Dilema in industria de tigari electronice

Marea dilema cu care se confrunta tigara electronica in ziua de azi este ca multi nu stiu exact, daca tigara electronica este o alternativa de a fuma sau este un mijloc de a renunta la fumat.

Raspunsul la aceasta intrebare este „da”, pentru ambele chestiuni.

Tigara electronica si-a castigat pana acum milioane de fani in lumea intreaga. Desi pana acum lumea credea ca tigarile de tutun vor dura o vesnicie, se pare ca sau inselat cu totii. Tigara electronica este viitorul in industria de tutun. Asa cum si Allen Carr in cartea sa, despre cum l-a ajutat tigara electronica sa renunte la fumat, mentioneaza ca aceasta va ajuta in viitor milioanele de fumatori din intreaga lume.

Nu mai este nici o indoiala ca tigara electronica depaseste cu mult tigarile clasice din punct de vedere al sigurantei si al beneficiilor pe care le aduce.

Multi dintre noi apeleaza la tigara electronica deoarece doresc sa renunte la fumat complet. Pe langa avantajul de a-i ajuta sa renunte la fumat, tigara electronica le ofera si avantajul costului. Costurile lunare pentru tigari electronice sunt cu mult mai mici fata de costurile lunare cu tigarile clasice.

Multi dintre cei care au incercat sa renunte la fumat cu tigara electronica au reusit. Au reusit sa renunte chiar si la tigara electronica dupa o perioada de timp.

Insa, exista si categoria fumatorilor care doresc sa renunte la fumat, dar nu si la tigari electronice. Din aceasta categorie fac parte si eu. 🙂

Aceasta categorie este cea a persoanelor carora le place sa fumeze si care nu ar vrea sa renunte definitiv. Iar pentru ca tigara electronica este „o forma de fumat sanatos”, este ideal sa apelam la ea. Putem sa ne satisfacem placerea de a fuma dar fara a dauna sanatatii noastre sau a celor din jur. De aceea, tigara electronica poate fi considerata o alternativa de a fuma. (* acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Prin urmare, atunci cand ne referim la tigari electronice putem sa spunem ca acestea sunt o modalitate de a renunta la fumat dar si o alternativa de a fuma. Acest lucru este posibil, desigur, deoarece tigara electronica nu contine substante cancerigene, iar aburul degajat nu emana toxine si nu afecteaza pe cei din jur.

11 comentarii

  1. Vroiam sa va scriu, ca dupa 7 luni de a-mi convinge sora si cumnatul sa renunte la traditionale, sunt la procentul de 99% de reusita, sa-i fac pe cei dragi sa se axeze pe electronica. Nu am inteles in tot acest timp, de ce nu renunta, ce nu-i satisface, pana la urma impreuna cu ei am gasit raspunsul…
    Ei in luna februarie si-au achizitionat ca si mine tigari electronice DSE 901, cu lichid de 20 ml, dar eu renuntand destul de repede la furnizorul de consumabile, lichid si tigari electronice si profilandu-ma pe cei de la tigara electronica-nr1, lichidul pe langa faptul ca era mai mult cantitativ, dar era si calitativ (facand mai mult abur, decat lichidul acela sec-kent, achizitionat de ei, dar si de mine).
    Ajunsese sa ma invidieze pe ascuns, ca tigarile mele sunt bune si ca scot fum si ca lor le-a dat ceva contrafacut. Nicidecum, ei aveau tigari originale, pe care mi le-au dat mie si tot nu intelegeau, cum la mine merg foarte bine si la ei nu scot fum… Mai in gluma mai in serios mi-au oferit un pret modic, sa le dau tigarile inapoi…
    Concluzia: LICHIDUL are si el rolul lui, desi nu avea vreun gust sau ceva care sa ma faca sa am vreun disconfort. Nici macar nu am avut, curiozitatea sa mai incerc acel lichid…
    Cu simpatie, Cristina M!

    • Asa este Cris… normal ca lichidul e important. Eu consider ca gustul va incepe sa primeze dupa primele 2-3 luni de utilizare.

  2. Buna ziua
    Sunt fumatoare de foarte multi ani si as dori sa-mi cumpar o tigara electronica.Precizes ca nu doresc sa ma las de fumat dar as dori sa fumez mai sanatos.Sunt fumatoare de Davidoff gold fumez un pachet de tigari pe zi si nu stiu ce fel de tigara electronica sa cumpar si nici nu stiu ce fel de lichid sa folosesc.Va rog sa ma ajutati cu un raspuns in acest sens.Va multumesc anticipat

  3. Buna ziua
    Numele meu este Marius si sint fumator de 25 de ani si fumam cam 25-30 de tigari pe zi.Inainte de craciun mi-am cumparat o tigare electronica marca e-Health de la un magazin chinezesc pe care am folosito 6 ore dupa care sa stricat si de atunci am ramas profund dezamagit de fumatul electronic.Acum de 3 saptamini in urma am tras doua fumuri dintr-o tigara electronica eGo-T si am ramas profund impresionat de aroma si gustul pe care-l avea in comparatie cu ce fumasem eu inainte,asa ca am dat fuga si mi-am cumparat si eu una pe bucati adica o baterie eGo-t de 1100 si un Cliromizor eGo-t de care sint foarte multumit.Am 2 saptamini de cand nu mai fumez tigari clasice si sincer sa fiu nici nu mai suport mirosu de fum de tigara. Practic am aburit si mi-am si amorsat pretu tigarii electronice si ma simt mult mai bine nu mai obosesc asa usor si am si alt gust fata de cel care-l aveam cind fumam.
    Am ajuns de mi-am corupt si colegii de echipa 6 la numar de au renuntat si ei la tigarile clasice vazind cit fac economie la bani adica cu pretu de 2 pachete de tigari aburesc aproape o luna .
    Deasemenea amredus si din consumu de nicotina de la 16 mg la 8mg.Dupa mine eu cred ca tigara electronica este cea mai buna inventie a secolului si sper ca pe zi ce trece toti fumatorii de tigarete clasice sa treaca in randul vaperilor.
    Cu simpatie Marius si aburi placuti in continuare

    • Bravo Marius. Iti recomand sa incerci clearomizorul Vipercig. Ceea ce ai tu e atomizor Tank, sau cine stie… clearomizor e la Ego W, nu la Ego T.

  4. Buna! Ma numesc Iulia si de cinci zile folosesc o tigara electronica eGo si in ciuda aspectului un pic nepotrivit pentru o fata sunt foarte multumita de ea, satisface pe deplin nevoia zilnica pe care o aveam de tigara si….desi nu ma simt nefumatoare tinand cont de faptul ca ….. continui sa „prizez” nicotina, ma simt dupa numai cinci zile mai sanatoasa, mai bine si mai energica. Am totusi o dilema in ceea ce priveste afirmatia de mai sus din cartea lui Allen Carr cu referire la tigara electronica…Am citit aceasta carte, o consider un best-seller, o metoda pertinenta si valabila de a scapa de fumat, o metoda cu multe sanse de reusita, dar nu si in cazul meu din pacate si….din acest punct de vedere, tinand cont ca am citit-o, ma consider inconstienta, sper ca tigara electronica sa ma ajute sa elimin acea spalare a creierului despre care se vorbeste acolo, cei care au citit-o stiu despre ce vorbesc. Nu am vazut sa se specifice in acea carte despre tigara electronica si faptul ca Allen Carr a folosit-o si l-a si ajutat in nenumaratele lui incercari de a se lasa de fumat.

    • Eu din cate stiu Mr Allen a scris numeroase articole in acest sens. Nu cred ca vorbim doar de o carte. In rest nu te contrazic. Bine ai venit in clubul aburitorilor. Cand ti se strica atomizoarele poti trece pe clearomizoare Ego W Vipercig, atunci vei vedea/simti ceva diferente. 😉

      • Multumesc pentru raspunsul prompt si pt sfaturi. Sper totusi sa nu poposesc mult in acest club, sa nu ajunga sa se strice, e o reactie in lant si lantul trebuie intrerupt la un moment dat….:(

  5. Folosesc e-liquid de la Dekang, Pal-Mal. Este un lichid VG sau PG? Care e diferenta intre ele? Ca simptom ce a aparut dupa ce am inceput sa folosesc o tigara electronica este o usoara forma de diaree si ceva gaze la stomac. E normal? Trebuie sa schimb ceva?

    • Cred ca se intampla anumitor persoane. Am scris de curand un articol cu posibile simptome cand renunti la fumat. Ele nu sunt cauzate de tigara electronica ci de renuntarea la clasice. Nu e obligatoriu sa se intample niciuna.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

