Tigara electronica si Champix, rate de succes

Ca sa scapam de toate dubiile in ceea ce priveste tigara electronica si  Champix am cautat cateva studii sa va arat ce rate de succes au fiecare.

Champix rata de succes

In timp ce marketingul de la Pfizer anunta ca rata de succes a Chantix /  Champix este de 44%, un studiu recent arata ca doar 1 din 7 utilizatori nu mai  fumeaza dupa 6 luni de utilizare. Acest lucru vine dupa ce FDA a anuntat ca  reactiile adverse la acest medicament sunt peste 38.000.

In  7 iunie 2011 a aparut in revista Nicotine & Tobacco Research un studiu ce arata ca doar 14% dintre utilizatori nu mai  fumau dupa 24 de saptamani.

Conform statisticilor la nivel  national din SUA, de cand medicamentul Chantix a fost aprobat, in 2006, au fost
raportate 272 de cazuri de suicid .

Tigara electronica rata de succes:

Despre tigara electronica am gasit un studiu facut
pe un Forum de tigari electronice care arata urmatoarele:

– 83,88% au renunta complet la analoage cu tigara electronica;
– 15,53% au rarit numarul analoagelor cu tigari electronice;
– 0,59% folosesc tigari electronice acolo unde nu pot sa fumeze.

Acest studiu a fost facut pe un esantion de 2022 de oameni. (Pentru cei care-mi copiaza cu nesimtire articolele, ele sunt furate de pe https://forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Acum va intreb pe dvs. pe care dintre cele doua le-ati incerca?

Cred ca raspunsul este evident…

4 comentarii

  1. Salut,

    Sunt curioasa daca vei posta comentariul meu. Scriu acest comentariu pentru ca sunt de acord cu tine, apr. 80% dintre fumatorii pe care ii cunosc s-au lasat cu tigara electronica, inclusiv eu. Completarea studiului: 99% s-au reapucat, eu dupa cateva ore. Da, tigarile electronice sunt o alternativa „mai sanatoasa”, dar cunosc o singura persoana care a reusit sa nu se reapuce de fumat (in mai putin de 3 luni).
    Data viitoare daca vrei sa nu aburesti lumea scrie studiul complet.

    MS!

    • Floriana… este parerea ta. Din toti prietenii mei doar unul s-a reapucat de tigari clasice. Studiul l-am scris complet, insa tu esti subiectiva. Am scris ca sunt oameni care nu au randare cu tigara electronica… insa procentul lor este destul de mic.

  2. Nu pot sa te contrazic, nu m-am informat si n-am idee care dintre cele doua solutii ar fi mai utila, insa mi se pare ca faci putina reclama tigarii electronice, care nu-i tocmai un leac minune, bazat 100% pe ingrediente naturale…fumez f mult si am hepatita C, vreau sa ma las dar sunt o drogata si simt ca fara tigara, n-am nimic…am nevoie de ajutor sincer, nu fals…cred ca de fapt trebuie sa ma lupt cu mine insami si sa-mi inoculez in creierul meu prost, ca tigarile fie ele din tutun sau electronice si tratamente gen Champix, ma duc jos, ci nu sus asa cum se lauda unii…si chiar aveam nevoie de ajutor, altfel n-as fi aici, scriindu-ti🙁

    • Florina, daca tu crezi ca fac reclama falsa, asta e problema ta. Eu vapez de peste 8 ani… ce vrei sa-ti spun mai mult. Citeste de la primele posturi si vei vedea ca nu e „doar reclama”… mai departe… treci pe tigara electronica… sunt mii, poate zeci de mii de romani care au renuntat la clasica si chiar la electronica dupa ceva vreme.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

