Yoga, meditatie si tigari electronice

Tigari electronice si yoga

Yoga, meditatie si tigari electronice – Iata combinatia, care dupa parerea unora, este ideala pentru a renunta la fumat.

Avem noi timp de meditatie sau yoga? Acestea erau propunerile anterioare aparitiei tigarii electronice, pentru a renunta la fumat.
Eu unul trebuie sa marturisesc ca am reusit si fara yoga sau meditatie. Pentru mine trecerea de la tigarile clasice la tigara electronica a fost una usoara. Poate ca am fumat tigari clasice o perioada scurta de timp… doar 16 ani. 🙂

Dar probabil ca pentru fumatorii mai inraiti trecerea nu este atat de usoara. Mai ales daca isi cumpara o tigara electronica de proasta calitate. Unele persoane care incearca sa renunte la fumat brusc devin agitate si stresate. Asa ca iata o solutie ieftina… ne cumparam o tigara electronica ieftina… care nu ne satisface, insa folosind metodele de meditatie sau yoga, ne vom putea simti bine. 🙂 Sau de ce sa ne mai cumparam o tigara electronica? Folosim o tigara clasica pe care n-o aprindem si facem yoga… ce imagine imi vine in minte.

Aparent, meditatia are capacitatea naturala de a inlatura gandurile negative transformandu-le in ganduri pozitive. Meditatia te ajuta sa te focusezi pe cauza ta, sa te orientezi cat mai bine pentru a renunta la fumat. Insa, expertii recomanda ca meditatia sa aibe loc sub indrumarea unui instructor pentru a avea parte de cele mai bune rezultate.
Daca folositi o tigara electronica, e simplu, v-am facut eu instructajul aici… nici macar nu trebuie sa platiti… sau sa-mi deschid si eu un cont, pentru toti binevoitorii care s-au lasat de fumat cu ajutorul sfaturilor mele? Hmm… ar fi o idee… poate ma imbogatesc. 🙂

Yoga este, de asemenea, o metoda adecvata pentru a ajuta fumatorii sa se confrunte cu efectele ce apar in incercarea de a renunta la fumat. Yoga este o metoda care te ajuta sa iti controlezi respiratia si cantitatea de oxigen ce patrunde in plamani, alimentand astfel corpul dvs. si asigurandu-se ca mintea dvs. este calma si linistita in orice moment. (Pentru idiotul care-mi fura articolele, acest articol e luat de pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Este posibil ca aceste doua metode in combinatie cu tigari electronice sa aduca rezultate mai rapide. Rezultate mai eficiente, nu cred sincer ca ar putea sa aduca. Cei drept nici nu am facut yoga pana acum sau meditatie ca sa vad ce rezultate aduc. Dar, din cate am inteles sunt niste metode de auto-cunoastere foarte eficiente.

Dar expertii si teoriile lor….uneori nici nu stii de unde le vin tot felul de idei.
Incercati cu incredere o tigara electronica de calitate si va asigur ca nu va trebui sa va apucati de yoga… doar sa schimbati consumabilele la timp si totul va fi ok. 🙂

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

