Gustul de tigara electronica pentru gurmanzi

Dintotdeauna mi-a placut sa cred ca sunt un mic gurmand. Cand te afli insa in Franta, iti dai seama ca mai ai mult pana sa-ti cultivi gusturile. Majoritatea francezilor sunt gurmanzi, de asta au si o bucatarie deosebita…

Ce legatura are asta cu tigara electronica? E simplu, cand fumezi tigari clasice, ajungi sa deosebesti gusturile intre tipurile de tigari… un fumator de Marlboro, ar recunoaste cu ochii inchisi aceasta tigara. La fel si cu soiurile de vin, de branza sau de fois gras. 🙂

Initial berea mi se parea toata la fel. Ulterior am inceput sa simt gusturi diferite si sa-mi placa anumite marci de bere. La fel este pentru un incepator cu tigara electronica.
Indiferent de ce tigari electronice incerci la inceput iti vor parea la fel. Vorbesc totusi de tigari electronice de calitate si nu de imitatii ordinare care nu-ti satisfac pofta de fumat si nu-ti dau aburi suficienti.
Dupa 2 ani de zile, de cand pufai tigara electronica, pot recunoaste cu usurinta din ce model trag, chiar legat la ochi. Pentru cei care nu stiu… da este o mare diferenta de gust intre toate modelele de tigari electronice, folosind acelasi lichid. Asa cum am spus, la inceput, nu iti dai seama… din acest motiv, cand cumperi o tigara electronica de proasta calitate, e greu sa realizezi acest lucru, dupa gust.

Un atomizor de calitate iti rafineaza gustul lichidului… si se creaza acea diferenta intre o tigara „Carpati” si o tigara Kent. Probabil ca multi nu vor crede ceea ce spun, insa cei care pufaie de mai mult timp tigari electronice si au incercat mai multe modele, stiu despre ce vorbesc.
Nu stiu exact de ce, banuiesc ca datorita temperaturii de vaporizare pe care fiecare atomizor o are diferita… gustul fiecarui model de tigara electronica este diferit. (acest articol este publicat de forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Asa ca dragi gurmanzi de „aburi”, e bine sa incercati mai multe modele de tigari electronice pentru a stii ce vi se potriveste cel mai bine… la gust. Cum componentele sunt consumabile, e bine cand mai schimbati, sa incercati si un alt model… poate va fi mai bun pentru papilele voastre gustative. 🙂

Numai de bine, din Franta, tara gusturilor si degustarilor, cu drag… aburi de calitate!

2 comentarii

  1. buna ziua .am inceput sa aburesc de acum 2 luni si am renuntat la tigarea clasica.Ceea ce ma necajeste este faptul ca nu pot sa stiu cand nu mai e bun atomizorul ptr ca eu l-am schimbat cam la 10 zile si nu cred ca e bine.Am un ego luat de la voi insa nu stiu ce diferenta e intre cartusuri ptr ca am si unele preincarcate care nu stiu cum sa le folosesc .In ele mai pot sa pun si lichid sau se folosesc numai asa cum sunt?Si cat tine un cartus si in atomizor la tigarea ego? va rog sa ma lamuriti si pe mine.Maria

    • Maria, orice cartus este reincarcabil… idiferent daca a avut lichid initial sau nu. Legat de cand trebuie sa schimbi atomizorul… e simplu, cand gustul sau taria nu te mai satisface, cand nu mai face suficienti aburi pentru tine… Desigur trebuie sa fii sigura ca bateria este incarcata si are lichid, pentru ca altfel poti considera ca nu mai functioneaza. De regula, eu schimb atomizorul la cca 10-18 zile… nu toate ma tin la fel. Cartusul normal, il schimb cam la 4 zile iar cel tank cam la o saptamana. Insa toate acestea tin de fiecare in parte…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

