Tigara electronica, speranta fumatorilor

Imi amintesc de pe vremea cand eram fumator ca imaginile de pe pachetul de tigari ma lasau „rece”. Ba din contra, acum ca sunt aburitor de tigari electronice ma impresioneaza si ma gandesc cu groaza ca sunt unele imagini in care as fi putut sa fiu si eu protagonist.

Aceste imagini socante, respingatoare, intrigante au rolul de a trezi in fumatori dorinta de a renunta la fumat, de a ramane dezgustati de fiecare data cand pun in gura o tigara. Dar majoritatea imaginilor nu sunt simple poze menite sa intrige fumatorii ci sunt fapte reale. La tigara electronica nu o sa vedeti niciodata astfel de imagini, cu atat mai putin imagini care sa arate ca tigara electronica este periculoasa. O sa intalniti numai imagini care sa va determine sa renuntati la fumat cu ajutorul tigarilor electronice.

Dar, sa ramanem la pozele intrigante de pe pachetele de tigari. Am cautat si eu cateva si o sa le postez in cele ce urmeaza. Am incercat sa gasesc cele mai de „groaza” imagini daca pot spune asa.

Reclame anti-fumat cu inclinatie sexuala/erotica
Sfat: Lasa tigara clasica si treci pe tigara electronica… altfel, vai de fetitza de langa tine 🙂

Sfat:
Daca vrei sa nu faci cancer la san (Doamne fereste), renunta la tigara clasica
si pufaie tigari electronice.


Reclame anti-fumat menite sa demoralizeze
Sfat: Renunta la tigara clasica si treci pe tigari electronice, tu nu esti un
animal :))

Sfat:Daca vrei sa nu-ti cada dintii, nu mai fuma, foloseste tigara electronica. 😉

Cu gandul la copii

Sfat:
Copiii tai nu au nici o vina, foloseste tigari electronice, nu-ti bate
joc de ei. 😉

Sanatate
Sfat: Stiu ca la o varsta frageda, sanatatea ta in viitor nu conteaza foarte
mult. Insa cand te vei transforma intr-o „stafida” va fi tarziu sa treci pe
tigari electronice. Nu vei mai putea nici respira. :))

Si moarte…
Sfat: Si cum tigarile duc la moarte, intr-un final… ce mai conteaza. Daca
vrei sa nu o chemi mai devreme, foloseste tigari electronice. :))

Horror
Sfat: Daca esti fata, tii la tenul tau. Sa stii ca si noi barbatii tinem… desi nu
va aratam asta. Tigara usuca pielea… tigara electronica nu! 🙂

Insa cel mai socant lucru este ca….reclamele anti-fumat nu au efect. „O treime dintre romani fumeaza, iar campaniile antifumat derulate pana acum nu i-au determinat sa renunte la viciu.” Asta spun studiile si pot sa confirm si eu asta chiar daca acum aburesc tigari electronice.

Ma gandesc ca toti banii bagati in astfel de campanii sunt defapt bani aruncati pe geam. Efectul acestor poze, pe pachetul de tigari este prea mic. Probabil ca de asta nu au nici companiile producatoare de tutun nimic impotriva lor. Pentru ca stiu ca nu vor avea nici un efect. Nu le vor scadea vanzarile masiv, lumea nu va renunta la fumat doar pentru ca a vazut o poza pe pachetul de tigari. Sau chiar si un filmulet socant, nu va contribui cu nimic in a constientiza fumatorii de pericolul fumatului.

Avand in vedere situatia de fata, multi ar putea spune tragic ca fumatorii nu mai au nici o sansa. Sunt pierduti, o sa moara toti de cancer si eu mai stiu de ce alte boli. Si eu probabil ca as gandi asa, daca nu as fi moderatorul acestui blog/forum. De aceea pot sa va marturisesc dragi cititori, ca exista multi fumatori care chiar vor sa renunte. Eu nu am fost unul care dorea sa renunte la fumat, dar atunci cand am inceput sa aburesc tigara electronica am renuntat fara sa imi dau seama.

Insa sunt persoane care doresc sa renunte la fumat. Exista doua cauza principale pentru care majoritatea renunta la fumat in zilele noastre.
1. Sanatatea – o pun pe primul loc pentru ca preocuparea pentru a ne mentine sanatatea incepe sa ia incet, incet amploare.
2. Banii – cresterile masive de pret al unui pachet de tigari si scaderea veniturilor pe motivul crizei actuale, a determinat multe persoane sa renunte la fumat. (pentru cei care copiaza fara acord, acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Si sustin aceste argumente pe baza comentariilor pe care le primesc zilnic de la fumatori care doresc sfaturi in achizitia unei tigari electronice, pentru a renunta la fumat. Renuntand la fumat cu tigara electronica isi indeplinesc toate conditiile pe care si le impun atunci cand isi propun acest obiectiv.

Daca vor aburi tigari electronice sanatatea nu le va mai fi afectata, vor cheltui mai putini bani, nu vor mai afecta persoanele din jur etc.

In concluzie, reclamele anti-fumat nu au intr-adevar un mare efect, insa dorinta de a renunta la fumat exista. Fumatorii pot fi jutati de catre cei din jur pentru a putea renunta. Le trebuie doar un imbold. Tigara electronica ar putea fi acest imbold pentru multi. Pentru unii deja a fost. Dovada ca sunt multi fumatori care au reusit sa renunte la viciul lor cu tigara electronica, dar mai ales cei care au reusit sa renunte chiar si la aceasta.

3 comentarii

  1. Concludent articolul!
    Ca fosta fumatoare vicioasa, recunosc ca nici nu ma uitam la fotografii, chiar le acopeream cu o hartie, sau cand le achizitionam ceream pachete cu niste reclame anti-fumat, care sa nu-mi inspire sila. Pe zi ce trece se vede o imbunatatirea a sanatatii care se subrezise si chiar cred ca ajunsesem sa-mi supun si copilul la un „mare chin” de fumat pasiv. Nu va mai spun ce diminuare a cheltuielilor am facut in 6 luni de electronica, adica am „aburit” in 6 luni, cat as fii fumat intr-o luna intreaga de traditionale.
    Tigara electronica, este pentru doritori intr-adevar, un mijloc de a fuma sau de a renunta la nicotina, ca sa se ramana doar cu „gestica de a duce la gura o tigara”.
    Pana acum sa citesc articolul, nu am stiut, ca din cauza fumatului, pielea este uscata. Asa este! Cand fumam, tuburi de crema de corp puneam pe mine si pielea parca se „descoama” in urmatoarea secunda.
    Eu una, nu am fost curioasa prea mult, sa caut sa citesc, despre efectele nocive care le produce, in afara de bolile de inima, cancer si mai stiu eu, de plamani… pe care le vehiculeaza toata lumea. Asa ca te-as ruga, daca gasesti sa scrii un articol in acest sens, sa le enumeri efectele care le produce tigara traditionala.
    Cu simpatie, Cristina M!

  2. super scris articolul!asa e…multi fumatori nici nu baga in seama pozele si mesajele de pe pachetele de tigari…nici eu nu faceam asta.fiecare se gandeste „ei,doar nu o sa ma imbolnavesc chiar eu”.dar e bine totusi sa te gandesti cate-odata „daca intr-o zi o sa ajung asa?”.acum,inarmata cu o tigara electronica DSE 901 si sticlute de lichid,nu mai am motive sa imi pun intrebari:).sanatate maxima si aburi de calitate!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

