Tigara electronica, esentiala pentru sanatatea noastra


Titlul este un pic cam exagerat dar m-am amuzat copios de descoperirile pe care le-am facut si nu m-am putut abtine.

Dragii mei aburitori de tigari electronice se pare ca din punct de vedere al sanatatii ar trebui sa fim niste fericiti. De ce zic asta?

Pentru ca studiile arata ca nicotina este un nutrient esential pe care organismul il cere. Mai multe cercetari efectuate de USDA ( National Nutrient Database for Standard Reference ), dar si de FDA ( Food and Drug Administration ) au aratat ca nicotina este esentiala pentru a ne mentine in forma si pentru a ne mentine sanatatea.

In plus, nicotina este esentiala pentru a ne mentine functiile mitocondriale ale corpului uman. Ca sa numai punem la socoteala ca mustarul, salata verde, ardeii, ciupercile, somonul precum si carnea de curcan sunt cunoscute ca fiind alimente care poseda o cantitate mare de nicotina. Organismul uman are nevoie de nicotina pentru a transforma carbohidratii in glucoza.

De aceea nu inteleg de ce multi fumatori care doresc sa apeleze la tigara electronica au o problema deoarece contine nicotina? Daca pot manca acele alimente pentru a-si mentine sanatatea de ce au o problema ca e-lichidul contine nicotina. (articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Mancam rosii, ardei si vinete ca e vara si ca medicul ne recomanda sa consumam aceste legume, care contin nicotina. Atunci de ce sa avem o problema sa aburim dintr-o tigara electronica care contine nicotina?

Eu unul sunt fericit. Ma bucur ca am parte numai de vesti bune 🙂

De cand aburesc tigara electronica sanatatea mea s-a imbunatatit. Si unde mai pui ca desi am renuntat la tigari consum nicotina in continuare, care ma ajuta sa ma mentin in forma si sa imi mentin sanatatea.
Oricum, amintesc celor care nu stiu ca exista si lichide fara nicotina, la tigari electronice.

1 comentariu

  1. Pana ce nu se va descoperi clar ca au sau nu au efecte negative pe termen lung nu se poate sti daca e sau nu daunatoare pentru organism. Si alta chestie…in imaginea de mai sus scrie ca 99% din 10% din continutul sticlutei este nicotina…restul d-zeu cu mila. Deci exagerari, in declaratii, sunt atat din partea celor cu interese de a combate tigarile electronice cat si din partea celor ce le promoveaza.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

