Review la tigara electronica TGO 901

tigara electronica TGO 901

Dragii „mosului”, nu ca as fi vreun mos dar imi place formularea… o sa va vorbesc astazi despre noul model produs de Sailebao, TGO 901.
Am avut placerea sa fiu primul care l-a testat, de o luna incoace iar acum ca a aparut si la vanzare pe tigaraelectronica-nr1.ro, m-am gandit ca ar fi indicat sa-i fac si un review.

Intitial acest model a fost denumit de Sailebao, „901 Tank”… iar ulterior i-au schimbat denumirea in TGO, o alegere neinspirata daca ma intrebati, pentru ca sunt multi producatori de fake-uri (copii) care isi denumeau tigarile electronice, copii dupa Ego, TGO.
Deci sa nu credeti ca e un fake al celebrei tigari electronice EGO.

Mai mult, denumirea de 901 este pentru ca are fileturile identice cu tigara electronica dse901. Astfel la un incarcator USB de dse901 iti poti incarca linistit si bateria de TGO 901. De asemenea la aceasta baterie poti folosi si un atomizor clasic de dse901. Eu chiar am facut-o cand am ramas fara atomizorul original.

Ce este misto la aceasta tigara electronica? In primul rand, pentru mine, gustul. Pentru cei care fumau tigari light, la fel ca si tigara electronica dse901, TGO 901 da un gust foarte misto.
Bateria este de 900 de mAh iar ca marime cam cat cea normala de EGO, care are 650 mAh (initial avea 750 mAh). Deci bateria tine o perioada lunga de folosire… pe mine cca 8-10 ore, in functie de ce fac… 🙂

Ca design seamana cu tigara electronica Ego, foarte mult, diferenta se face prin modelul de linii verticale, ce este imprimat si pe baterie si pe atomizor.

Mici probleme de scurgeri, se mai intampla si la acest model, la fel ca la Ego, doar e aceeasi tehnologie Tank. In primele 4-5 zile, n-am avut nici o scurgere… pe urma se mai intampla… insa nu des, ca sa ma scoata din sarite… asta e, oricum trebuie sa ai servetele cu tine cand fumezi tigari electronice.

Atomizorul m-a tinut vreo doua saptamani, nu s-a stricat, insa l-am schimbat pentru ca m-am gandit ca a tinut destul si cantitatea de aburi la cel nou, va fi mai mare.

In concluzie, este un model de tigara electronica pentru fumatorii de tigari light (parerea mea), cei care nu doresc sa incarce cartusul des si cei care au nevoie de o baterie puternica, de mobilitate. Mie mi-a placut mult acest model pentru ca seamana la gust cel mai bine, cu dse901. De asemenea am facut combinatii de lichid, direct in cartusul Tank si am simtit savoarea acelei combinatii, foarte bine.

Pentru cei care fumeaza tigari tari, le recomand in continuare gama de tigari electronice Ego (EGO, EGO XXL, EGO TANK si EGO Tank XXL) pentru gustul mai aspru.

Pentru cei care vor forma de tigara clasica (baterie mai mica) le recomand in continuare gama clasica: tigara electronica DSE901 sau DSE510.

35 comentarii

  1. mi-am luat un cartomizor EGO-T si l-am pus la o baterie EGO XXL.partea nasoala e ca nu se amorseaza…tot trag si vine un gust intepator…ce draq sa ii mai fac ?! am dat si 45 de lei pe el si 10 lei pe 2 cartuse

    • Bogdan… nush ce sa-ti raspund… de regula e bine sa cumperi componentele de la acelasi furnizor… pot apare probleme de compatibilitate altfel. Poate te ajuta alt aburitor.

  2. Salutare tuturor!
    de 3 zile sunt si eu in un aburitor.Initial incercasem cu o tigara ieftina e-cigarettes pentru o zi. Doar ca sa vad care e senzatia. Dupa ce am mai citit pe forumuri si al recomandarea duduii din magazin, care chiar stia ce vorbeste, am ales acest set TGO. Fiind un fumator inrait de cigari cu nicotina 1mg, cred ca stiti care e brandul. Mi-am luat si vanilie cu 0 nicotina. Sa nu radeti chiar nu sunt dependent de nicotina deci nu am nevoie de ea. Imi lipseste doar tabietul si obiceiul de a pufai. TGO chiar are debit de abur. ieri am reincarcat tankul de 3 ori. Bateria doar o data. Mi se pare un pic cam peste mana incarcatul tankului. Cred ca voi improviza un varf mai subtire pentru sticluta, astfel incat sa pot baga direct prin gaurica din cartus. Sa nu mai trebuiasca sa scot mereu capacelul ala de silicon. ce parere aveti?

    • Din pacate cred ca ai cumparat si tu o tzeapa de TGO. Din ce stiu si mi-au spus clientii de regula in magazinele offline sunt tzepe, copii ale celor bune. Insa eu iti doresc sa nu fie asa si sa te bucuri de aceasta data de tigara electronica. Oricum, mare grija si la lichide. Si acelea sunt de regula proaste. Legat de incarcarea cartusului, nu te sfatuiesc. Cu cat largesti acea gaurica cu atat trebuie sa schimbi tankul mai repede. O sa te obisnuiesti cu incarcarea.

      • Nu stiu daca e teapa. Arata exact ca si in poza de mai sus, Cu toate detaliile de pe cutie si aburitor. Deocamdata e foarte ok. Va tin la curent.

        • Asta e partea nasoala, ca la o prima vizualizare, daca nu cunosti gustul, cam toate arata la fel. Mai vorbim, poate ca ai avut tu noroc… 😉

          • Iacata, s-au facut 4 saptamani de cand pufai din cele 2 tigari. Am revenit cu opinii. Le folosesc alternativ. Bateriile ma tin cam 2 zile fiecare. Atomizoarele le-am suflat cu un curatator cu aburi de presiune si sunt ca noi. Multumit de achizitie. Folosesc numai Dekang mediu si aburesc gramada. Aroma ok. Intr-adevar dupa 3-4 fumuri hard, legate vine gust de ars. M-am obisnuit ca dupa 3 fumuri sa il las sa rasufle. Nu am incercat alt sistem dar nu imi imaginez sa stau cu sticla langa mine si sa picuri de 18 ori pe ora lichid. Il recomand celor comozi :). Bashca nu am mai pus gura pe analoage. Spor la fumegat!

          • Bravo, sunt unii oameni care nu inteleg ca trebuie sa faca si putin compromis in toata chestiunea asta. Acesti oameni de regula renunta si revin la fumatul clasic. Pesemne ca e o idee in capul lor ca au incercat si aceasta metoda… si cum n-a mers, pot sa revina la tigari clasice. 🙂 Insa din fericire sunt mult mai multi cei care inteleg.

          • Salut zi-mi si mie te rog mai exact cum ai curatat atomizorul

          • Iti raspund eu, pana va vedea el… le-a suflat cu o pompa de aer, ca cea cu care umfli cauciucurile. Se sufla si cu gura prin partea unde vine bateria. Astfel ies afara mizeriile acumulate. Cu presiune mai mare, ies mai bine, insa riscul sa se rupa vreo lipitura prin el, exista.

  3. Salut tuturor!

    Am achizitionat si eu un KIT TGO.Pana acuma totul este ok.
    Ai avut dreptate este o diferenta foarte mare intre tigara EGO si acesta.Gustul/aroma la tigara EGO este unul neplacut/a,parca tot incerci sa tragi in tine ca poate poate vei ajunge la gustul/aroma data de TGO.
    La aceasta tigara este adevarat asa cum ai spus si tu gustul face toata treaba si este placut.
    O sigura problema am si anume daca trag 3 fumuri consecutive ma aleg cu o usturime in gat si cu un gust ciudat(precizez ca, cartusul este plin si folosesc Nicotina Medium de la Dekang diverse arome).Ai intampinat cumva aceasta problema?imi recomanzi mai bine un Atomizor DSE901 sau un Cartomizoare LR pentru DSE 901 – 1.9 ohm??Problema este ca imi place sa puffff.. foarte mult si nu stiu cum sa scap de problema asta:(

    • Aceasta problema apare la toate tigarile electronice cu sistem Tank. Trebuie sa pui mai mult lichid direct in atomizor, ca sa aiba. Din cartus se scurge mai incet. De asemenea cand ai acel gust, trage un pic de cartus spre afara, cat sa intre niste aer in atomizor si sa se scurga lichid.

      • Cu atomizorul DSE901 mai apare problema asta?CAtitate de abur este mai mare la atomizorul DSE901 sau la atomizorul de la TGO?

        • Cu atomizorul dse901 nu e aceasta problema, cantitatea de aburi si gustul sunt ok, insa va trebui sa picuri lichid in cartus la cca 8-10 pufuri.

  4. L-am curatat cu un curatator cu aburi de aprox 5 bari presiune si 120 grade temperatura. (gen mop H2O) Am suflat direct in atomizor vreo 10 secunde. Dupa care l-am pus la uscat pe un calorifer incins vreo 2 ore. Atentie la manipulare. Se tine cu un patent sau cleste la distanta!

  5. salut,
    sunt si eu de 2 zile pufaitor de TGO, si pot sa zic ca nu am mai fumat tigari normale si nu simt nevoia decat putin de tot pentru ca gustul nu e chiar acelasi …. e putin cam ars, cel putin asa simt eu. astept pareri
    tigara e cumparata online de pe *** – vreau sa`mi spuneti daca stiti sau a-ti auzit cv despre site, daca sunt de incredere .
    as mai vrea pareri despre tipul de lichid, eu am KENT mediu venit odata cu tigara dar am vazut la un prieten un lichid mai no-name cu gust de cafea si era super .. sau despre alte arome/marca lichid
    inca cv, lichidul in tank unde il pun ? pana la buza tancului sau cat tine partea ingusta ?

    • Sal… cand ai gust de ars nu ai lichid suficient in atomizor. Nu ti-au scris in manual sa pui si lichid direct in atomizor?? In fine, pune 4-5 picaturi de lichid in atomizor direct. Ce se scurge din cartus nu este suficient, cel putin nu cand atomizorul este gol. Pe urma… cand ai gust de ars, mai tragi putin de cartus inspre afara… cat sa intre aer, vei vedea si bula de aer ce intra in cartus. Nu mai pufai aiurea cu gust de ars… ai grija sa fie lichid… ca strici si atomizorul. Cartusul poti sa-l umpli full nu e problema de acolo.

  6. inca cv.. cum sa se potriveasca atomizorul de la DS901 daca tigara e mult mai subtire

    • Filetul la bateria de TGO este acelasi cu filetul la bateria de dse901. Deci atomizorul de dse901 se potriveste la bateria de TGO.

  7. salut. miam luat si eu tgo si am o problema..nu stiu daca e fake dar atomizorul se infunda foarte repede si daca il suflu nu prea apare nici o schimbare…primul atomizor mi s-a stricat in mai putin de o saptamana si am avut grija…ceva sfaturi va rog? e cumva fake..ca e luata din magazin special de tigari electronice si am primit 2 tigari la 190 de lei..

    • Eu de unde sa stiu… daca e fake sau nu… pretul e cam mic… partea proasta este ca-ti face probleme. Ia-ti atomizoare de la magazinul recomandat de noi si vezi daca e diferenta. Bafta

  8. buna seara tuturor! pot sa zic si eu (in sfarsit) ca aburesc cu placere! azi mi-am cumparat un kit de tigara electronica tgo si sunt foooarte incantata! 😀 am luat si doua sticlute de lichid dekang de 10 ml, mediu, arome diferite.. sa vad care imi place mai mult. 🙂 de vreo ora am ajuns acasa, si nu vreau sa o mai las! th bun, aroma foarte placuta, aburi destui…
    am intrezarit posibilitatea e tigarilor dupa ce am luat un kit de e-health – desigur, porcarie (putini aburi, componente proaste, gust neplacut). na, a trebuit sa imi iau si eu tzeapa. pe urma m-am documentat si m-am reprofilat! e un pic ciudata marimea, dar fumam peste un pachet pe zi, fara sa vorbesc de iesirile in oras cu prietenii, asa ca am preferat o baterie puternica si tank. dupa ce ma lasa atomizoarele voi incerca si cu un atomizor de tigara electronica dse901…
    cu e-healthul am redus drastic tigarile normale, vreo 2 pachete in doua saptamani. fumam analog de dragul fumului si a gustului. pe urma tuseam si ma enervam! :))) sunt sigura ca nu voi avea aceeasi problema cu tgo!
    sa imi iertati postul lung, dar .. recunosc.. chiar simt nevoia sa ma laud un pic! 😀
    aburi de calitate va doresc!

    • imi cer scuze, am postat zilele trecute la un alt articol… m-am incurcat, asa ca azi am scris aici… sper ca nu e bai ca ma cam repet in posturi… :”>

  9. e vreo problema daca nu pun picaturi de la sailebao? mai am niste picaturi egoway….sunt bune pentru tgo?

  10. mie mi se pare ca mi se cam infunda atomizorul de la lichidul ala…

  11. aha..ok, mersi mult 😀

  12. cum stiu ca sigur mi s-a terminat atomizorul ? il am de o saptamana , si deja nu mai ma ajuta la aburit , va multumesc

    • e posibil sa nu mai fie f ok dupa o saptamana. n-ai cum sa stii decat din experienta. pesemne s-a mai infundat. incearca un burn… cauta si tu pe youtube metode de curatare.

  13. cum iti dai seama daca este fals sau original as dori sa imi cumpar si eu dar citesc ca se poate sa cumperi un fals si de pe internet si dein magazin cu respect va multumesc

  14. sunt un incepator norocos pot sa zic k am decis sa incep cu ceva de calitate si la ora actuala cred k tgo e ijn top.il am de 3 zile si sunt foarte incantat doar k am inceput cu rezerve high si sunt mult mai tari decat o tigara normala si la inceput ma inecam :)) ca trageam mult.dar acum m-am obisnuit vreau sa trec la mediu si ceva arome.cei care au incercat arome care vi se pare cea mai buna? 🙂

  15. Am trecut si eu la TGO de putina vreme ,dar am o mare nelamurire : daca pufai doar tigara ,are debit de abur acceptabil ,dar daca trag in piept ,indiferent cat de mult trag ,nu iese mai deloc abur. Are cineva idee cam care ar fi problema ?

    • Mda… din tigara electronica se trage diferit de cea clasica. Trebuie sa tragi mai incet si mai prelung. Eu de exemplu, trag in gura si pe urma in plamani… trag chiar de 2 ori pentru o inhalare. Fiecare cu stilul lui… acum nu stiu cat de bun e TGO-ul tau si de cat timp il ai. Eu am vapat cateva luni TGO, insa ajunsesem sa schimb atomizorul la 3-4 zile… ca atat ma ducea ok.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

