Tigara electronica – Prima incercare

Am hotarat sa postez acest filmulet deoarece si eu am avut aceeasi reactie ca si doamna din filmulet. Si probabil ca nu sunt singurul care, in momentul in care a tras dintr-o tigara electronica a spus plin de uimire, „Incredibil!”

Doamna din filmulet, probabil in varsta de 50-60 de ani, a primit o tigara electronica de la fiul sau. Acesta a vrut sa imortalizeze momentul in care aceasta va trage, pentru prima data dintr-o tigara electronica. Reactia ei a fost urmatoarea: „Sunt socata! Este incredibil. Este mai grea decat tigarile normale. Are gust a tutun. Este un pic mai puternica decat ce fumez eu. Eu fumez tigari mentol dar probabil ca se gasesc cartuse si cu menta.”

Iar fiul acesteia a incercat sa o incurajeje spunandu-i: „Arata ca si cum ai fuma. Iar daca are gust ca si cand ai fuma de ce sa fumezi. De ce sa cheltuiesti atatia bani pe ceva ce iti dauneaza atat de mult sanatatii. ”

„Incearca sa aburesti tigara electronica timp de o luna. Nu fuma deloc pentru ca aceasta iti ofera concentratia de nicotina necesara.”

„Este atat de bine sa fiu in aceasta camera, in casa ta chiar daca fumezi, dar fara fum si fara miros. Am venit seara trecuta si am ramas uimit de mirosul urat de tutun. Nu pot sta in preajma ta cand fumezi tigari normale. Este chiar anti-social, chiar si in casa ta. Cand plecam de la tine de acasa, hainele mele miroseau ca un Pub.”

Cred ca povestea celor doi seamana cu multe povesti ale celor care au renuntat la fumat cu tigara electronica. Si eu personal am renuntat la fumat deoarece prietena mea avea aceeasi reactie ca si fiul doamnei: „Miroase oribil in casa ta! Imi miros hainele de fiecare data cand vin la tine” si uneori primeam chiar si un compliment de genul „Puti!.” In sensul ca miroseam a fum, nu va ganditi la altceva 🙂

Prin urmare, celor care nu s-au apucat inca de aburit, aceasta este reactia care cel mai probabil o veti avea. Bine, asta in cazul in care nu va luati tigari electronice proaste si o sa ziceti ca nu sunt bune de nimic.

3 comentarii

  1. Toti cei care aburim, fara sa combinam tigarile intre ele – electronica si traditionala – am avut aceasta senzatie de UIMIRE, din primele 24 ore de cand nu mai fumasem analoage, cat de urat „pute in jurul nostru de la tigari”… Cu cat numarul zilelor de aburi se mareste cu atata senzatia de disconfort creste si ea… Nu va mai spun, cand eram fumatoare, copilul meu venea sa-i fac una sau alta, dar eu eram cu o mana ocupata de o tigara, sau faceam ceva mai greu cu mana ocupata de tigara. Acum, vad negru in fatza ochilor, cand cineva vrea sa faca ceva pentru copilul meu, dar are mana ocupata de tigara traditionala…, dar ma uit si la alte persoane care fumeaza si vor sa faca cate ceva pentru copiii lor, avand in mana o tigara… Reactia imi este pe masura, AI GRIJA SA NU SE ARDA COPILUL…Nu va mai spun, ca am vazut copii care tusesc din cauza fumului de tigara. In concluzie, tigara traditionala face numai „ravagii” in randul tuturor si fumatori si nefumatori. Cu simpatie, Cristina M!

  2. Legat de tigarile proaste vreau ca langa acest frumos comentariu sa spun ca daca acei sarlatani sau cum pot fi denumiti cei care comercializeaza tigari si componente de proasta calitate numai pentru interesul lor de a profita, cu aceste persoane tigara electronica pierde foarte mult atat din puntul de vedere al calitatii dar si persoane care nu ar mai folosii tigara traditionala si in masa ar trece la tigara electronica. Eu din 17 februarie nu am mai pus tigara normala in gura dar sincer sa fiu nu ma deranjeaza mirosul de fum de la o tigara traditionala. Asa ca eu te-as ruga sa mai si critici pe cei care comercializeaza tigari si componente de proasta calitate si asta ptr a atrage cat mai multi aburitori. Le spunem TZEPE dar dece sa se bucure acei care ne dau aceste tzepe si sa faca bani pentru ca noi nu stim daca ei sau el comercializeaza lucruri de proasta calitate. Ei fac o comanda la astfel de componente iar noua ni le vand ca si cum ar fi cele mai bune. DA AM LUAT TZEAPA SI SUNT REVOLTAT !

    • Sal Babacu, am mai scris, nu pot sa fac o lista pentru ca mi-i pun pe toti in cap. E suficient ca recomand pe cineva. Altceva, iti pot spune ca se mai intampla si la componente originale sa fie cate una proasta… nu e un produs foarte scump… asa ca se mai intampla. Daca e vreo problema componenta se schimba in garantie. Diferenta care se face intre cele de calitate superioara, se face prin gust si prin fiabilitate. Dar asa cum ti-am zis, se mai intampla sa gasesti un atomizor mort sau o baterie proasta. Am un prieten care si-a cumparat un Mecedes de vreo 50 de mii de euro. La 2 mii de km, pe autostrada s-a calat motorul. I l-au schimbat in garantie… dar totusi era Mercedes, nu Dacie. Deci se mai intampla si la case mai mari. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

