Tigara electronica prezenta la „The Doctors”


„The Doctors” este un show celebru din America unde sunt dezbatute diferite subiecte legate de sanatate. In cadrul acestui show, patru medici cu specializari diferite, Dr. Travis Stork, Lisa Masterson, Chirurg Dr. Andrew Ordon si pediatru Dr. Jim Sears, dezbat problemele de sanatate din viata de zi cu zi.

Intr-ul din episoadele show-ului cei patru medici prezinta tigara electronica. Mai exact, sunt incantati de ea si o recomanda calduros, cu mentiunea ca daca nu sunteti fumatori nu ar trebui sa incepeti sa o folositi. O sa va traduc cateva replici din filmuletul pe care il aveti mai sus.

Acestia incep prin a marturisii ca, daca sunteti fumatorii si doriti sa renuntati la acest viciu, tigara electronica este una dintre cele mai bune alternative de a renunta la fumat. Dr. Psiholog Travis Stork, numeste tigara electronica ca fiind „speranta” fumatorilor.

Dr Andrew Ordon adauga: „Pentru unii oameni tigara electronica poate fi un mare ajutor pentru a renunta la fumat. Nu dorim sa le oferim oamenilor nicotina, aceasta nu este buna, dar este mult mai bine decat sa inhalezi acel gudron si toate celelalte substante cancerigene.”

Show-ul continua cu cei patru incercand tigara electronica. Acestia sunt incantati de ea.

Pentru a se convinge ca tigara electronica are efect, acestia ofera unei fumatoare ( 15 ani de fumat) o tigara electronica. Bineinteles, ca aceasta este incantata de ea. Cred ca si noi am avut aceeasi reactie atunci cand am incercat prima data tigari electronice. Ex-fumatoarea, este chemata in platou unde marturiseste ca a reusit sa renunte complet la tigarile clasice.

Pentru cei care aburiti tigari electronice nu am prezentat nimic nou. Probabil ca toti sunteti constienti de efectele pe care le aduce tigara electronica. Am pus filmuletul mai mult pentru cei care sunt fumatori si care doresc sa renunte la acest viciu. Chiar daca medicii de la noi… ma rog, unii dintre ei, critica tigara electronica se pare ca altii o recomanda celor care doresc sa renunte la fumat, fara a inventa tot felul de reactii pe care le-ar putea provoca tigara electronica.

4 comentarii

  1. Salut, animatorule! Am pus acest post aici, desi era mai potrivit la alt capitol, dar poate ca nu-ti citesti postarile din urma. Felicitari pentru blog (chiar daca e afiliat la tigaraelectronica-nr.1.ro)! Cat mai multi fumatori ar trebui sa treaca pe tigara electronica. Am convins deja cativa, fara sa ma straduiesc pentru asta! Am mai multe intrebari, dar am sa le pun la intervale, nu vreau sa te aglomerez.
    1.Ce parere ai de tigarile de pe site-ul ***.ro? Am cumparat recent de acolo un pachet full de EGO-T (doua tigari), care m-a ajutat sa trec de la 3 pachete pe zi (nu glumesc!) la pufaiala continua din EGO (+ cca 3-5 tigari clasice, ca sa nu uit gustul gudroanelor…poate e chiar recomandat sa se faca o trecere treptata…).
    Site-ul pe care-l recomanzi are aceleasi articole la un pret sensibil mai mare. ****.ro nu e tot de la mamica lui din China?
    2.Azi am intrat din nou in sevraj! Mi s-au descarcat ambele acumulatoare in acelasi timp! Naspa! Ce am facut?
    A.Am trimis dupa un pachet de Kent clasic si B.am facut o noua comanda – de data asta la tigaraelectronica-nr1.ro de EGO-XXL plin.
    Am sa le compar. Am sa mai revin cu alte intrebari.
    O zi buna!

    • Salut Virgil. Multumesc pentru aprecieri. Blogul nu este afiliat cum ai spus, insa imi rezerv dreptul de a promova pe cine cred de cuvinta. Intr-adevar preturile sunt putin mai mari la ei si crede-ma justificat. Cand ai un business legal si platesti TVA, taxe import, impozit pe profit, se simte. Pe de alta parte, site-ul de care spui tu, nu este al firmei mama Sailebao… si nici nu stiu de unde se aprovizioneaza. In China exista foarte multi producatori de tigari electronice, enorm de multi… cu preturi sensibil diferite, cum spui si tu. In primul rand gustul difera la aceste tigari, pe urma fiabilitatea. Imi place sa cred ca ceea ce eu recomand este cel mai bun produs… desi, minusuri exista si la Sailebao. Insa calitatea este mai buna decat la altii. Cand tigara electronica va ingloba tehnologie scumpa si va costa sute de euro, atunci vom avea pretentii mai mari. Insa, pesemne ca n-ar mai cumpara-o nimeni la acei bani. Asa ca trebuie sa acceptam si eventuale mici probleme sau piese care nu rezista cat ne-am dori. Pana una alta, economisim o gramada de bani, pe care i-am cheltui pe tigarile clasice. 🙂 Legat de baterii… nu pricep, eu mereu folosesc una si una e la incarcat. Tu le-ai folosit in paralel… ? 🙂 S-au descarcat stand? Ok… te mai astept. Bafta multa!

  2. Salut, admin! Am primit azi pachetul cu EGO XXL de la tigaraelectronica-nr1.ro. Sunt mai lungi cu 3 cm decat EGO-T. Si mai grele.
    Am umplut una cu SEC (Kent) si am pufait foarte fericit…Impresia instantanee e pozitiva…nu au curs pe nicaieri, cum am patit cu primele EGO, de la site-ul cu nume inexprimabil…
    (Va trebui sa umblu cu geanta plina dupa mine, mai ales cand plec mai departe…)
    Experientele mele anterioare cu tigarile electronice au fost nesatisfacatoare, desi intentia mea de a ma lasa (sau a reduce) de fumat dateaza de multa vreme…Fumatorii inraiti, asa ca mine, nu sunt total idioti, cum crede lumea…Nevasta-mea, care e medic, are si o explicatie pentru asta, cu deficitul de dopamina, suplinit cu nicotina…
    Prima oara am cumparat o tigareta e-health de pe okazii…Trageam cu forta din tigareta, iesea un fum slabut…s-a stricat intr-o saptamana…A doua oara, am primit cadou un set de VIP din Anglia…Gustul mi-a placut foate mult, dar ei nu furnizeaza lichid, ci doar cartomizoare, la un pret cam piparat…Iar din tigareta, care e mai mare decat modelul penibil de pe okazii, trebuie sa tragi serios ca sa scoti oarece fum…
    A treia oara, recent, am descoperit EGO. De pe site-ul indescriptibil.
    Ei, acum invat sa folosesc rational cele 4 trabuce negre…Pe primele doua le-am descarcat in acelasi timp fiindca ma abuream din ambele, unul fiind umplut cu Marlboro, celalalt cu Kent…
    O seara buna! Voi reveni.

    • Virgil… deci ceva era in neregula cu prima tigara electronica EGO XXL cumparata. Ultima iti garantez ca e de la Sailebao. In fine, sper sa te tina mai bine iar daca ai vreo problema cu siguranta baietii ti-o vor rezolva. Acum am inteles cum ai descarcat bateriile. Este unul din motivele pentru care nu e bine sa le folosim in paralel. Si eu alternez tipul de lichid… insa din cartus. 🙂 Aburi de calitate!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

