Aburiti tigara electronica la meciul Romania – Franta


Mare valva azi in capitala. Lumea se pregateste de marele meci Romania – Franta. Ne stim demult ca fiind o tara de patriotisti, prin urmare suntem increzatori in echipa noastra si nu concepem sa avem parte de vreo infrangere.

Astazi, in timp ce abuream linistit din tigara electronica si ascultam stirile care prezentau pregatirile pentru marele meci, urechile mele au fost perturbate de o informatie pe care nu credeam sa o aud vreodata: „La meciul Romania – Franta este interzis accesul cu tigari si seminte”. Dintr-o data fata mea s-a luminat si un zambet larg mi s-a ivit pe buze.

Va dati seama cum va decurge un meci in Romania fara tigari si seminte. Eu sa fiu fumator nici nu m-as mai duce. Ca aburitor de tigara electronica nu as avea nici o problema, desigur.

Cred ca daca vanzatorii de tigari electronice vor sta la poarta stadionului sa vanda azi, va fi o zi buna pentru ei. O idee buna de promovare a tigarilor electronice. Tigari clasice sunt interzise insa tigara electronica nu. Deci putem sa le aratam oamenilor cat de utila este tigara electronica.

Trebuie sa marturisesc ca eu nu am fost pana acum pe stadionul National Arena si nici nu mi-am cumparat bilet la meci, o sa privesc comod de acasa din fotoliul meu si voi pufai tot tigari electronice. 🙂

Un alt lucru care ma preocupa este cum vor reusi autoritatile sa nu permita fumatul pe stadion. Cei care mergeti la meci va rog sa-mi trimiteti povesti pe email ( nufumat@yahoo.com ). Sunt curios cum vor proceda. Sincer nu cred ca vor reusi, dar totusi apreciez intentia. (articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Iar daca aburiti tigara electronica si mergeti la meci va doresc sa profitati din plin de acest privilegiu. Primul meci pe stadionul National Arena unde tigarile clasice sunt interzise si tigara electronica este permisa.

Aburi multi si de calitate va doresc sa profitati din plin de tigara electronica la meci!

1 comentariu

  1. Ha, ha ai timp sa crezi??? Eu am vazut dimineata si aratau fumatori acolo… Chiar daca au spus ca este interzis fumatul… Si eu sunt curioasa, daca se vor putea lua masuri in privinta tigarilor. Cu simpatie, Cristina M!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

