Cati bani salvezi cu tigari electronice

Tot mai multi doritori de tigara electronica ma intreaba cat costa si de asemenea cat va trebui sa cheltuiasca lunar cu aceste tigari electronice.

Pentru ca ati devenit tot mai multi cei care m-ati intrebat aceste lucruri, voi dedica acest articol intrebarilor voastre.
Tinand cont ca sunt doua clase de tigari electronice, cele care seamana cu tigara clasica (dse901, dse510 si altele) si cele care nu seamana cu tigara clasica, din seria Ego (EGO, EGO XXL, EGO TANK, EGO TANK XXL… etc), in prima luna veti plati intre 250 si 340 de lei, luand in calcul un consum mediu de un pachet de tigari clasice pe zi. Normal ca daca sunteti fumatori de mai mult de un pachet pe zi, va trebui sa luati in calcul, lichid suplimentar si un atomizor suplimentar.

Am luat in calcul preturile pentru tigari electronice originale, de calitate. Normal ca veti gasi si preturi mai mici, insa riscul de a cumpara copii ale modelelor originale, este mare.
Obisnuiati sa dati pe tigari (daca fumati in medie, un pachet pe zi) circa 350 de lei pe luna… daca mai stiu bine preturile la tigarile clasice. :)) Deci, in prima luna veti cheltui cam aceeasi suma pe care o cheltuiati in mod normal.

Din a doua luna insa, lucrurile se schimba, pentru ca veti cheltui doar pe consumabile. Astfel, veti avea nevoie de 2 atomizoare (60 lei), 1 lichid 30ml (40 lei), 10 cartuse (24 lei)… ceea ce ne duce la un total de 124 lei… pastrand consumul de 1 pachet de tigari pe zi. Am trecut doua atomizoare… desi daca nu fumati mai mult de un pachet pe zi… ati avea nevoie de cca 1,5 atomizoare pe luna. Eu unul le schimb totusi, la 14 zile… chiar daca mai merg. De ce? Pentru ca isi pierd din calitati si consider ca si-au facut banii daca m-au tinut 2 saptamani.
Desigur, daca sunteti fumator de doua pachete de tigari pe zi… este posibil sa schimbati mai des atomizorul. Din calculele mele, de-a lungul a doi ani de aburit tigara electronica, am constatat ca ies cam de 2,5 ori mai ieftin decat inainte… in conditiile in care, v-am spus, eu schimb consumabilele inainte ca acestea sa „moara” definitiv. (articol postat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Nu am luat in calcul costul bateriilor suplimentare… eu schimb bateriile la 4-5 luni, deci ar mai fi si acolo un cost de cca 10-15 lei pe luna. Cu toate aceste costuri, pe care e bine sa le stim de la inceput, consumul de tigari electronice este mult mai ieftin decat cel cu tigari clasice. Cum am spus, de cca 2,5 ori mai mic.

La fumatorii inraiti de doua pachete de tigari pe zi sau mai mult, calculele stau si mai bine!
Daca luam in calcul un fumator de doua pachete de tigari pe zi, costul acestuia cu consumabilele la tigari electronice va fi si mai scazut raportat la cat obisnuia sa cheltuiasca pe clasice.

Astfel in prima luna costul lui va fi: Kit complet ego xxl, de exemplu (cca 330 lei) + lichid suplimentar (40) + atomizor suplimentar (30), adica 400 de lei. Cu tigari clasice ar fi cheltuit cca 720 de lei. Din start iese aproape de jumatate.
Din a doua luna insa, va cheltui cu consumabilele de tigari electronice astfel: 3 atomizoare (90) + 2 lichide (80) + 10 cartuse (24), adica un total de 194 de lei… adica de 3,7 ori mai putin. Suna bine nu???

Desigur ca nu am trecut aici costurile cu sanatatea, pentru ca le consider inestimabile.
In concluzie, daca pufaim tigari electronice, vom salva foarte multi bani cheltuiti dar vom salva si sanatatea noastra.
Inca o observatie… am trecut in calcul, preturile medii din piata online de tigari electronice… si tot am iesit foarte bine la costuri. Deci are sens sa riscam sa cumparam tigari electronice proaste, doar pentru a cumpara la cel mai mic pret? Decizia este a voastra. Insa, daca vreti sa renuntati la fumat cu o tigara electronica, trebuie sa alegeti una de calitate, cea mai ieftina, nu va va ajuta… bani aruncati degeaba. Aceasta este parerea mea, care initial am primit cadou o tigara electronica proasta si mi-au trebuit 6 luni de zile sa incerc alta. Initial crezusem ca toate sunt la fel.

Aburi de calitate, dragilor!

31 comentarii

  1. As dori sa adaug cateva lucruri.
    Eu din data de 17 februarie nu am mai fumat tigara traditionala decat tigara electronica. Mi-am facut in excel un tabel in care am trecut cheltuielile cu tigara electronica si cat as fi cheltuit cu tigara traditionala. Pana in prezent din 17 februarie am economisit peste 11 milioane lei si nu fumam 1 pachet de tigari pe zi.
    Ce vreau sa mai adaug e ca tigarile sunt mai scumpe decat ai facut calculul, chiar ieri un verisor mi-a spus ca un pachet de LM costa 13 lei deci se ajunge in 30 zile cu un pachet la 390 lei, asa ca economia e mai mare decat e calculata mai sus. Acum depinde si de cat si cum se foloseste tigara electronica. Ca anumite componente tin mai mult deci iarasi o crestere a economiilor la bani.
    Eu am cumparat mai multe seturi de tigara electronica pentru a le testa si tot am facut economia scrisa mai sus.
    Nici nu se pune problema ca nu se face economie la bani dar nu mai vorbesc de alte lucruri, cei din casa nu mai simt mirosul (nefumatorii) la sanatate si multe alte avantaje, fumezi oriunde etc.
    Nu ma mai lungesc, se face economie asta e cert, ai avantaje iarasi e cert asa ca eu va spun, folositi tigara electronica pentru ca merita.
    Mai adaug si faptul ca se ia tzepe si cu tot ca am luat si eu o tzeapa cu un lichid tot am economisit acei bani.
    Aburi de calitate va doreste Dorel zis BABACU !

    • Bravo Babacu… si multzam de corectii… eu am facut calculul intr-o varianta mai neeconomica. Normal ca se poate economisii mai mult decat am calculat eu. 🙂 Deci 13 lei e pachetul de tigari. 🙂 Wow

  2. Sa va spun ca am avut si eu reduceri, din 18.02.2011. Primele tigari mega DSE 901 cu totul cu accesorii m-au costat 300 ron, in martie mi-am achizitionat un kit de 901 simplu pe care am dat 250 ron, in iunie am achizitionat de la sora mea 2 tigari DSE 901 originale, pe care am dat 100 ron si lichide in aceata perioada de cca 400 ron (300+250+100+400 = 1050), bani cheltuiti in 7 luni. Si daca as fii dat mai mult, sa zice cca 1500 ron. Pe tigari as fii dat 2 pachete/zi (eu) adica 600 ron lunar * 7 luni = 4200 ron. Dar noi eram fumatori amandoi, impreuna cu sotul meu, fumam in jurul sumei de peste 900 lunar (eu 2 pachete, el 1 pachet). Nici nu vreau sa ma mai gandesc si bine ca m-am desteptat.
    Cu simpatie si respect, Cristina M!

  3. sunt fumator de dunhil negru cam 1 pachet pe zi si as dori sa trec si eu pe tigara electronica,ce imi recomandati?

    • Poti merge pe tigara electronica dse901 daca vrei forma de tigara clasica sau daca nu te intereseaza forma TGO 901

  4. Buna ziua!
    Inteleg ca acest calcul este facut pentru cei care fumeaza cu aproximatie un pachet de tigari intr-o zi.M-am uitat la pretul cartuselor de pe siteul pe care il promovati si citez:”Un cartus poate fi echivalentul a 7-15 tigari”. Inseamna, daca nu ma insel, ca trebuie comandat mai mult de 10 cartuse pentru a acoperi necesarul unei luni intregi.

    • Mai citeste… se pare ca n-ai inteles ca eu vorbesc de reincarcarea unui cartus timp de 4 zile iar tu citezi ce se intampla cu o singura incarcare… Oricum o incarcare este echivalentul al unei tigari din pct meu de vedere. Acel text este vechi si se refera la timpurile cand cartusele veneau preincarcate.

      • E in regula! M-am lamurit! Fiind destul de multa informatie aici nu am reusit sa o parcurg pe toata! Eu fumez un pachet/zi de tigari LM light de cele mai multe ori asa ca nu ma pot hotara intre un kit DSE510 sa unul DSE901. DSE510 pare o tigara electronica mai reusita decat cealalta, daca informatia de pe site este corecta O sa incerc sa parcurg cat mai multa informatie pana ma voi hotara. Numai de bine sa auzim!

        • Nu as putea spune ca este mai reusita. Sunt ok ambele, insa dau gust diferit. Tigara electronica dse510 este pentru cei care fumeaza tigari tari, dse901 pentru cei cu lights. 😉

          • Da, stiam pentru ce fel de fumatori sunt indicate DSE510 si DSE901 dar eu le cam combin, sa spunem undeva la 80% light iar restul strong, in plus fumez din cele lungi. De aici indecizia mea in legatura cu cele doua!

          • Inteleg… asta o rezolvi din lichide. Si eu am un lichid mai tare pentru cand merg la spritz si unul de zi ci zi, low.

      • Este f ambigua exprimarea, si este aceeasi exprimare pe mai multe site-uri. Toti se refera la un filtru ca este echivalentul a cca 10 tigari, iar o incarcare cu lichid echivalentul a 8-10 fumuri. Care este varianta corecta pana la urma? Cate tigari „inlocuieste” un filtru, in conditiile in care il incarci cand trebuie, deci cat tine un filtru pana in inlocuiesti cu altul nou?

        • Sunt facute niste statistici insa, nu poti sa spui exact cat te tine un cartus sau cand il reincarci pentru ca acest lucru difera de la fumator la fumator, pentru ca unii trag mai puternic, altii trag mai prelung etc. Ideea este sa il incarci cat mai des pentru ca astfel poti sa tii si mai mult cartusul. Iar cartusul il schimbi cand se deterioreaza materialul din interior.

          • De-acord cu tine, insa tot trebuie sa fie un numar mediu de utilizari, iar acest numar nu il gasesc intr-o forma corecta pe nicaieri.

          • Referitor la un numar mediu de utilizari nu stiu mai multe decat tine. Sfatul meu este sa iti schimbi cartusul in momentul in care vata din interior a capatat o culoare galben murdar si un miros neplacut de metal. Eu cand aveam cartus cu vatelina il schimbam cam la 3-4 zile. Nu asteptam sa se arda vata aceea. In momentul in care cartusul trebuie schimbat nu mai da acelasi gust placut.

  5. Dragilor, sper ca nu sunteti platiti sa faceti reclama la site-ul cu pricina: http://www.tigaraelectronica-nr1.ro/kit-complet-ego.html, fiindca din cate observ, fiecare link ma cam duce pe acelasi site. Desi, sincera sa fiu, sunt cam sceptica, cred ca nu strica o intrebare: eu fumez un pachet de Assos rosu pe zi. Care ar fi recomandarea voastra? Ce tip de tigara electronica ar fi indicat sa imi cupar?
    Pentru ca as dori sa ma las de fumat. Sper sa si reusesc… Eu stiu? 😀
    Multumesc.

    • Salut, sigur ca reclama pe care o facem nu este chiar gratuita. Insa am ales sa promovam serviciile si produsele acestui site pentru ca am fost foarte multumiti. La inceput am facut-o gratuit iar acum avem preturi speciale la consumabile. Am incercat si alte site-uri de-a lungul timpului, pentru aprovizionari persoanale si am fost dezamagiti de cate o problema. Sa revenim la intrebarea ta, poti merge pe kit complet ego sau ego xxl. Ti se potriveste. Poti merge de asemenea pe kit complet dse510… daca vrei o forma de tigara, insa va trebui sa stai mereu cu o baterie la incarcat.

  6. Bun. Am inteles. As vrea sa stiu in ce masura v-ati lasat voi de fumat. Respectiv, dupa cat timp pot sa ma las de fumat asa incat sa nu mai fiu nevoita sa mai arunc banii chiar si pe consumabile. Voi cum ati facut? Sau, mai excat, cum procedati?
    Fiindca eu doresc sa ma las de fumat in final, nu sa lungesc boala… 🙂

    • Eu nu m-am lasat, pentru ca-mi place sa aburesc, am aceeasi senzatie ca atunci cand fumez. Am insa prieteni care s-au lasat in cateva luni, reducand mereu nivelul de nicotina pana la zero. Deci se poate daca asta iti doresti.

      • Si inca o intrebare, de alta factura: de ce dezactivezi link-urile cu site-urile postatorilor? Numai la primul comentator l-ai lasat activ. De exemplu, pe al meu il stergi de fiecare data dupa ce raspunzi. De ce? Atunci, nu-l mai cere.

        • Nu-l cer eu, il cere platforma wordpress… Si nu-l las, pentru ca nu vreau sa fac reclama mocca. Sorry. 🙂 Primul l-am lasat pentru ca nu e vorba de site/blog… e doar o pagina cu poza omului.

  7. Eu nu pricep nimic din tot ce oferiti.
    Probabil nu am rabdarea sa >studiez > functionarea tigarii, fara sa am in fata componentele.
    Va rog sa-mi faceti o oferta : fumez WINSTON BLUE, gudron 6mg, nicotina 0.5mg, co 7 mg.
    Nu imi plac tigarile aromate.
    Astept recomandarea voastra pt a a-mi cumpara o tigara electronica.

    multumesc.

    • Noi nu-ti oferim nimic aici. Iti recomand insa, la ce fumezi sa mergi pe o tigara electronica TGO, kit complet. Iti recomandam de asemenea magazinul online tigaraelectronica-nr1.ro . Deciziile insa iti apartin. 😉

      • multumesc

  8. Sumele pe care tu le-ai trecut in articol sunt totusi orientative pentru ca un atomizor nu cred ca tine 10 zile poate 5 zile(pe mine m-a tinut fix 4 zile) iar un lichid de 30 ml tine cel mult 20 de zile pentru un fumator de 1 pachet pe zi.Diferentele de pret sunt totusi dar nu asa de mari cum zici tu, dar mai important este faptul ca deocamdata tigara electronica este o alternativa mai sanatoasa.

  9. Salutare !

    Vreau sa-mi recomandati si mie o tigara electronica!
    In mod normal fumez Winston Blue sau Pall Mall Blue, undeva la 10-15 tigari pe zi, ce tigara imi recomandati?

    Si inca ceva, eu n-am inteles foarte bine tot ce ati scris dvs. acolo asa ca am sa va intreb si aici daca este ok. La ceea ce fumez eu, si cat fumez pe zi care credeti ca este costul lunar (atomizor si celelalte necesare), asa aproximativ ?!

    • Salut. Iti recomand kit complet dse901. Costul lunar la tine cu consumabilele pentru tigara electronica, vor fi undeva in jur de 80 de lei.

  10. Salut!

    Eu fumez Dunhill negru. Cu ce tigara electronica as putea sa inlocuiesc?

    Apoi,prietenul meu care fumeaza MArlboro fine touch…ce ar putea sa functioneze?

    Ms fain,
    ioana

    • Daca nu te intereseaza forma mergeti amandoi pe tigara electronica Ego W Tank. Daca pe tine te deranjeaza, mergi numai tu pe tigara electronica dse901. Acum depinde si cat de mult fumezi… daca depasesti un pachet de tigari pe zi, nu poti merge pe dse901

  11. Buna ziua, sunt fumator de la 14 ani, adica de 30 de ani si cred ca este timpul sa ma las.!! Fumez 2 pachete de tigari pe zi Pall Mall light.
    vreau sa ma indrumati catre ce tigara electronica sa achizitionez, ma intereseaza cava comod si usor de utilizat. Merci


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

