpotriva, mie mi se pare chiar o incercare de creativitate.
    diluarea bazei = 3 min
    prepararea propriului lichid = 3 min+ 24 ore lasatul la „macerat”

    cine doreste retete si sfaturi, atat cat ma pricep pana acum, sa ceara.

    • Vali… multi dintre noi nu avem timp si chef de astfel de mixuri de laborator. 🙂 Exista acum pentru cei care vor diversitate, lichidele Liqua Vipercig, facute cu arome flavor art. Sunt ff misto, am incercat cateva. Eu am ceva impotriva Ecopure, pentru ca-mi usuca gatul instantaneu. Dar pt cine are chef de experiente, nu sunt impotriva. 🙂

      • acum stim cu totii ca gusturile si parerile nu se discuta.
        eu cu cei de la ecopure nu am avut nici o neplacere fizica, pana acum, in schimb liqua mi-a lasat un gust de…..axion.
        cred ca e mai mult de chef problema…

        • Da… ce sa zic… nici mie nu mi-au placut multe lichide… eu chiar le-am incercat pe majoritatea. Nu am zis ca toate cele de la Liqua sunt bine, insa cele selectate de Vipercig, chiar sunt f okish.

          • pai uite cum facem, ma lasi sa mai capat eu ceva experienta in ale mixatului de lichide si cand mi se pare mie ca mi-a iesit the best of the best, ne intalnim sa-ti dau sau iti trimit o sticluta de testat, poate te corup.dar sa nu te astepti la gust de omleta cu sunca, patrunjel si cascaval…….

          • :))) ok… mi-ar placea friptura de vita in sange cu gust de piper verde :))

    • Vreau si eu sami fac propriu lichid de tigara electronica dar nu stiu cumte rog ajutama spunemi ce sa cumpar si de unde

  7. exista aroma de cannabis? tare as vrea, cand trec pe langa militie, sa-mi simta aburul :))) pe bune, exista?

    • Exista cu siguranta, insa nu stiu de unde sa-ti zic sa-ti iei. Am scris un articol cu jointul electronic. Vezi ca exista video despre cum poti sa-ti faci… asta daca ai iarba, desigur. Eu nu sunt preocupat de asa ceva.

      • foarte super tare site-ul! nu am gasit vote, dar l-am adaugit la favorite. multumesc pentru raspuns, dar inca nu am luat-o pe miristi sa stric iarba, pe picaturi 🙂

  8. vas fi foarte recunoscator daca miati putea da si mie un pont care „lichide de tigara electronica „ar fi mai bune si daca pot sa schimb eu la o tigara TGO pastila de la atomizor ca se duc repede rau de tot cam la saptamina sau maxim 10 zile se arde daca aveti timp si vreti sa imi dati un sfat . va multumesc si multi aburiiiii

    • Nu poti sa schimbi nici o pastila. Schimba cu totul atomizorul. 😉

    • Incearca un kayfun de la svoemesto si iti faci singur rezistentele

  9. Sunt unele TGO si cu pastila….sunt TGO C ,iar pastila-daca ii pot spune asa- costa cat un atomizor normal.Daca stii sa le cureti di un atomizor normal duce destul de mult,eu am ajuns si la 3 saptamani cu el,ccea ce e oarecum ok.Insa ceeea ce poti chimba ,si ceea ce se duc la atomizoare e rezistenta….si aceea se poate schimba,desii e putin mai greu,insa daca iti place „chitzibushareala” se poate.si asta…eu cu oarece batae de cap am rezolvat-o si pe asta:))Aburi densi!

  10. baze fără aroma se găsesc la orice distribuitor.
    pentru arome:
    1. arome alimentare la supermarket se găsesc doar in gama restrânsa lămâie-portocala-migdale-rom (pentru prăjituri). doar o idee, nu știu dacă am dreptate sau nu: cred ca aromele ar trebui sa fie termorezistente, deci sa nu se distrugă la căldură…
    2. arome de la distribuitori de vapat, într-o gama larga. pot fi combinate după gustul fiecăruia…
    nu cred ca e nevoie de vreo rețetă speciala… baza 50/50 și aroma în proporția dorita. pe sticluțele de aroma scrie 10 sau 15 % etc…

  11. Ma puteti ajuta si pe mine pe facebook cu nistre raspunsuri?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

