Bateria lithium pentru tigara electronica

Cu cat tigara electronica devine mai populara cu atat apar mai multe dezbateri pe seama ei.

De ceva timp citesc pe internet ca unele persoane isi fac probleme in privinta bateriilor lithium care se folosesc la fabricarea tigarilor electronice.

Toata aceasta neliniste a oamenilor vine de la un accident aviatic in urma caruia intreg echipajul unei aeronave a murit. Acea aeronava trasporta un container de baterii lithium. Una dintre baterii s-a incalzit si a luat foc tot containerul. Dupa acest accident Departamentul de Aviatie a devenit mai precaut in ceea ce priveste transportul de baterii lithium.

Si tot din cauza acestui accident lumea a inceput sa creada ca bateriile lithium din tigara electronica sunt periculoase.

Insa, multe dintre aceste persoane uita ca si camera video, si telefonul mobil au baterii lithium. Pe acestea de ce nu le considera periculoase? Raspunsul este ca nici una dintre aceste aparate electrice nu a provocat vreo explozie. Cum nici de cand s-a lansat tigara electronica nu s-a inregistrat nici o explozie provocata de baterii. Nu in timpul aburitului, cel putin. Daca o pui pe foc poate exploda, la fel daca ti se strica incarcatorul si o suprasatureaza cu curent. 🙂

Este adevarat ca uneori cand tragem mai mult din tigara electronica se incinge atomizorul, dar nu bateria.

Potrivit unor experti, teama de explozie a unei baterii lithium este doar un mit nu avem de ce sa ne ingrijoram.

Deci puteti sa aburiti tigari electronice linistiti pentru ca nu o sa faca „poc” nimic… cel putin nu atunci cand sunteti in actiune. 🙂

8 comentarii

  1. Am avut o surpriza neplacuta in privinta bateriei de la pipa electronica. Pur si simplu mi-a luat foc geanta de la aceasta baterie. Noroc ca geanta era in apropierea mea, altfel nu stiu ce s-ar fi putut intampla. Este adevarat ca am tinut-o necorespunzator, am bagat-o in geanta langa monezi si alte lucruri, s-a incins, a luat foc si a ars mocnit pana am vazut. Atentie cum pastrati bateria, bateriile de rezerva. Probabil a fost doar vina mea. Cred ca ar trebui sa se vanda odata cu tigara (pipa) electronica si un suport de pastrare, ceva in genul asta care sa nu permita incalzirea bateriei.
    Habar nu am avut ca se poate intampla asa ceva.

    • Wow Vanda… nu am mai auzit asa ceva… e f ciudat, cum naiba sa se incalzeasca bateria in geanta… pesemne a patit ceva inca de la incarcare… iar in geanta a continuat.

  2. Buna
    I have recently bought a tigara electronica
    I bought the new dse 902 (because the dse901 was not anymore available) and I read it has some new features respect to the dse901.
    Now the problem is that I do not find any Romanian site selling the cartuse goale for this model.
    Can I mount the cartuse of dse901 on the dse902?
    I prefer to buy the cartuse goale because I want to fill them with ECO-pure lichid and not other stuffs.
    Merci frumos
    O zi buna

    • Hello Marci, as I know, You can use 901 cartriges to 902… are the same. Actualy 902 is not better the 901. DSE901 remain the star product of Sailebao

  3. Buna. Desi nu trag mult abur,am simtit ca se incinge bateria, inspre capatul opus partii care se insurubeaza pe atomizor. Am tigara de vreo 2 luni. Imi este cam teama sa o mai folosesc, iar d-alealalte nu mai pot fuma, nu le mai suport. O sa-mi cumpar alta baterie, dar totusi sunt curioasa de ce se incinge asta, si daca ar putea exploda. Multi au dat din umeri cand i-am intrebat.

    • Diana, e ciudat ce spui, bateriile de tigari electronice nu se incing, atomizoarele se incing. Ce tigara electronica ai? E cu led in varf? Acelea cu led au cip-ul in varf… sa nu fie vreun scurt circuit pe acolo… functioneaza ok?

      • BUna, multumesc mult pt.raspuns. Tigara electronica se numeste Ego-T, bateria se actioneaza cu buton cu led albastru, atomizorul intr-adevar se incinge un pic, stiu ca e normal, dar partea de jos a bateriei nu inteleg de ce se incinge, zona care se insurubeaza pe atomizor e rece. Si am mai observat ca atunci cand o incarc, nu se mai schimba culoarea ledului de pe incarcator, ea ramane rosie, chiar si dupa 4-5 ore, ceea ce pana acum nu s-a intamplat, de regula cam dupa 2 ore se schimba din rosu in verde. Daca e vb.despre un scurt, inseamna ca trebuie schimbata urgent? Am mai citit si azi cate ceva si unii spun sa am grija sa nu ia foc.

        • Nu e normal sa nu se faca ledul verde la incarcator in 5 ore… 2 ore mi se pare prea putin… de regula cam 3 ore dureaza. Schimb-o, nu stiu ce sa-ti spun… daca se incinge schimb-o. Nu-ti fie teama ca nu iei foc :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

